自由講場

跳至

首頁
12345...16

尾頁
   3


大宅

積分: 2934


1#
發表於 17-9-26 06:18 |只看該作者
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係趕時間,應該用樓梯,你想幾快都得

點評

chaiwanb    發表於 17-9-26 19:49
greenpea    發表於 17-9-26 14:05
girlbear    發表於 17-9-26 11:58
memnew    發表於 17-9-26 10:39
APIGMA    發表於 17-9-26 10:28


用戶要求終止服務

積分: 37634


2#
發表於 17-9-26 06:29 |只看該作者

回覆樓主:

一樣。


子爵府

積分: 12451


3#
發表於 17-9-26 06:33 |只看該作者

回覆樓主

我都係。自動電梯本來就係比人企定定,唔使行樓梯級咁辛苦,要行應該行樓梯


珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 17-9-26 06:44 |只看該作者

回覆樓主:

係㗎,兩邊都企其實快好多


用戶要求終止服務

積分: 23099

畀面勳章


5#
發表於 17-9-26 06:51 |只看該作者

回覆樓主

返工時間勁多人行

點評

Zenia    發表於 17-9-27 03:21
wcpcelia    發表於 17-9-26 14:36


珍珠宮

積分: 37844

馬年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 17-9-26 06:52 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

好有同感


侯爵府

積分: 20278


7#
發表於 17-9-26 07:04 |只看該作者
週經性post.


子爵府

積分: 11616


8#
發表於 17-9-26 07:04 |只看該作者
龜精靈 發表於 17-9-26 06:51
返工時間勁多人行

係! 如果唔俾人行,大站好似金鐘應該淪陷左,班次咁密,根本疏導唔到,樓梯已經都有人行。


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


9#
發表於 17-9-26 07:09 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14116


10#
發表於 17-9-26 07:10 |只看該作者

回覆樓主:

同感,我連拖住小朋友平排企同一級都有壓力,驚阻住人行


伯爵府

積分: 18127


11#
發表於 17-9-26 07:15 |只看該作者
本帖最後由 pumpumpurin 於 17-9-26 10:58 編輯
Charlotte_mom 發表於 17-9-26 07:09
繁忙時間你試下企左邊睇下點(既然你話極少人行)

而家就係有大班人排住長龍等企,結果又咪係塞左大班人喺道。
基於安全理由,要行應該行樓梯,暫時未有什麼大意外,否則咁樣行住上落係好危險。

更重要係,有人想企,就算企左喺「左」邊,都唔應該覺得人地錯...有時真係想企,但又埋唔到右邊。

點評

wcpcelia    發表於 17-9-26 14:37
c6C9home    發表於 17-9-26 08:54


水晶宮

積分: 56963


12#
發表於 17-9-26 07:17 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

繁忙時間好多人行喎,我覺得左行右企文化好好,方便人,有時方便自己,幾文明

點評

JessicaElla    發表於 17-9-27 15:49
joyce02    發表於 17-9-26 17:22
waynewon    發表於 17-9-26 11:09


男爵府

積分: 5404


13#
發表於 17-9-26 07:21 |只看該作者
angiehouse 發表於 17-9-26 07:17
繁忙時間好多人行喎,我覺得左行右企文化好好,方便人,有時方便自己,幾文明
...

agree
與智者為伍 與善者同行


大宅

積分: 3896


14#
發表於 17-9-26 07:23 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...



子爵府

積分: 10732


15#
發表於 17-9-26 07:23 |只看該作者

回覆樓主

極少人行?


已刪除用户

積分: 38587

2023年兔年勳章 2018復活節勳章


16#
發表於 17-9-26 07:24 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 65709


17#
發表於 17-9-26 07:24 |只看該作者
好多人行wor。而家咁既做法係比較快疏導人群的。


水晶宮

積分: 63993

畀面勳章


18#
發表於 17-9-26 07:26 |只看該作者

回覆樓主:

同意

D人行扶手電梯 行到隻條梯郁嘢,其實好危險,


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 17-9-26 07:33 |只看該作者
pumpumpurin 發表於 17-9-26 07:15
而家就係有大班人排住長龍等企,結果又咪係塞左大班人喺道。
基於安全理由,要行應該行樓梯,暫時未有什麼 ...

認同!
若要人不知 唔好咁低B !  : P


男爵府

積分: 6543


20#
發表於 17-9-26 07:37 |只看該作者

回覆樓主:

其實我幾鍾意左行右企嘅文化~~~

點評

tom_s18    發表於 17-9-27 00:39

首頁
12345...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo