自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 13850

畀面勳章


1#
發表於 09-2-14 11:45 |只看該作者
我妹想買sony ericxxon T700~~
唔知邊度買低d?? (上台,百x滙,豐x,其他鋪頭...)
依家部機價錢多少??
是否新款機? 好用嗎??
thanks


子爵府

積分: 13850

畀面勳章


2#
發表於 09-2-14 12:10 |只看該作者
up?


男爵府

積分: 7279

醒目開學勳章


3#
發表於 09-2-14 12:20 |只看該作者
通常長期客戶都有優惠價買機~
咁樣買先係最抵~不過要簽多1-2年約~
個機價係平過出面舖頭既返貨價~


子爵府

積分: 13850

畀面勳章


4#
發表於 09-2-14 13:33 |只看該作者
原帖由 beemabeeba 於 09-2-14 12:20 發表
通常長期客戶都有優惠價買機~
咁樣買先係最抵~不過要簽多1-2年約~
個機價係平過出面舖頭既返貨價~

咁....個通話計劃,會唔會再貴??
咁我是否揾返用開果間通訊公司好??
簽約會唔會有新款機平d?
thanks


男爵府

積分: 7279

醒目開學勳章


5#
發表於 09-2-14 13:38 |只看該作者
原帖由 bobo721 於 09-2-14 13:33 發表

咁....個通話計劃,會唔會再貴??
咁我是否揾返用開果間通訊公司好??
簽約會唔會有新款機平d?
thanks


佢通常有限要個PLAN要100或以上..
打上CS問下佢有咩機有咩優惠..
我次次都係買新款機..


禁止訪問

積分: 10576


6#
發表於 09-2-14 13:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 424


7#
發表於 09-2-14 16:58 |只看該作者
原帖由 mrsright 於 09-2-14 13:39 發表
我唔鍾意簽約買機個D. 都唔慳得幾多.

簽約又長又困身.

除非你妹唔想一次比咁多錢, 否則買機再上台彈性大好多

同埋好似上台送既機, 同正常機有少少唔同. 同一個款都有少少野係唔同. ...


上台買機真係幾困身
通常都要綁你18個月
仲要用d貴月費
我就覺得唔係好抵哪


禁止訪問

積分: 6412


8#
發表於 09-2-14 17:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3472


9#
發表於 09-2-14 17:34 |只看該作者
我上個月都出咗部手電, 我無上台, 因為唔想綁住, 另千萬不要用sony ericsson的機, 好快壞, 我之前果部就係用咗唔夠半年壞, 雖然可以修理好, 但已對此牌子沒有信心了

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo