夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 28


1#
發表於 17-8-18 23:32 |只看該作者
想聽聽你們的故事。。


男爵府

積分: 6304


2#
發表於 17-8-18 23:46 |只看該作者

回覆:可否分享下當初點樣識到老公又愛佢乜嘢??

自我介紹先分享吓先?


民房

積分: 28


3#
發表於 17-8-19 00:00 |只看該作者
tommy715 發表於 17-8-18 23:46
自我介紹先分享吓先?

多謝你回覆!我同我老公相識於中一,他是我的初戀,也是同班同學,幸運地他當時竟然都喜歡我,當時少女心簡單興奮得不能自控!後來我們拍了三個月拖,這三個月夠我回味很久很久。。。不過最後還是分手了!


過了八年後,我們重遇,再一次拍拖,然後結婚。。。現在擁有一個可愛的囡囡!剛剛三歲了!


珍珠宮

積分: 31496


4#
發表於 17-8-19 00:15 |只看該作者
Beautiful.World 發表於 17-8-19 00:00
多謝你回覆!我同我老公相識於中一,他是我的初戀,也是同班同學,幸運地他當時竟然都喜歡我,當時少女心 ...

緣份


民房

積分: 28


5#
發表於 17-8-19 00:20 |只看該作者
Lovelovebear 發表於 17-8-19 00:15
緣份

嗯。。除左緣份,我覺得重要係過左咁多年,我心有佢,佢心都有我!

咁你呢?想聽下你嘅愛情故事!


男爵府

積分: 6304


6#
發表於 17-8-19 00:20 |只看該作者

回覆:可否分享下當初點樣識到老公又愛佢乜嘢??

太好大家都是白紙―張,又係初戀情人太難得,要珍惜大家白頭到老知道嗎?唉!我就黄腫腳不消提早抖!


民房

積分: 28


7#
發表於 17-8-19 00:29 |只看該作者
tommy715 發表於 17-8-19 00:20
太好大家都是白紙―張,又係初戀情人太難得,要珍惜大家白頭到老知道嗎?唉!我就黄腫腳不消提早抖!

...

我會嫁!我成日提醒自己要毋忘初衷,我話俾自己知要記住當初點解會鐘意佢,點解咁想同佢一齊,但人總會當得到後又變得好難好似當初咁珍惜,所以開呢個post係想JM們喺遇到對另一半心淡時,試回憶下你地當時愛得最深時的感覺。。。所以我而家成日都會拎返我地中學全班大合照時嘅相黎睇。。感覺好神奇


大宅

積分: 3277


8#
發表於 17-8-19 10:51 |只看該作者

回覆樓主:

錯的時間遇上錯的人


公爵府

積分: 27460


9#
發表於 17-8-19 11:22 |只看該作者

回覆樓主:

我同我老公係朋友嘅婚禮識嘅,佢對我一見鐘情,後來追我,咁覺得佢幾老實,對我幾好就應承咗喇 ,冇咩浪漫嘅嘢


民房

積分: 28


10#
發表於 17-8-19 12:58 |只看該作者
Stepmother 發表於 17-8-19 10:51
錯的時間遇上錯的人

咁而家感情好唔好呀?


民房

積分: 28


11#
發表於 17-8-19 13:01 |只看該作者
hoganbaby 發表於 17-8-19 11:22
我同我老公係朋友嘅婚禮識嘅,佢對我一見鐘情,後來追我,咁覺得佢幾老實,對我幾好就應承咗喇:wah ...

男人老實的確俾到好大信心另一半!但都係幸福的一種!


公爵府

積分: 27460


12#
發表於 17-8-19 13:14 |只看該作者
Beautiful.World 發表於 17-8-19 00:00
多謝你回覆!我同我老公相識於中一,他是我的初戀,也是同班同學,幸運地他當時竟然都喜歡我,當時少女心 ...

哇,你呢啲先浪漫,分咗又重逢,咁係成世都有得諗喇


水晶宮

積分: 50566


13#
發表於 17-8-19 13:15 |只看該作者
Beautiful.World 發表於 17-8-19 13:01
男人老實的確俾到好大信心另一半!但都係幸福的一種!
同意, anytime 都可以動情動性嗰d又怕佢會玩女人, 老實老實係悶d, 但起碼會比較心安


公爵府

積分: 27460


14#
發表於 17-8-19 13:16 |只看該作者
Beautiful.World 發表於 17-8-19 13:01
男人老實的確俾到好大信心另一半!但都係幸福的一種!

係,不過婚後都係冇失望,仲係對我好,希望大家都幸福喇


大宅

積分: 3277


15#
發表於 17-8-19 13:27 |只看該作者
Beautiful.World 發表於 17-8-19 12:58
咁而家感情好唔好呀?

暫時睇唔到有將來


民房

積分: 28


16#
發表於 17-8-19 16:57 |只看該作者
hoganbaby 發表於 17-8-19 13:14
哇,你呢啲先浪漫,分咗又重逢,咁係成世都有得諗喇
...

浪漫到求婚都喺車房(emoji)(emoji)當車房鐵閘一開就播住"不許你注定一人"首歌


民房

積分: 28


17#
發表於 17-8-19 16:59 |只看該作者
hoganbaby 發表於 17-8-19 13:16
係,不過婚後都係冇失望,仲係對我好,希望大家都幸福喇

咁你老公都好愛你!有冇小朋友丫?


民房

積分: 28


18#
發表於 17-8-19 17:13 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-8-19 13:15
同意, anytime 都可以動情動性嗰d又怕佢會玩女人, 老實老實係悶d, 但起碼會比較心安
...

係丫,到處留情呢啲真係會害到人。我曾經都有向佢埋怨過佢有啲闊蛋,不過日子同周遭嘅事情話俾我知,做人應該要經常心存感恩。。。而且佢樂觀嘅性格都影響得我好深,曾經我喺暴力家庭長大,所以童年嘅生活覺得好灰暗,直至我地重新拍拖,我慢慢被佢單純又爽朗嘅性格感染到,我變得成熟左,變得開朗左,呢一切都係佢俾我,所以我真心覺得個天曾經雖然俾左一個好黑暗嘅童年我,但交換左一個獨一無二嘅佢俾我!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo