想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2171


1#
發表於 17-10-19 15:50 |只看該作者
如題。我本身睇開婦科處理不育問題,醫生會幫我寫經期問題來claim保險。而家考慮轉睇仁安不育科醫生,未知會做咩治療住,但一般診金會唔會claim到?


大宅

積分: 1374


2#
發表於 17-10-19 17:15 |只看該作者
di. 發表於 17-10-19 15:50
如題。我本身睇開婦科處理不育問題,醫生會幫我寫經期問題來claim保險。而家考慮轉睇仁安不育科醫生,未知 ...

你見醫生時要同佢講要claim 保險,咁佢會識點寫。
記得係見醫生時就要講!


大宅

積分: 2171


3#
發表於 17-10-19 17:31 |只看該作者
cherry.bdh 發表於 17-10-19 17:15
你見醫生時要同佢講要claim 保險,咁佢會識點寫。
記得係見醫生時就要講!
...

唔該晒~我見基本診金都要1200,幫補下都好呀


大宅

積分: 1374


4#
發表於 17-10-19 17:47 |只看該作者
di. 發表於 17-10-19 17:31
唔該晒~我見基本診金都要1200,幫補下都好呀

係啊係啊,慳得就慳!


大宅

積分: 3119


5#
發表於 17-10-23 19:33 |只看該作者
di. 發表於 17-10-19 15:50
如題。我本身睇開婦科處理不育問題,醫生會幫我寫經期問題來claim保險。而家考慮轉睇仁安不育科醫生,未知 ...

有些關於不育是不可claim 保險的.

要問清楚

例如仁安張单寫明不育,怕你claim 不到


別墅

積分: 993


6#
發表於 17-10-24 14:56 |只看該作者

回覆樓主

要睇下你份保險包唔包呀,一般好多醫保都唔包有關生育的,可以睇下醫生點寫會得

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo