本帖最後由 ting11741181 於 17-8-11 00:03 編輯
一向都知道BK係臥虎藏龍之地,如花今次有事想請教各位英文高手,
話說受過2次傷,一次係手指尾骨折,一次係隻右腳膝頭要做左個小手術,
咁好慶幸比我遇到個好好既醫生,2次都係佢醫返好我,
咁我見就黎中秋,想送個果籃去醫院比醫生同護士,
果籃上面有張心意咭,個內文我打算咁寫 ↓
《Thank you for your proper and prompt treatment!
Happy Mid Autumn Festival!
May happiness be with you and your family always.》
我唔知咁寫會唔會唔夠禮貌,麻煩各位英文高手可唔可以幫下我?