立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9376
大宅
積分: 3871
原帖由 朱朱bb 於 09-2-2 18:24 發表 1,自己剪??用咩剪好?等BB訓左先剪? 2,出街剪??邊度有得剪?? Thanks
水晶宮
積分: 69113
積分: 3290
積分: 6993
原帖由 szeszes 於 09-2-3 16:56 發表 我仔滿月就 call 人上門剃頭, 之後6mths 就出街比人剪, 直至而家就快4歲大 因為自己試過用狗牙剪, 剪到好 ugly
禁止訪問
積分: 4798
原帖由 baby7848 於 09-2-9 19:12 發表 我自已同好多媽咪都帶阿B去東港城揾ronny.佢好好心機仲同阿B玩添..佢喺喺以前中银對面你試吓..仲好平添..自己剪好似有少少危險性 ? 隔鄰果間髮型屋 ...
原帖由 mwh 於 09-2-9 15:12 發表 可否介紹邊度剪? thanks
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy