夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   5


大宅

積分: 2588


1#
發表於 17-7-31 20:55 |只看該作者
性格如此。。。乜都怨,工作、父母、仔女、妻子。
我講乜都怕得罪佢,又黑我臉。
我唯有祝福佢可以搵到個完美的人,到時大家都應該開心吧。


水晶宮

積分: 58597


2#
發表於 17-7-31 23:14 |只看該作者
回覆 Fabianne 的帖子

我會反思一下我自己可能正在壓抑、抗拒或不接納自己的負能量,所以對於伴侶的負能量感到困擾。


男爵府

積分: 8485


3#
發表於 17-7-31 23:17 |只看該作者
回覆 Fabianne 的帖子

我現情況同你一樣。我好想死左去。


伯爵府

積分: 16899

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


4#
發表於 17-7-31 23:29 |只看該作者
Fabianne 發表於 17-7-31 20:55
性格如此。。。乜都怨,工作、父母、仔女、妻子。
我講乜都怕得罪佢,又黑我臉。
我唯有祝福佢可以搵到個完 ...
會唔會有情緒病


大宅

積分: 3472


5#
發表於 17-8-1 00:55 |只看該作者
本帖最後由 annacckong 於 17-8-12 11:43 編輯
.

點評

fattymama    發表於 17-8-1 08:58


大宅

積分: 2588


6#
發表於 17-8-1 01:06 |只看該作者
readymama 發表於 17-7-31 23:17
回覆 Fabianne 的帖子

我現情況同你一樣。我好想死左去。

隔幾日就話,預佢隨時無左份工、可能就快俾人炒等。。。聽足幾年。。。唔答佢,又話無俾反應。
勸佢,又話我唔明。
做唔啱佢心水,或拒絕佢要求,我就有排受了。
真係好難受。。。又少氣


男爵府

積分: 8485


7#
發表於 17-8-1 04:32 |只看該作者
回覆 Fabianne 的帖子

你是在職? 或做全職家庭主婦?


大宅

積分: 2588


8#
發表於 17-8-1 04:33 |只看該作者
readymama 發表於 17-8-1 04:32
回覆 Fabianne 的帖子

你是在職? 或做全職家庭主婦?

在職的。現在無請工人。


瑪瑙宮

積分: 139710


9#
發表於 17-8-1 07:20 |只看該作者
Fabianne 發表於 17-8-1 01:06
隔幾日就話,預佢隨時無左份工、可能就快俾人炒等。。。聽足幾年。。。唔答佢,又話無俾反應。
勸佢,又話 ...
冇公司担保你份工會打一世,到時咪揾过份,同埋增值自己,有咩好腾,日日負能量,真够煩。


大宅

積分: 2588


10#
發表於 17-8-1 07:28 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-8-1 07:20
冇公司担保你份工會打一世,到時咪揾过份,同埋增值自己,有咩好腾,日日負能量,真够煩。 ...



伯爵府

積分: 16331


11#
發表於 17-8-1 08:55 |只看該作者
回覆 Fabianne 的帖子

明白你嘅心情.
同我老友個老公一樣,一味鑽牛角尖,
攪到自己神憎鬼厭,
連佢自己原生家庭嘅人一提起佢都一臉煩厭.
e+我老友已經完全死心,
大家非必要完全無交流,
見到佢咩當時運低囉.
最慘我老友無能力搬出去,
同個咁嘅人同一屋簷下真係唔知前世做錯d乜嘢..............



大宅

積分: 2588


12#
發表於 17-8-1 09:11 |只看該作者
fattymama 發表於 17-8-1 08:55
回覆 Fabianne 的帖子

明白你嘅心情.

無交流又會繼續黑臉。發脾氣呢


伯爵府

積分: 16331


13#
發表於 17-8-1 09:19 |只看該作者
回覆 Fabianne 的帖子

係架.但你又解決唔到,
咁上心咩辛苦自己囉.
我老友都受咗好多年至做到e+當佢老公坐喺佢面前都當睇唔到架.
話就話死心,但仍要同住都好辛苦好唔開心囉.


瑪瑙宮

積分: 139710


14#
發表於 17-8-1 10:03 |只看該作者
Fabianne 發表於 17-8-1 09:11
無交流又會繼續黑臉。發脾氣呢
其實尼 d 人, 無得攪, 我之前隔離个同事都係咁, 日日負能量, 好喇做到公司叫佢退休 (佢已過退休年令), 重响度話公司咩嫌佢老呀, 嫌佢窮呀, 迫佢走呀,

我話: 要迫你走, 可以早 d .
佢話: 我知, 要做良心企業丫麻
我話: 吓, 為你一个人做良心企業, 使唔使呀? (係咪好好笑)

咁你係到左退休年令就要退休架喇. 日日無病呻吟, 怨天怨地怨 CY, 煩到你死.

所以, 你當無耳仔聽唔到得架喇.



禁止訪問

積分: 1056


15#
發表於 17-8-1 10:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 24


16#
發表於 17-8-1 13:52 |只看該作者

回覆樓主

我都好怕負能樣朋友都頂唔順,何況另一半


大宅

積分: 2001


17#
發表於 17-8-1 15:13 |只看該作者
回覆 Fabianne 的帖子

我屋企都有一個。 有小朋友, 好難分開。 但真係.....好痛苦....
少見面、少溝通係最好嘅方法


侯爵府

積分: 21257

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


18#
發表於 17-8-1 17:16 |只看該作者
Fabianne 發表於 17-7-31 20:55
性格如此。。。乜都怨,工作、父母、仔女、妻子。
我講乜都怕得罪佢,又黑我臉。
我唯有祝福佢可以搵到個完 ...

有啲負面係先天性,有時唯有接受。


大宅

積分: 2588


19#
發表於 17-8-1 17:21 |只看該作者
RAY媽 發表於 17-8-1 17:16
有啲負面係先天性,有時唯有接受。

我認同,佢家人都係咁。死局


大宅

積分: 2588


20#
發表於 17-8-1 17:22 |只看該作者
mrs.crown 發表於 17-8-1 15:13
回覆 Fabianne 的帖子

我屋企都有一個。 有小朋友, 好難分開。 但真係.....好痛苦....

真的可以少見面?少溝通?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo