懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9789


1#
發表於 09-1-21 01:06 |只看該作者
點樣決定 bb 幾耐食一餐, 每餐食幾多呢?

我係全泵既,
lee 2,3個星期 bb 都係大約3個鐘一餐,
每餐大約150ml~
我唔知幾時要加多d俾佢食
同埋應該點樣加呢?
半安半安咁加, 定係點呢?

可否話我知你地既經驗俾我參考下
thanks 呀~


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


2#
發表於 09-1-21 07:28 |只看該作者
原帖由 LaLaLand 於 09-1-21 01:06 發表
點樣決定 bb 幾耐食一餐, 每餐食幾多呢?

我係全泵既,
lee 2,3個星期 bb 都係大約3個鐘一餐,
每餐大約150ml~
我唔知幾時要加多d俾佢食
同埋應該點樣加呢?
半安半安咁加, 定係點呢?

可否話我知你地既經驗俾我參考 ...

睇書係講16w之前既bb係3個鐘一次架,因為胃仔比較細,一次食唔到太多,同會好快消化左,依家你個b幾大呀?
我會半安半安咁大既.你可以睇下佢連續3日食完都好似未夠既,咁你就可以加比佢啦!,我bb4個月之後都係全泵架,之前就半泵半埋身.


男爵府

積分: 9789


3#
發表於 09-1-21 10:58 |只看該作者
Thanks ALICE615~


重想聽多d 其他人奶媽咪既經驗~
Thanks~

原帖由 ALICE615 於 09-1-21 07:28 發表

睇書係講16w之前既bb係3個鐘一次架,因為胃仔比較細,一次食唔到太多,同會好快消化左,依家你個b幾大呀?
我會半安半安咁大既.你可以睇下佢連續3日食完都好似未夠既,咁你就可以加比佢啦!,我bb4個月之後都係全泵架,之前 ...


大宅

積分: 2199


4#
發表於 09-1-21 17:26 |只看該作者
我個陪月話你見佢食完仲咀妙妙,或者連續幾餐都早左喊肚餓就要加,半安半安咁加,到12-16weeks就可開始較4小時一餐


大宅

積分: 1335


5#
發表於 09-1-21 20:45 |只看該作者
原帖由 ALICE615 於 09-1-21 07:28 發表

睇書係講16w之前既bb係3個鐘一次架,因為胃仔比較細,一次食唔到太多,同會好快消化左,依家你個b幾大呀?
我會半安半安咁大既.你可以睇下佢連續3日食完都好似未夠既,咁你就可以加比佢啦!,我bb4個月之後都係全泵架,之前 ...


alice615

想問囡囡現在還有飲人奶嗎??4 個月後是否仍是隔4小時...還是隔5小時??我囝囝現在3個月隔4小時...是全泵...其實想幫他斷奶...咁我可以点做呢??我谷奶点好呢??


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


6#
發表於 09-1-22 14:09 |只看該作者
原帖由 pyepye 於 09-1-21 20:45 發表


alice615

想問囡囡現在還有飲人奶嗎??4 個月後是否仍是隔4小時...還是隔5小時??我囝囝現在3個月隔4小時...是全泵...其實想幫他斷奶...咁我可以点做呢??我谷奶点好呢?? ...

我囡囡依家7個月全人奶全泵架.我由16w開始4個小時.
你指斷奶既唔再餵,係唔係呀?點解唔餵呀?人奶會跟bb年齡而增加佢既佢既抗体,好好架.你諗清楚呀?放棄左就無架啦!比最好既你既寶貝.
如果唔餵就要減泵奶量,每日泵少d,因為你身體要適應,要bb都要,你初頭要比一餐比佢,試幾日,再比多一餐,慢慢減呀?如果唔係會窒呀?仲有食d回奶野.


大宅

積分: 1335


7#
發表於 09-1-22 15:05 |只看該作者
原帖由 ALICE615 於 09-1-22 14:09 發表

我囡囡依家7個月全人奶全泵架.我由16w開始4個小時.
你指斷奶既唔再餵,係唔係呀?點解唔餵呀?人奶會跟bb年齡而增加佢既佢既抗体,好好架.你諗清楚呀?放棄左就無架啦!比最好既你既寶貝.
如果唔餵就要減泵奶量,每日泵少d ...


Alice615

我知人奶好,但我要返工,而宜仔仔要放係媽媽到,距離屋企較遠,泵咗都唔知幾時帶到比仔仔,你話点好!回奶嘢是否係藥房買什麼什麼回奶藥呢??唔食得唔得呢??


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


8#
發表於 09-1-22 17:14 |只看該作者
原帖由 pyepye 於 09-1-22 15:05 發表


Alice615

我知人奶好,但我要返工,而宜仔仔要放係媽媽到,距離屋企較遠,泵咗都唔知幾時帶到比仔仔,你話点好!回奶嘢是否係藥房買什麼什麼回奶藥呢??唔食得唔得呢?? ...

我見有D媽媽會泵定,eg:佢一個星期只係見到仔仔兩次既,就會儲定幾日先,一次過拎去比婆婆屋企,咁你又唔會咁辛苦,又可以比到人奶仔仔,唔夠既就補奶粉.因為人奶既好,係一生受用架,第日大個容易照顧d,咩都值得.
回奶可以食淡豆豉煲水,係藥材鋪買到,不過聽講飲完如果會生第二胎會餵奶無咁順架.可以食乳鴨,另可以睇下呢度
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1948333&extra=page%3D3


大宅

積分: 1335


9#
發表於 09-1-23 20:59 |只看該作者
原帖由 ALICE615 於 09-1-22 17:14 發表

我見有D媽媽會泵定,eg:佢一個星期只係見到仔仔兩次既,就會儲定幾日先,一次過拎去比婆婆屋企,咁你又唔會咁辛苦,又可以比到人奶仔仔,唔夠既就補奶粉.因為人奶既好,係一生受用架,第日大個容易照顧d,咩都值得.
回奶可以 ...


alice615

比你講完搞到我要從新考慮,但始終唔多work,我今天返工点知谷奶谷到個人好急燥,好鬼痛,又有硬塊,回家後...立刻泵出來,現在才鬆噃哂,但硬塊還在!你教我如何是好????咁搞法低下,我泵咗成300ml 出來...真係令人興奮,但痛死人!


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


10#
發表於 09-1-23 22:47 |只看該作者
原帖由 pyepye 於 09-1-23 20:59 發表


alice615

比你講完搞到我要從新考慮,但始終唔多work,我今天返工点知谷奶谷到個人好急燥,好鬼痛,又有硬塊,回家後...立刻泵出來,現在才鬆噃哂,但硬塊還在!你教我如何是好????咁搞法低下,我泵咗成300ml 出來...真係 ...

我想問下你返工係咪唔可以泵奶架,有硬塊一定要推清架,唔係太多奶會窒架.仲有硬塊你可以泵之前沖個熱水涼先,再用熱full,加推,係一度泵一度推,真係work架.你又唔係無奶,仲要咁多,唔餵好浪費架.好多媽媽聽到都留口水呀?加油呀?有咩唔明都可以問我架,我識既話都希望幫到你,餵人奶既媽媽好需要同路人支持架.


大宅

積分: 1335


11#
發表於 09-1-24 10:22 |只看該作者
原帖由 ALICE615 於 09-1-23 22:47 發表

我想問下你返工係咪唔可以泵奶架,有硬塊一定要推清架,唔係太多奶會窒架.仲有硬塊你可以泵之前沖個熱水涼先,再用熱full,加推,係一度泵一度推,真係work架.你又唔係無奶,仲要咁多,唔餵好浪費架.好多媽媽聽到都留口水呀 ...


Alice615

咁啱....谷咗成日才有2餐奶的份量!我公司沒得泵奶,否則昨天都不用谷成12時啦!我有推,痛到唔想推,搞到今朝早才消失,但仍有痛楚,上一次我沒咩有飲水,那天又出現硬塊,泵極都唔出,硬塊又不散,真係比佢嚇死 !後來飲多d水,要成2日後才好轉!
我已經叫咗媽媽弄乳鴿和豬肝比我食...唔知work 唔work,希望唔好咁辛苦就好了!
睇咗你個blog,原來你又係用 TT奶瓶,咁我想問你有沒有幾耐換新的,d 膠會不會受捐, 奶咀是否要跟足0+,3+,6+來轉換呢!現在囡囡還有用奶瓶嗎??


男爵府

積分: 8864


12#
發表於 09-1-24 11:05 |只看該作者
原帖由 pyepye 於 09-1-23 20:59 發表


alice615

比你講完搞到我要從新考慮,但始終唔多work,我今天返工点知谷奶谷到個人好急燥,好鬼痛,又有硬塊,回家後...立刻泵出來,現在才鬆噃哂,但硬塊還在!你教我如何是好????咁搞法低下,我泵咗成300ml 出來...真係 ...


嘩~~你咁多奶奶唔好side 啦, 我好羨慕你呀~

我都開始返工啦, bb 差唔多2個月, 佢都唔係同我同住...
而家我就每朝早/ 返工就回家pump 奶, 奶係少左, 但keep 住pump 叫做仲有dd啦, 我就將d 奶奶放係冰箱, 到去99家時就拎去比佢, 叫佢一日比2支bb 飲~~
我地個個媽媽都想bb 健健康康, 既然你咁好條件, 更加就唔好side 啦, 努力呀~~~


男爵府

積分: 9789


13#
發表於 09-1-24 23:47 |只看該作者
其實你唔餵全人奶可以 半人奶呀~
唔係個個都餵到人奶o架~
不過我都明白各人有自己既難處
我都係想你再考慮下o者


原帖由 pyepye 於 09-1-21 20:45 發表


alice615

想問囡囡現在還有飲人奶嗎??4 個月後是否仍是隔4小時...還是隔5小時??我囝囝現在3個月隔4小時...是全泵...其實想幫他斷奶...咁我可以点做呢??我谷奶点好呢?? ...


男爵府

積分: 9789


14#
發表於 09-1-24 23:48 |只看該作者
thanks~


原帖由 Nail 於 09-1-21 17:26 發表
我個陪月話你見佢食完仲咀妙妙,或者連續幾餐都早左喊肚餓就要加,半安半安咁加,到12-16weeks就可開始較4小時一餐


大宅

積分: 1335


15#
發表於 09-1-26 11:07 |只看該作者
原帖由 思思baby 於 09-1-24 11:05 發表


嘩~~你咁多奶奶唔好side 啦, 我好羨慕你呀~

我都開始返工啦, bb 差唔多2個月, 佢都唔係同我同住...
而家我就每朝早/ 返工就回家pump 奶, 奶係少左, 但keep 住pump 叫做仲有dd啦, 我就將d 奶奶放係冰箱, 到去99家 ...


思思baby

咁你會否谷得好辛苦呀??咁返到屋企會泵到幾多呀??


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


16#
發表於 09-1-31 07:28 |只看該作者
原帖由 pyepye 於 09-1-24 10:22 發表


Alice615

咁啱....谷咗成日才有2餐奶的份量!我公司沒得泵奶,否則昨天都不用谷成12時啦!我有推,痛到唔想推,搞到今朝早才消失,但仍有痛楚,上一次我沒咩有飲水,那天又出現硬塊,泵極都唔出,硬塊又不散,真係比佢嚇死:t ...

唔好意思咁遲先覆你,因為唔係香港過年,希望你睇到我覆你啦!
如果唔想咁辛苦,可以係廁所支少少出嚟,又唔會谷得咁辛苦,太谷會發炎架,又可以有奶量.
係呀?我囡囡仲係用tt奶樽架,我會每半年換一次,因為用太耐唔係咁好.個咀我都會跟佢年紀而換,因為佢會覺得好慢,食得辛苦佢又唔想食,又會食得耐.


公爵府

積分: 28558

分享愛


17#
發表於 09-1-31 13:48 |只看該作者
我都想同babe轉全人奶, 不過佢好懶埋身食, 而且一 係唔食, 一食就食過幾鐘, 我太攰餵唔到, 加上我pump奶唔順, 又慢又少 (頭10min pump 得一安半, 之後 成大半鐘先pump到另外一安至安半) 日日都花唔少時間pump奶, 有冇人 奶媽可以分享下點先可以pump得又快又多~~


複式洋房

積分: 333


18#
發表於 09-2-1 01:10 |只看該作者
幸福黃太太:

如果你有決心轉全人奶, 又pump得又快又多的話, 你可以買medela swing mode pump 奶器, 不過都成$1620, 我之前買左個chu chu, 都pump 到, 不過慢d, 之後我就買左medela, 又快又pump 得清


大宅

積分: 4255


19#
發表於 09-2-1 07:29 |只看該作者
原帖由 幸福黃太太 於 09-1-31 13:48 發表
我都想同babe轉全人奶, 不過佢好懶埋身食, 而且一 係唔食, 一食就食過幾鐘, 我太攰餵唔到, 加上我pump奶唔順, 又慢又少 (頭10min pump 得一安半, 之後 成大半鐘先pump到另外一安至安半) 日日都花唔少時間pump奶, 有 ...

我上星期先生咗個小B女,但已經每餐都PUMP到3-4安奶,因為醫院的護士教我要一邊PUMP,一邊按摩,我每天的PUMP奶量也愈來愈多,由第三天的10ml到今天第八天有130ml.
你按摩的時候最好配合你個PUMP個RHYTHM,個PUMP一吸你就按帳起的乳腺,我每邊會PUMP 5分鐘,來回2個CYCLE, 即係每次PUMP奶都係20分鐘左右.


大宅

積分: 1335


20#
發表於 09-2-1 10:46 |只看該作者
原帖由 ALICE615 於 09-1-31 07:28 發表

唔好意思咁遲先覆你,因為唔係香港過年,希望你睇到我覆你啦!
如果唔想咁辛苦,可以係廁所支少少出嚟,又唔會谷得咁辛苦,太谷會發炎架,又可以有奶量.
係呀?我囡囡仲係用tt奶樽架,我會每半年換一次,因為用太耐唔係咁好. ...


alice615

唔駛唔好意思...帶埋囡囡去旅行呀???真係開心!唔知我幾時可以帶埋仔仔一家大細....去旅行呢!!

思思baby, lalaland
唉!!現在想盡量餵多d...但已經少咗好多了....我只係食咗一次乳鴿和豬潤...就搞成咁...点算...点樣可以多噃呢??

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo