懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 137


1#
發表於 09-1-30 21:23 |只看該作者
如題
我第一胎係開刀,所以醫生給我選擇開刀、自然分娩、無痛分娩,我怕不夠氣生及太痛,想選無痛,但枝止痛針好似好傷身,怎樣選最好?


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


2#
發表於 09-1-31 02:01 |只看該作者
上胎你係半麻定全麻 ??

我自己係半麻, 個人好接受 .... 今次
都係會揀半麻可以見到小 B 出世麻 !

其實無痛支針同半麻都係一樣, 係背
面近 PAT PAT 打 .... 都唔會太傷既,
心理上已比全麻小一半分量啦 !!

再唔係問下 DOCTOR 意見都好


原帖由 莎莉黃 於 09-1-30 21:23 發表
如題
我第一胎係開刀,所以醫生給我選擇開刀、自然分娩、無痛分娩,我怕不夠氣生及太痛,想選無痛,但枝止痛針好似好傷身,怎樣選最好?


男爵府

積分: 8395

hashtag影視迷勳章


3#
發表於 09-1-31 05:50 |只看該作者
如果有得簡我都想半身麻醉咁生~
又唔會話完全唔痛~有小小感覺咁最好!!
其實生都唔係大問題~最緊要剪會陰同埋聯針有止痛~


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


4#
發表於 09-1-31 13:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68140

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 09-1-31 14:23 |只看該作者
我第1胎已經試左順產,感覺良好~第2胎想試下開刀~因為未試過!


男爵府

積分: 6221


6#
發表於 09-1-31 14:54 |只看該作者
原帖由 Charlotte_mom 於 09-1-31 13:40 發表
我朋友做政府nurse, 之前都做過產房
佢話無痛, 要睇個麻煩師手勢好唔好, 始終o係spine落藥, 手勢唔好, 以前痛足幾十年!
佢地"圍內"知訂既, 就一定唔會揀無痛lor
...




我中醫都係咁講, 真係無謂博。


男爵府

積分: 6847

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 陪月勳章


7#
發表於 09-1-31 23:27 |只看該作者
第一胎順產... 第二胎都希望可以順產... 因為對媽媽同BB都會好D... 而且復原會快好多....


大宅

積分: 4651


8#
發表於 09-1-31 23:58 |只看該作者
我想開刀 ... 因我第一胎係順產
所以醫生建議我 d 一胎都順產 ...


大宅

積分: 1910


9#
發表於 09-2-1 04:58 |只看該作者
因為有共識生一個所以我揀順產因為我覺得要感受生果種痛既感覺先至算係生仔


別墅

積分: 887


10#
發表於 09-2-1 09:49 |只看該作者
so is 半麻開刀 better?

原帖由 Yan010408 於 09-1-31 14:54 發表




我中醫都係咁講, 真係無謂博。


公爵府

積分: 25097

好媽媽勳章


11#
發表於 09-2-1 10:35 |只看該作者
第一胎、 第二胎都順產
[img align=right][/img]


男爵府

積分: 6221


12#
發表於 09-2-1 12:48 |只看該作者
原帖由 MayBride 於 09-2-1 09:49 發表
so is 半麻開刀 better?



我2胎都係順產。

我中醫話最好順產(對大人和BB都好), 其次先揀開刀, 無痛就最好不用(佢話有病人因為用咗無痛, 條腰骨醫咗好耐喎)。


別墅

積分: 887


13#
發表於 09-2-1 13:13 |只看該作者
Wow you didn't know any pain killer during the process? That's impressive.

原帖由 Yan010408 於 09-2-1 12:48 發表



我2胎都係順產。

我中醫話最好順產(對大人和BB都好), 其次先揀開刀, 無痛就最好不用(佢話有病人因為用咗無痛, 條腰骨醫咗好耐喎)。


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


14#
發表於 09-2-1 13:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1764


15#
發表於 09-2-1 17:43 |只看該作者
原帖由 莎莉黃 於 09-1-30 21:23 發表
如題
我第一胎係開刀,所以醫生給我選擇開刀、自然分娩、無痛分娩,我怕不夠氣生及太痛,想選無痛,但枝止痛針好似好傷身,怎樣選最好?


我都第一胎...喺政府醫院度生,係自然分娩,都唔會唔夠氣,我平時行多幾級樓梯都氣喘...一樣生到,最緊要你意志,話俾自己知一定得,到姑娘叫你用力時就唔好留力,唔好諗"唉我冇力"...

至於痛,有笑氣同打止痛針就已經OK,我又冇聽過打止痛針會傷身,我有打,依家都冇咩問題,最重要係打得啱時間,我係待產房既護士長依我情況幫我諗我應該幾時打,佢話最好係開到4-5度先打,咁可以放鬆下個人,就之后開度數快D,同埋只可以打兩針,如果太早打你都未到頂唔住既痛,咁藥力過咗就仲難頂...太遲打針個B喺兩個鐘之耐出世就要打解藥,咁又係唔好...你可以到時同醫生商量你當時既情況適合咩...

如果我再有B,都係會用自然分娩...我覺得可以接受...


男爵府

積分: 6221


16#
發表於 09-2-2 19:49 |只看該作者
原帖由 MayBride 於 09-2-1 13:13 發表
Wow you didn't know any pain killer during the process? That's impressive.



我都順產生過2個, 點解唔知有幾痛。

我都係張我聽到的同大家分享啫, 這是個人的選擇, 唔信咪吧囉!:;pppp:


大宅

積分: 1529


17#
發表於 09-2-2 21:22 |只看該作者
第一胎順產, 冇打無痛, 第二日已經可以落床. 黎緊第二胎都會堅持順產!


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


18#
發表於 09-2-2 21:45 |只看該作者
我36weeks就見紅,醫生叫我催生試順產,我吊左十幾個鐘催生藥,痛左十幾個鐘,在候產房痛到個人失控大喊都只係開到3度,但BB個頭已落晒,醫生最後都係要我開刀,因為產程拖得耐對BB唔好,我一次過感受晒順產同開刀之痛,所以有時候順產同開刀都唔到自己話事架。


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


19#
發表於 09-2-2 23:29 |只看該作者
聽到都好驚 ..... 呢 d 真係一次受哂 2 種痛苦 !



原帖由 HappyDay2008 於 09-2-2 21:45 發表
我36weeks就見紅,醫生叫我催生試順產,我吊左十幾個鐘催生藥,痛左十幾個鐘,在候產房痛到個人失控大喊都只係開到3度,但BB個頭已落晒,醫生最後都係要我開刀,因為產程拖得耐對BB唔好,我一次過感受晒順產同開刀之痛,所以有時候順產 ...


禁止訪問

積分: 24331

好媽媽勳章 畀面勳章


20#
發表於 09-2-3 10:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo