影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4387


1#
發表於 17-6-27 10:54 |只看該作者
本帖最後由 Happymami8 於 18-2-3 08:39 編輯

但為何大結局:重回1986年,為什麼冇捉到法醫?因為歷史改不了?咁朴光浩番咗去咪隱咗形?老婆依舊變寡婦,車禍,女兒孤兒?


呢part不明,雖然我好想佢可以番回去


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2#
發表於 17-6-27 10:56 |只看該作者
Happymami8 發表於 17-6-27 10:54
但為何大結局:重回1986年,為什麼冇捉到法醫?因為歷史改不了?咁朴光浩番咗去咪隱咗形?老婆依舊變寡婦, ...
改變左歷史呀


大宅

積分: 4387


3#
發表於 17-6-27 10:59 |只看該作者
htts 發表於 17-6-27 10:56
改變左歷史呀

改咗?因為我16集時心急係咁飛,唯一飛係呢集,改變咗?他們兩代人不是時空平移嗎?


男爵府

積分: 9392


4#
發表於 17-6-27 22:34 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得一般
信號簡直係經典


大宅

積分: 4387


5#
發表於 17-6-27 22:39 |只看該作者
nicolewanglh 發表於 17-6-27 22:34
我覺得一般
信號簡直係經典

咁信號確係勁嘅signal>subway>voice


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 17-6-27 22:49 |只看該作者
Happymami8 發表於 17-6-27 10:54
但為何大結局:重回1986年,為什麼冇捉到法醫?因為歷史改不了?咁朴光浩番咗去咪隱咗形?老婆依舊變寡婦, ...

我覺得似open ending,
光浩回到1986當然係同老婆囡囡一齊


大宅

積分: 4387


7#
發表於 17-6-27 23:35 |只看該作者
kcm 發表於 17-6-27 22:49
我覺得似open ending,
光浩回到1986當然係同老婆囡囡一齊

咁應該法醫拉咗就再冇新案件,金警長和囡囡有緣份,老婆冇意外,囡囡健康成長


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 17-6-28 08:32 |只看該作者
Happymami8 發表於 17-6-27 23:35
咁應該法醫拉咗就再冇新案件,金警長和囡囡有緣份,老婆冇意外,囡囡健康成長
...

本帖最後由 kcm 於 17-6-28 08:53 編輯

金刑警同朴教授長大後性格應該唔同唒
呢套同之前穿越唔同係佢地穿越未來,所以都幾特別


大宅

積分: 4387


9#
發表於 17-6-28 08:44 |只看該作者
kcm 發表於 17-6-28 08:32
金刑警同朴教授長大後性格應該唔同唒
呢套同之前穿越唔同係佢地穿越未來,所以都幾持別
...

拍攝認真的戲路和演員,我很欣賞,好睇


伯爵府

積分: 19841

牛年勳章


10#
發表於 17-6-28 21:35 |只看該作者


男爵府

積分: 9433


11#
發表於 17-7-9 23:56 |只看該作者
Happymami8 發表於 17-6-27 22:39
咁信號確係勁嘅signal>subway>voice

我覺得9回仲勁超緊張


大宅

積分: 4387


12#
發表於 17-7-9 23:58 |只看該作者
fakyman 發表於 17-7-9 23:56
我覺得9回仲勁超緊張

9回時間?我好耐前開咗小小,好舊,半集也頂唔到


男爵府

積分: 9433


13#
發表於 17-7-10 00:38 |只看該作者
Happymami8 發表於 17-7-9 23:58
9回時間?我好耐前開咗小小,好舊,半集也頂唔到

開頭兩集係悶少少,但之後就超好睇
睇咁多套穿越劇我覺得最緊張呢套


大宅

積分: 4387


14#
發表於 17-7-10 00:47 |只看該作者
fakyman 發表於 17-7-10 00:38
開頭兩集係悶少少,但之後就超好睇
睇咁多套穿越劇我覺得最緊張呢套
...

謝謝你,我有機會再睇下先


珍珠宮

積分: 30725

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 hashtag影視迷勳章


15#
發表於 17-7-10 02:24 |只看該作者
Happymami8 發表於 17-7-9 23:58
9回時間?我好耐前開咗小小,好舊,半集也頂唔到
我覺得女主角好難頂


珍珠宮

積分: 47707


16#
發表於 17-7-10 07:47 |只看該作者

回覆樓主:

有無睇被告人,仲正


大宅

積分: 4387


17#
發表於 17-7-10 07:49 |只看該作者
BIGPAT 發表於 17-7-10 07:47
有無睇被告人,仲正

冇啊,男主角我一般般,好多人話hillmehealme 好睇,我試三次也入唔到戲,放棄了,所以被告人也沒有開始,我現開了浪漫醫生金師傅,正,已追到11


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 17-7-11 00:24 |只看該作者
Happymami8 發表於 17-7-10 07:49
冇啊,男主角我一般般,好多人話hillmehealme 好睇,我試三次也入唔到戲,放棄了,所以被告人也沒有開始, ...

浪漫醫生正呀

點評

davywm    發表於 17-8-3 16:06


大宅

積分: 4387


19#
發表於 17-7-11 07:08 |只看該作者
kcm 發表於 17-7-11 00:24
浪漫醫生正呀

片源好難搵,有時挨細螢幕


珍珠宮

積分: 30725

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 hashtag影視迷勳章


20#
發表於 17-7-11 07:49 |只看該作者
Happymami8 發表於 17-7-10 07:49
冇啊,男主角我一般般,好多人話hillmehealme 好睇,我試三次也入唔到戲,放棄了,所以被告人也沒有開始, ...
係咪個女主角太嘈似神經質?
但呢部真係好正 池城好好戲

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo