夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2116


1#
發表於 17-8-28 02:47 |只看該作者
拆穿?


瑪瑙宮

積分: 139710


2#
發表於 17-8-28 03:20 |只看該作者
而家重有無?


大宅

積分: 2116


3#
發表於 17-8-28 14:03 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-8-28 03:20
而家重有無?



大宅

積分: 2989


4#
發表於 17-8-28 14:20 |只看該作者

回覆樓主

既然佢冇本事瞞一世除非拿出誠意
如果吾系絶對吾會放過佢


翡翠宮

積分: 79228


5#
發表於 17-8-28 14:36 |只看該作者
唔會


男爵府

積分: 6143


6#
發表於 17-8-28 15:15 |只看該作者

回覆樓主

10年前,如果果次之後再冇出過軌,我可能會選擇放低


珍珠宮

積分: 38500

減齡達人勳章


7#
發表於 17-8-28 15:17 |只看該作者

回覆樓主

如果已經過去甘耐,而家已經冇!比我會當唔知,過去咗就過去,可必再提呢?向前看吧!


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 17-8-28 15:32 |只看該作者
mayheun 發表於 17-8-28 02:47
拆穿?
你目的係乜先?俾我就唔會拆穿,
但會做好準備,
例如做好D自己,揸返經濟大權。
防犯佢有下次。


男爵府

積分: 6304


9#
發表於 17-8-28 15:46 |只看該作者

回覆:各位姊妹如果過左十年你才知道老公曾出軌你地會點做?

冇錯賊過輕兵,大勢已去你想㸃先jm?


子爵府

積分: 12824

馬年勳章 2023年兔年勳章


10#
發表於 17-8-28 22:10 |只看該作者

回覆樓主:

講真,過去唔重要,最緊要宜家對老婆好唔好。出過軌,改過,對你好好,都可以好幸福


大宅

積分: 2116


11#
發表於 17-8-28 22:12 |只看該作者
tommy715 發表於 17-8-28 15:46
冇錯賊過輕兵,大勢已去你想㸃先jm?

會拆穿,要佢明白自己老婆唔好騙,如果佢唔改,唔真惜頭家,咁就大家放生大家


大宅

積分: 2116


12#
發表於 17-8-28 22:38 |只看該作者
Subconscious 發表於 17-8-28 22:10
講真,過去唔重要,最緊要宜家對老婆好唔好。出過軌,改過,對你好好,都可以好幸福
...

Yes(emoji)


公爵府

積分: 27460


13#
發表於 17-8-28 22:39 |只看該作者

回覆樓主:

咁係點知先?佢同你講?定係無意知道嘅,如果佢自己講嘅,自己承認又隔咗咁耐,可能會原諒佢囉


大宅

積分: 2116


14#
發表於 17-8-28 22:42 |只看該作者
hoganbaby 發表於 17-8-28 22:39
咁係點知先?佢同你講?定係無意知道嘅,如果佢自己講嘅,自己承認又隔咗咁耐,可能會原諒佢囉
...

點會有咁傻自首,佢個好耐冇聯絡浦友爆佢大鍋(emoji)


大宅

積分: 4309


15#
發表於 17-8-29 00:11 |只看該作者

回覆樓主:

都過左去好難追究,而家係咪肯定斷左先


子爵府

積分: 10805


16#
發表於 17-8-29 01:34 |只看該作者
mayheun 發表於 17-8-28 02:47
拆穿?

會拆穿,咪當我傻


水晶宮

積分: 60629


17#
發表於 17-8-29 02:13 |只看該作者

回覆樓主

你點知先?有時聰明女人要扮蠢架
佢而家乖乖地我會算數當唔知
但又要好有技巧咁比佢知:我咩都知只係當冇事
難架,好巧功架


別墅

積分: 798


18#
發表於 17-8-29 13:55 |只看該作者
mayheun 發表於 17-8-28 22:42
點會有咁傻自首,佢個好耐冇聯絡浦友爆佢大鍋(emoji)

佢老友信唔信得過?


禁止訪問

積分: 7914


19#
發表於 17-8-29 14:02 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 466


20#
發表於 17-8-29 14:59 |只看該作者

回覆樓主

向前睇,好多事都不似預期,唔好以為篤爆就會更加好。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo