跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 643


1#
發表於 09-2-16 07:34 |只看該作者
bb出世後無耐, 就落左樓下睇醫生, 因為我呢個亞媽同我媽咪都驚青bb面仔有紅色粒粒, 同埋唔知係咪肚唔舒服.

當姑娘叫我個囡個名, 心裡的感覺有點激動. 因為呢一次係第一次外人叫我個囡個名. 我覺得個感覺係好感動... 心入便諗, 係呀, 呢個就係我個囡勒, 我有個囡啦!!!!!!!!!

我依家同囡囡講野, 一定會叫佢個中文或英文名. 我爸爸改英文, 中文名一個字係媽咪改, 另一個字係我同老公改, 爸爸連英文譯音都執得好靚, 好開心.


男爵府

積分: 7400

我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 09-2-16 11:08 |只看該作者
因為我地生左bb教會就會登係程序表~打埋bb名~咁尋日番到去~聽到有個小朋友講我個仔個名~話佢係度呀~感覺好得意
其實唔知係唔係聽錯:p


別墅

積分: 643


3#
發表於 09-2-16 15:09 |只看該作者
onionpig,

你提左我, bb出生後, 我同我老公可以係教會獻花, 電幕可以出埋我地個的全家福(加埋我屋企隻哥基), 我地個囡個名就全堂都會知道啦...

睇怕又會係一幕超感動的場面.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo