夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4865


1#
發表於 17-8-22 00:01 |只看該作者
本帖最後由 ii2003 於 17-8-29 11:16 編輯

Det


複式洋房

積分: 387


2#
發表於 17-8-22 00:14 |只看該作者

回覆樓主:

我惨過你~一人一半(emoji)
但如果係諗到結婚,冇計算咁多


別墅

積分: 843


3#
發表於 17-8-22 00:36 |只看該作者
ii2003 發表於 17-8-22 00:01
早幾日同男朋友傾開婚後生活
佢提到想一人一半供樓,家庭開支最好一人一半,最多佢比3分2我比3分1

老公負責供樓,我負責水電煤管理費(不過我自己會另入多幾千落家庭備用金,老公唔知既),多數返外家食飯,各自比自己父母。出街食就有時佢比有時我比
不過如果佢出糧多就會貢獻多d比我,我會放埋落家庭備用金


大宅

積分: 3759


4#
發表於 17-8-22 01:49 |只看該作者

回覆樓主

賺錢能力因人而異,男多女少,男少女多又點計好???

邊有公平,睇你有幾愛對方,或者你揾個有錢佬囉


大宅

積分: 2995


5#
發表於 17-8-22 01:49 |只看該作者
ii2003 發表於 17-8-22 00:01
早幾日同男朋友傾開婚後生活
佢提到想一人一半供樓,家庭開支最好一人一半,最多佢比3分2我比3分1

如果供樓同家庭開支都係一人一半,咁你記得提佢家務都要一人一半喎,咁樣好公平丫

我自己就供樓同出街食飯老公俾,屋企其他開支就我俾,不過轉左做ftm之後就攤大手板問老公拎家用啦


男爵府

積分: 8879


6#
發表於 17-8-22 08:26 |只看該作者
ii2003 發表於 17-8-22 00:01
早幾日同男朋友傾開婚後生活
佢提到想一人一半供樓,家庭開支最好一人一半,最多佢比3分2我比3分1

我結婚前都做過計算開支呢樣野,都會覺得好大壓力,有過不如唔結婚既念頭。

不過你未婚夫都無講錯,結婚初期唔少人都會咁,過幾年又會好D。

我同老公係:老公負責租金同水電煤、日用品,我只負責膳食既費用。供樓就我6老公4咁供。


伯爵府

積分: 18628


7#
發表於 17-8-22 08:31 |只看該作者

回覆樓主

其實具體要睇翻你地嘅收入幾多先可以再比較……


瑪瑙宮

積分: 139710


8#
發表於 17-8-22 08:34 |只看該作者
你計5掂数要同佢講。


男爵府

積分: 8997

畀面勳章


9#
發表於 17-8-22 11:30 |只看該作者
其實你男友搵幾多你都知架啦,香港地公一份婆一份好平常姐,除非佢搵好多啦,否則你都預咗自己點都要付出,如你唔想付出就搵個富豪先好嫁﹗


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


10#
發表於 17-8-22 11:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4865


11#
發表於 17-8-22 12:02 |只看該作者
其實都預左自己要比返份
所以要一起供樓我完全接受到
不過自己做Freelance搵錢唔固定
所以忽然覺得加埋條數會好大壓力

不過我都唔算好恨嫁,雖然都快步入3字頭
所以我都終於明點解成日有男仔會話想自己事業穩定d先諗結婚,擔起個家真係唔容易


水晶宮

積分: 50566


12#
發表於 17-8-22 12:22 |只看該作者
ii2003 發表於 17-8-22 12:02
其實都預左自己要比返份
所以要一起供樓我完全接受到
不過自己做Freelance搵錢唔固定
唔供樓應該無咁大壓力既....

係女人都想聽到個男人話: 你唔洗担心, 萬大事都有我担當, 嫁咗俾我我要你過幸福既生活......

不過佢講到咁出面又係難聽D既, 佢平時講野都好現實唔浪漫架?


公爵府

積分: 28065


13#
發表於 17-8-22 13:05 |只看該作者
我老公負責晒屋企所有開支費用,佢一樣有比家用我,而我就負責買送錢,比每日飯錢我囝,樓主,條數計唔掂,可以大家傾好佢,將來對一世架~


大宅

積分: 4865


14#
發表於 17-8-22 13:27 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-8-22 12:22
唔供樓應該無咁大壓力既....

係女人都想聽到個男人話: 你唔洗担心, 萬大事都有我担當, 嫁咗俾我我要你過幸 ...

佢都老實底既,諗野諗得好實際
不過可能呢家我都搵到佢會諗住可以一人一半分擔到,不過我內心會有壓力怕自己工作其實唔穩定

我雖然對自己都有信心,但將來既野邊個知道呀,最怕自己應承得好好,但有一日忽然做唔到就好大壓力

所以呢家方向都係諗住搵到個時就努力草多d


子爵府

積分: 10796

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章


15#
發表於 17-8-22 13:27 |只看該作者
未有小朋友時,老公負責晒屋企供樓同所有開支費用,我就負責買送錢,唔洗比家用我。有小朋友後,老公負責晒屋企供樓同所有開支費用,仲有工人人工,我就負責買送錢,比錢AR MA幫我地湊B (同供樓加所有開支費差唔多),我要我老公比家用。


子爵府

積分: 10352


16#
發表於 17-8-22 13:34 |只看該作者

回覆樓主

除非大家人工差唔多,否則應該按收入計,大家攤開條數,例如必須支出$30000,先生搵$40000,太太搵$20000,咁就各出人工既1/2入聯名戶口,有能力最好入多d儲起佢。
呢樣野要一早講清楚,免傷感情。
咁成家立室係咁,唔通成世比$2-3000阿媽又食又住又有免費工人洗?


侯爵府

積分: 24127


17#
發表於 17-8-22 16:06 |只看該作者
ii2003 發表於 17-8-22 00:01
早幾日同男朋友傾開婚後生活
佢提到想一人一半供樓,家庭開支最好一人一半,最多佢比3分2我比3分1

我結婚11年,大家財政一向獨立,全部一人一半,供樓供車保險差餉家庭雜費開支,生完bb後老公叫我做ftm,家裡内外所有一切開支佢負責,我冇零用,靠自己投資嘅錢作為自己開支同埋俾阿媽家用


大宅

積分: 1534


18#
發表於 17-8-22 16:41 |只看該作者
回覆 ii2003 的帖子

結婚前都有同老公傾過, 都覺得好大壓力. 結左之後又無乜野, d 錢撈亂駛, 邊個有錢邊個俾. 各自俾自己屋企家用. 結婚幾年, 開頭老公俾屋企駛費多 d, 之後就我出多 d. 不過養車係佢負責.


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 17-8-22 16:44 |只看該作者

回覆樓主

我ftm,老公負責晒所有開支。比我份家用,就買下送,或者係同小朋友出街嘅洗費


瑪瑙宮

積分: 139710


20#
發表於 17-8-22 17:15 |只看該作者
你地除左供樓一人一半, 家庭開支 2/3 佢 1/3 你, 不如開个 joint a/c , 每人每月入1-2千, 似應付突發開支 - 維修/換傢俬電器/旅行/包利是/嫁娶賀禮/生仔/蓄儲, 全部 joint a/c 出, 唔使到時又分每人幾多.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo