立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 137
瑪瑙宮
積分: 142864
原帖由 莎莉黃 於 09-1-30 21:23 發表 如題 我第一胎係開刀,所以醫生給我選擇開刀、自然分娩、無痛分娩,我怕不夠氣生及太痛,想選無痛,但枝止痛針好似好傷身,怎樣選最好?
男爵府
積分: 8395
已刪除用户
積分: 225652
水晶宮
積分: 68140
積分: 6221
原帖由 Charlotte_mom 於 09-1-31 13:40 發表 我朋友做政府nurse, 之前都做過產房 佢話無痛, 要睇個麻煩師手勢好唔好, 始終o係spine落藥, 手勢唔好, 以前痛足幾十年! 佢地"圍內"知訂既, 就一定唔會揀無痛lor ...
積分: 6847
大宅
積分: 4651
積分: 1910
別墅
積分: 887
原帖由 Yan010408 於 09-1-31 14:54 發表 我中醫都係咁講, 真係無謂博。
公爵府
積分: 25097
原帖由 MayBride 於 09-2-1 09:49 發表 so is 半麻開刀 better?
原帖由 Yan010408 於 09-2-1 12:48 發表 我2胎都係順產。 我中醫話最好順產(對大人和BB都好), 其次先揀開刀, 無痛就最好不用(佢話有病人因為用咗無痛, 條腰骨醫咗好耐喎)。
積分: 1764
原帖由 MayBride 於 09-2-1 13:13 發表 Wow you didn't know any pain killer during the process? That's impressive.
積分: 1529
侯爵府
積分: 22869
原帖由 HappyDay2008 於 09-2-2 21:45 發表 我36weeks就見紅,醫生叫我催生試順產,我吊左十幾個鐘催生藥,痛左十幾個鐘,在候產房痛到個人失控大喊都只係開到3度,但BB個頭已落晒,醫生最後都係要我開刀,因為產程拖得耐對BB唔好,我一次過感受晒順產同開刀之痛,所以有時候順產 ...
禁止訪問
積分: 24331
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy