夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3323


1#
發表於 17-9-9 23:27 |只看該作者
這區好多jm都話後悔嫁錯郎,其有無人後悔離左婚?覺得離左婚其實並不是解脫?

我這樣問只是希望有過來人分享下,等一d考慮離婚的人有個參考。因為我覺得現今世代,個個都動不動說離婚,其實離了婚,生活真的會好過些嗎?


男爵府

積分: 6304


2#
發表於 17-9-10 00:14 |只看該作者

回覆:有無人後悔離左婚?

起碼吾洗比啲賤人當你是免費工人?


大宅

積分: 2989


3#
發表於 17-9-10 00:14 |只看該作者

回覆樓主

後悔.......
離得太遲

點評

丫雅    發表於 17-9-11 16:24


瑪瑙宮

積分: 139710


4#
發表於 17-9-10 00:31 |只看該作者
我無試過做任何事會後悔, 答你唔到.


大宅

積分: 1200


5#
發表於 17-9-10 01:12 |只看該作者
Ayumimi33 發表於 17-9-10 00:14
後悔.......
離得太遲

Haha!


伯爵府

積分: 18627


6#
發表於 17-9-10 02:00 |只看該作者
tommy715 發表於 17-9-10 00:14
起碼吾洗比啲賤人當你是免費工人?

我都怕自己後悔。
結婚前,當我喺寶,你濃我濃!
生仔後,當我喺草咋,冇地自容!
我反而領願做工人姐姐、家務助理,
因為佢唔敢鬧我,怕我對小孩不利,
有人工,有假期,有收工時間!


子爵府

積分: 13197

BK Milk勳章


7#
發表於 17-9-10 08:05 |只看該作者
Ayumimi33 發表於 17-9-10 00:14
後悔.......
離得太遲



大宅

積分: 1877


8#
發表於 17-9-10 08:44 |只看該作者
Ayumimi33 發表於 17-9-10 00:14
後悔.......
離得太遲



男爵府

積分: 6909

大廚勳章


9#
發表於 17-9-10 17:59 |只看該作者
msckw 發表於 17-9-9 23:27
這區好多jm都話後悔嫁錯郎,其有無人後悔離左婚?覺得離左婚其實並不是解脫?

我這樣問只是希望有過來人分 ...

唔開心就唔會揀離婚,揀得離婚就梗係覺得離婚開心過唔離,自由身係用錢都買唔到,自己鐘意點都得


別墅

積分: 764


10#
發表於 17-9-12 10:27 |只看該作者

回覆樓主

離左婚,重得閒上bk?所以應該無人答到你


伯爵府

積分: 19809


11#
發表於 17-9-12 14:02 |只看該作者

回覆樓主

我唔係離左婚都唔會識到我現在未婚夫

我好記得離婚後 終於拿到絕對離婚令個種解脫
真係好舒服架

現在會想 如果我唔離婚 我肯定會抑鬱 太感恩

點評

ying_mail    發表於 17-9-13 14:58


公爵府

積分: 27460


12#
發表於 17-9-12 16:24 |只看該作者
IceCream12 發表於 17-9-10 17:59
唔開心就唔會揀離婚,揀得離婚就梗係覺得離婚開心過唔離,自由身係用錢都買唔到,自己鐘意點都得
...

咁如果唔係剛到過唔落去,都唔會話離婚喇,如果真係揀離婚,咁緊係要過得開心啲,唔係為咩


子爵府

積分: 13197

BK Milk勳章


13#
發表於 17-9-12 22:24 |只看該作者
hoganbaby 發表於 17-9-12 16:24
咁如果唔係剛到過唔落去,都唔會話離婚喇,如果真係揀離婚,咁緊係要過得開心啲,唔係為咩
...



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo