家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 43


1#
發表於 09-2-10 14:41 |只看該作者
想幫囝囝儲起利是錢,請問各位哪間銀行開兒童戶口好?


男爵府

積分: 5747


2#
發表於 09-2-12 12:49 |只看該作者
我都好想知呀!


洋房

積分: 58


3#
發表於 09-2-12 13:05 |只看該作者
之前我有post過一d相關資料的,你地唔覆我><
我覺得應該東亞最抵
詳情睇:
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=2031927&extra=page%3D4


男爵府

積分: 7910

好媽媽勳章


4#
發表於 09-2-12 13:32 |只看該作者
我剛和仔仔開左大新最近推廣個個 ”叮噹”兒童儲蓄戶口.除左有小禮物送外,信用咭簽帳既現金回贈會存入小朋友的儲蓄戶口度


洋房

積分: 58


5#
發表於 09-2-12 14:13 |只看該作者
東亞同大新都係戶口進出少於2000蚊半年收100蚊,迎新禮物有d唔同,息口都有少少分別:

大新: 卡通錢箱+每年0.01%+開戶口最少5000蚊並存放一個月
東亞: 迷你版大富翁+每年0.05%+開戶口最少1000蚊+無存放限制

咁即係大新要左卡通錢箱半年會冇左100蚊息(錢箱 / 200蚊一年+0.01%息),搏你要禮物
而東亞就可兩者兼得(迷你大富翁+200蚊一年+0.05%息),但係唔可以多過2000蚊

[ 本帖最後由 藍天與白雲 於 09-2-12 14:17 編輯 ]


洋房

積分: 58


6#
發表於 09-2-12 14:19 |只看該作者
最著數絕對係每個戶口入5百蚊,要晒兩間d禮物


別墅

積分: 586


7#
發表於 09-2-12 14:39 |只看該作者
我二年前同亞囝開咗渣打廸士尼果隻.咁東亞好d定渣打???


大宅

積分: 1530


8#
發表於 09-2-12 14:40 |只看該作者
唔該,唔明啊,係埋開咗戶口唔要禮物可以有200蚊送?

原帖由 藍天與白雲 於 09-2-12 14:13 發表
東亞同大新都係戶口進出少於2000蚊半年收100蚊,迎新禮物有d唔同,息口都有少少分別:

大新: 卡通錢箱+每年0.01%+開戶口最少5000蚊並存放一個月
東亞: 迷你版大富翁+每年0.05%+開戶口最少1000蚊+無存放限制

咁即係大新 ...


洋房

積分: 58


9#
發表於 09-2-12 15:34 |只看該作者
渣打一定差,因為息口只有兩種情況:
1) 戶口少於1萬: 每個月唔見1百蚊
2) 戶口大於1萬: 每半年1百蚊冇左
加上息口如果冇優惠都係得0.01%,太低

而東亞你開戶口10元也可以,但每半年可以收100蚊,兼有機會有禮物

基本上所有戶口的價值 = 年利率 + 半年100蚊 + 迎新禮物


洋房

積分: 58


10#
發表於 09-2-12 15:38 |只看該作者
開戶口要左禮物因為用了5千元,所以大過2千元,故此冇一年ge 2百蚊
如果用少於2千蚊開戶口,冇迎新禮物,但放一年會得到2百蚊

所以禮物同2百蚊一年係互斥,唔會兩種都有


洋房

積分: 43


11#
發表於 09-2-13 15:09 |只看該作者
原帖由 藍天與白雲 於 09-2-12 15:34 發表
渣打一定差,因為息口只有兩種情況:
1) 戶口少於1萬: 每個月唔見1百蚊
2) 戶口大於1萬: 每半年1百蚊冇左
加上息口如果冇優惠都係得0.01%,太低

而東亞你開戶口10元也可以,但每半年可以收100蚊,兼有機會有禮物

基本上所有 ...


好似東亞真的最著數,我三年前曾替囝囝在渣打開過戶口,因有靚靚士尼錢箱送,但後因息低及收手續費,所以取消了戶口。


洋房

積分: 82


12#
發表於 09-2-15 02:16 |只看該作者
其實而家好多保險公司都有d計劃, 係可以將d錢儲入去,
到小朋友大個時攞返出黎用, 好處係無乜手續費之餘
回報相對銀行高好多

如果想知道詳情, 可以pm我


男爵府

積分: 7731


13#
發表於 09-2-15 12:24 |只看該作者
原帖由 sam918 於 09-2-15 02:16 發表
其實而家好多保險公司都有d計劃, 係可以將d錢儲入去,
到小朋友大個時攞返出黎用, 好處係無乜手續費之餘
回報相對銀行高好多

如果想知道詳情, 可以pm我 ...


點解你唔講埋風險高幾多呢?


洋房

積分: 82


14#
發表於 09-2-15 13:38 |只看該作者
原帖由 carpisam 於 09-2-15 12:24 發表


點解你唔講埋風險高幾多呢?


唔好意思, 可能我表達得唔係咁好
我唔係講緊投資計劃, 絕無投資成份,
只係一d好似定期既儲蓄計劃,
風險同銀行做定期差唔多,
仲有保證回報添~!


禁止訪問

積分: 5960


15#
發表於 09-2-16 09:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 58


16#
發表於 09-2-16 15:00 |只看該作者
如果我只用$10去東亞開戶口,半年$100即一年$200,咁回報率咪高達2000%!!! 咁咪仲抵

而佢風險可能係銀行執笠,跟住血本無歸無左$10!!!

講笑,我知保險公司d儲蓄計劃都好正ge,追通脹都ok,不過最少都要等10年,分散風險都係一件好事


洋房

積分: 82


17#
發表於 09-2-16 15:52 |只看該作者
其實而家好多計劃係5年或更短以經可以做到
好多銀行同保險公司都有, 你地可以自己去問下
真係會比做定期高好多

仲有我唔係係度SELL, 我會善用私人訊息,
我只係比多個意見呢度D朋友啫~
的確係有人唔知呢一樣野, PM問我詳情
你唔想知唔代表其他人唔想知
唔好咁敏感啦~
一提起保險公司就話係SALE~

好多人夠話銀行係好啦~你地行入銀行, 佢地咪又係咁SELL你地, 入到銀行佢地會唔會比時間你考慮呢? 整單雷曼出黎都好既, 等D人唔好盲目咁相信銀行, 只係你地覺得佢地高尚D啫, 同佢地買條氣順D啫

仲有, 我強調多次, 我唔係講緊投資計劃

[ 本帖最後由 sam918 於 09-2-16 15:54 編輯 ]


大宅

積分: 4343


18#
發表於 09-2-16 17:21 |只看該作者
係咪東亞銀行放$10 開戶口, 一年有$200 ?? 咁SO

原帖由 藍天與白雲 於 09-2-16 15:00 發表
如果我只用$10去東亞開戶口,半年$100即一年$200,咁回報率咪高達2000%!!! 咁咪仲抵

而佢風險可能係銀行執笠,跟住血本無歸無左$10!!!

講笑,我知保險公司d儲蓄計劃都好正ge,追通脹都ok,不過最少都要等1 ...


洋房

積分: 58


19#
發表於 09-2-16 21:56 |只看該作者
原帖由 eemother 於 09-2-16 17:21 發表
係咪東亞銀行放$10 開戶口, 一年有$200 ?? 咁SO

佢冇寫明要幾多錢以上先派$100,即係放$10都ok喇...

係好SO,不過斷估冇咁大隻甲那隨街跳,之後佢應該會再sell你買其他野,或者放你d 個人資料俾某d機構去賺錢,要你企定定唔取消戶口應該係為左拎到你最新聯絡資料


大宅

積分: 3040


20#
發表於 09-2-16 23:35 |只看該作者
放在銀行, 就算間bank執左, 目前都一定可取回全數.
放保險公司, 既有年期限制, 間公司有事, 有冇得拿回部份都成疑問

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo