自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   37


男爵府

積分: 9554


1#
發表於 17-9-7 10:12 |只看該作者
本帖最後由 bobocheung65 於 17-9-7 10:51 編輯

純無聊share 下個人對幾位KOL 觀感

Bethni Y 真心覺得佢好醜, 其實自問唔係靚女, 但我唔會咁有自信成日影住自己周圍share, 佢化妝後都真心好醜樣, 唯一可以share 就係有錢, 有靚車住大屋, bf 遊艇煙花求婚,但真心唔明白是否有錢就自信, 哪裡來的自信。

jade and mimi :好多好多product 都係廣告, mimi 性格ok, 但啊jade 咪又係bf 有錢間屋大到離奇, 超級港女feel不事生產 日日飲飲食食, d 化妝技巧來來去去都係果d, 純share 廣告product 真係睇完都降低智慧

Jennifer fafa 空姐, 佢係就係幾靚女性格ok , 但做左一年半空姐, 而家過左三年有多仲日日share 空姐百樣事, 就未免無咩說服力啦。 又唔係年資長 又唔係在職

最有好感都係金ling 韓國通, 介紹韓國大小事 又用韓文介紹香港, 性格ok 唔showoff 有人鬧佢介紹整容, 大佬啊, 有幾多女人有打針又肯同妳講呢 唔like 微整點解要去話佢呢 道德高地


男爵府

積分: 9554


2#
發表於 17-9-7 10:13 |只看該作者

回覆樓主


我識得有個女仔angie 係up 直播三個月搵十幾萬 佢到而家應該再double, 本來大學yr 2, 而家唔想繼續讀書, 覺得無用, 太容易搵錢, 開下直播, 靚女或者露下就有人科金 日日直播叫人買禮物, 佢搵到錢就買個兩萬的袋, 話自己有二百支唇膏, 話自己開直播有付出唔係雞 當然有人咁鬧佢啦, 最出名當然係up 主播的大金主包包and rocky 哥啦。 一晚一條女佢可以送8萬現金的等值禮物。。。。。。我唔知道以後d 人的價值觀可以扭曲到點

妳問我係咪仇富, 我又未必, 我只覺得睇唔過眼lor, 就好似港姐冠軍點解咁多人插佢, 我睇左少少, 其實佢真係好q 有自信, 行出黎係好夠殺, 有自信已經贏好多分, 但我地睇相睇新聞當然係想叫佢食屎啦。最差就係唔公平同有錢玩曬lor
te quiero mucho mi amo


侯爵府

積分: 20211


3#
發表於 17-9-7 10:18 |只看該作者

回覆樓主

乜jade唔係本身有錢? 係佢男友咩


子爵府

積分: 10732


4#
發表於 17-9-7 10:23 |只看該作者
百貨應百客~好多妹妹仔fans.. 有fans就有水路..唔出奇

點評

APIGMA    發表於 17-9-7 13:26
wcpcelia    發表於 17-9-7 11:34


伯爵府

積分: 18673


5#
發表於 17-9-7 10:23 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Gi-leung 於 17-9-7 21:34 編輯

Del


子爵府

積分: 14938

開心吸收勳章 玩具勳章 趣教勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 17-9-7 10:24 |只看該作者
時代不時....令現今的青年的價值觀和以前大不同...

ToBy GiNNy VinCent


男爵府

積分: 6364


7#
發表於 17-9-7 10:27 |只看該作者
本帖最後由 Dear-Valerie 於 17-12-25 16:22 編輯

del.


男爵府

積分: 9446


8#
發表於 17-9-7 10:27 |只看該作者
jade本身有錢女


男爵府

積分: 6415


9#
發表於 17-9-7 10:28 |只看該作者
bobocheung65 發表於 17-9-7 10:12
純無聊share 下個人對幾位KOL 觀感

Bithia Lam 真心覺得佢好醜, 其實自問唔係靚女, 但我唔會咁有自信成 ...

睇完都唔知頭幾個乜水,不過我好叻女忍手無search佢地

點評

蘋果mama    發表於 17-9-9 03:16
wcpcelia    發表於 17-9-7 11:35


子爵府

積分: 14631


10#
發表於 17-9-7 10:28 |只看該作者

回覆樓主

我好out
好少留意KOL,原來KOL都揾唔少$
怪唔之得有一期有d朋友話想去做KOL,不過唔太成功,最多都係R到品牌贊助


伯爵府

積分: 16348


11#
發表於 17-9-7 10:38 |只看該作者
koey_0611 發表於 17-9-7 10:18
乜jade唔係本身有錢? 係佢男友咩

jade係有錢女


珍珠宮

積分: 48828


12#
發表於 17-9-7 10:42 |只看該作者

回覆樓主

有朋友(不是我)識金ling
只能講,KOL都係偽人一個


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 17-9-7 10:44 |只看該作者
bobocheung65 發表於 17-9-7 10:12
純無聊share 下個人對幾位KOL 觀感

Bithia Lam 真心覺得佢好醜, 其實自問唔係靚女, 但我唔會咁有自信成 ...
你講呢d識識地,少睇。因為我怕女仔太嘈。我有時會睇Bethni Y,佢把聲好溫柔,好好聽。


伯爵府

積分: 18628


14#
發表於 17-9-7 10:45 |只看該作者
laisausau 發表於 17-9-7 10:28
睇完都唔知頭幾個乜水,不過我好叻女忍手無search佢地
...

我都係有時真係覺得自己好out……


男爵府

積分: 9554


15#
發表於 17-9-7 10:49 |只看該作者
tester5 發表於 17-9-7 10:44
你講呢d識識地,少睇。因為我怕女仔太嘈。我有時會睇Bethni Y,佢把聲好溫柔,好好聽。

...

我覺得睇化妝片 如果化完都醜 咁好浪費我時間
te quiero mucho mi amo


男爵府

積分: 6442


16#
發表於 17-9-7 10:49 |只看該作者
bobocheung65 發表於 17-9-7 10:12
純無聊share 下個人對幾位KOL 觀感

Bithia Lam 真心覺得佢好醜, 其實自問唔係靚女, 但我唔會咁有自信成 ...

你講的第一個係咪Bethni Y阿,bithia lam係小B喎,住大屋遊艇求婚果個係Bethni Y


男爵府

積分: 9554


17#
發表於 17-9-7 10:50 |只看該作者

回覆樓主

啊jade 有錢咁就好似龐卓欣咁 使鬼做嘢咩 簽tvb 托咩
te quiero mucho mi amo


男爵府

積分: 9554


18#
發表於 17-9-7 10:51 |只看該作者
lavender_baby 發表於 17-9-7 10:49
你講的第一個係咪Bethni Y阿,bithia lam係小B喎,住大屋遊艇求婚果個係Bethni Y
...

都係你心水清 我都唔想記住佢個名 謝謝改正
te quiero mucho mi amo


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


19#
發表於 17-9-7 10:52 |只看該作者
bobocheung65 發表於 17-9-7 10:49
我覺得睇化妝片 如果化完都醜 咁好浪費我時間
化妝不是整容,只可以做到化完比本身素顏靚就是了。


男爵府

積分: 6442


20#
發表於 17-9-7 10:55 |只看該作者

回覆樓主

其實你唔鐘意可以唔睇架,unfollow佢哋咪得囉,你講的果啲我都有睇開,但我都無你了解得咁詳細,所以有說話講得啱,hater 好多時比粉絲更鐵粉

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo