自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   2


子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 17-8-10 23:49 |只看該作者
本帖最後由 ting11741181 於 17-8-11 00:03 編輯

一向都知道BK係臥虎藏龍之地,如花今次有事想請教各位英文高手,

話說受過2次傷,一次係手指尾骨折,一次係隻右腳膝頭要做左個小手術,


咁好慶幸比我遇到個好好既醫生,2次都係佢醫返好我,



咁我見就黎中秋,想送個果籃去醫院比醫生同護士,


果籃上面有張心意咭,個內文我打算咁寫 ↓


《Thank you for your proper and prompt treatment!

Happy Mid Autumn Festival!

May happiness be with you and your family always.》


我唔知咁寫會唔會唔夠禮貌,麻煩各位英文高手可唔可以幫下我?



子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 17-8-11 00:06 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 133372


3#
發表於 17-8-11 00:09 |只看該作者
ting11741181 發表於 17-8-11 00:06

邊間醫院


子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 17-8-11 00:10 |只看該作者
tkop 發表於 17-8-11 00:09
邊間醫院
浸會


珍珠宮

積分: 41135


5#
發表於 17-8-11 00:13 |只看該作者

回覆樓主

外國人醫生?如果唔係寫中文咪得~你手寫你心


瑪瑙宮

積分: 133372


6#
發表於 17-8-11 00:13 |只看該作者
ting11741181 發表於 17-8-11 00:10
浸會

你英文冇講你遇到個好醫生


禁止訪問

積分: 15556


7#
發表於 17-8-11 00:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 17-8-11 00:16 |只看該作者
本帖最後由 ting11741181 於 17-8-11 00:25 編輯
tkop 發表於 17-8-11 00:13
你英文冇講你遇到個好醫生

我諗住淨係多謝佢醫返好我,之後祝佢中秋節快樂同生活幸福就算
咁上面個幾句其實係咪都ok架啦?


子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 17-8-11 00:18 |只看該作者
終極熊貓 發表於 17-8-11 00:13
外國人醫生?如果唔係寫中文咪得~你手寫你心
唔係外國人醫生,不過我d中文字好核突,英文會好少少


子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 17-8-11 00:49 |只看該作者


珍珠宮

積分: 41135


11#
發表於 17-8-11 07:42 |只看該作者
ting11741181 發表於 17-8-11 00:16
我諗住淨係多謝佢醫返好我,之後祝佢中秋節快樂同生活幸福就算
咁上面個幾句其實係咪都ok架啦?: ...

r⋯⋯無話唔得嘅,行貨左啲,似standard thank you card。
如果我係醫生,我寧願收一張未必字體莊麗但表達到心意嘅卡,好過一張望完就唔記得嘅卡。

如果你想表達佢嘅治癒令你地將來生活開心同方便好多,可以加句。You team brighten up our days and future.

不過都有少少作狀(emoji)


大宅

積分: 2079


12#
發表於 17-8-11 09:34 |只看該作者

回覆樓主:

不如用中文啦, 如果英文寫啱曬但係好行貨, 人地都唔會俾心機睇。


子爵府

積分: 10986


13#
發表於 17-8-11 10:22 |只看該作者
支持寫中文, 慢慢寫啦表達心意麻


大宅

積分: 1420

BB防敏心得分享勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 17-8-11 10:34 |只看該作者
心意表達,真誠就夠,不用擔心文法

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo