夫婦情感

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   7


大宅

積分: 2144


1#
發表於 17-9-30 14:07 |只看該作者
因為我依家大緊肚,某D原因,c6 堅決要我辭職安胎!所以已經無工作一段時間!

由於身體狀況,一bingo 已經由媽媽幫手煮晚餐,爸爸拎來俾我地食!(因為住得較近)

本來我返工時一直有俾家用娘家,兼常常回娘家食晚飯,所以我自己俾6k! 後來辭職後,由c6 負責俾,媽媽只要求3k, 但我覺得4k 合理些!所以呢段期間都是由C6 俾4k!

但依家c6 表態,我無為佢著想,我無為佢慳$, 我依家倒貼緊娘家!問我點解吾慳返4k 吾俾娘家,用來自已食外賣算,我聽完好傷心!

因為我知道媽媽好錫我, 餐餐煲湯夾買新鮮魚....等有益野我食!亦吾介意為我煮飯,爸爸亦樂意為我送飯! 我好感激佢地既幫助!但我講完呢句,c6 罵我,話我父母照顧我係應份,我對父母有感激之心,但為何我從來無感激過c6 賺錢養我!

我真是錯咩?我自己暫時吾可以買餸煮飯,媽媽肯幫我,我吾捨得cut, 所以我好無奈! 求各位俾d意見!thx..


水晶宮

積分: 50566


2#
發表於 17-9-30 14:11 |只看該作者
紫希 發表於 17-9-30 14:07
因為我依家大緊肚,某D原因,c6 堅決要我辭職安胎!所以已經無工作一段時間!

由於身體狀況,一bingo 已經 ...

你c6想慳, 叫佢老豆老母又煮又攞來俾你地食, 仲要一毛錢都咪鬼俾佢哋喎, 咁就 perfect 慳啦, 你又心安佢又理得。。。


水晶宮

積分: 50566


3#
發表於 17-9-30 14:15 |只看該作者
紫希 發表於 17-9-30 14:07
因為我依家大緊肚,某D原因,c6 堅決要我辭職安胎!所以已經無工作一段時間!

由於身體狀況,一bingo 已經 ...

而且而家係佢要求你唔好做架, 係佢令你零收入, 佢咁緊張個b 付出番你為佢少咗嗰份唔應該? 無本事咪鬼學人做老豆啦, 又要威又無本事, 咪理佢啦把幾火自己出返來做咪鬼靠佢, 你老公靠唔住架, 少少恩惠即望人地要感恩佢! 佢唔會感恩你為佢生兒育女囉我覺得。。。


大宅

積分: 2144


4#
發表於 17-9-30 14:18 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-9-30 14:11
你c6想慳, 叫佢老豆老母又煮又攞來俾你地食, 仲要一毛錢都咪鬼俾佢哋喎, 咁就 perfect 慳啦, 你又心安 ...

但佢嗰邊2老cheap 到爆,我之前一直自己有俾4、5k 佢亞媽,但佢亞媽一餐飯都無煮過!後來某d原因反左面!無聯絡!

C6 罵我倒貼娘家時,我罵佢我一直倒貼緊你男家!佢竟然話嗰幾千當是水電煤!


翡翠宮

積分: 79228


5#
發表於 17-9-30 14:18 |只看該作者

回覆樓主:

慳極都無可能吾比家用自己父母
佢當時就吾好懶型叫你辭職

樓主生完盡快揾工!


水晶宮

積分: 50566


6#
發表於 17-9-30 14:18 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-9-30 14:15
而且而家係佢要求你唔好做架, 係佢令你零收入, 佢咁緊張個b 付出番你為佢少咗嗰份唔應該? 無本事咪鬼學 ...

要個大肚婆日日食外賣, 呢啲男人唔好去c, 真係睇到把幾火。。。今日熱呀, 失禮晒。。。


大宅

積分: 2144


7#
發表於 17-9-30 14:27 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-9-30 14:15
而且而家係佢要求你唔好做架, 係佢令你零收入, 佢咁緊張個b 付出番你為佢少咗嗰份唔應該? 無本事咪鬼學 ...

係吖!你講得啱!佢一直都話佢返工賺錢好辛苦!但我一直無感激佢!

我吾明,我爸一直自己擔起頭家,從無言攰,亦無要求要妻兒感恩,因為佢覺得係責任!

但我吾明c6 從無咁諗過!我罵佢當初係佢逼我辭職,話佢會負責!但依家係有俾生活費我,但好多時嘈完一輪先照原定計劃俾!

好想快點生完,快點出來工作!吾想靠佢!


大宅

積分: 2144


8#
發表於 17-9-30 14:28 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-9-30 14:18
要個大肚婆日日食外賣, 呢啲男人唔好去c, 真係睇到把幾火。。。今日熱呀, 失禮晒。。。
...

佢寧願叫我食外賣, 都無感激過我父母的幫助!我好嬲,好傷心!


大宅

積分: 2144


9#
發表於 17-9-30 14:30 |只看該作者
mini1204 發表於 17-9-30 14:18
慳極都無可能吾比家用自己父母
佢當時就吾好懶型叫你辭職

佢話佢為我好先叫我辭職,罵我無感激佢的苦心!無體諒佢的負擔!


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 17-9-30 14:32 |只看該作者
你C6以為嗰4千買餐飲服務?
咁cheap就唔好叫你辭職安胎啦,
可能係佢家庭教育cheap,
問佢可以俾幾多家用。

你生完快搵工。


大宅

積分: 2144


11#
發表於 17-9-30 14:36 |只看該作者
soso1227 發表於 17-9-30 14:32
你C6以為嗰4千買餐飲服務?
咁cheap就唔好叫你辭職安胎啦,
可能係佢家庭教育cheap,

我話我媽吾係你嗰4k 使郁㗎!如果吾係睇在我份上,你多多$ 都吾會幫!


水晶宮

積分: 50566


12#
發表於 17-9-30 14:37 |只看該作者
紫希 發表於 17-9-30 14:27
係吖!你講得啱!佢一直都話佢返工賺錢好辛苦!但我一直無感激佢!

我吾明,我爸一直自己擔起頭家,從無 ...

本帖最後由 tammy2008 於 17-9-30 14:38 編輯

邊個返工賺錢唔辛苦呀? 你返緊工時又日日呻辛苦咩唔通。。。

佢無同你一齊就唔洗返工呀? 唔該d cheap 精唔好把自己既生存基本責任推落其他人身上啦, 咩為咗頭家點點點, 我乞痴佢無老婆仔女你自己唔洗食呀? 你老豆老母養你一世呀而家?最憎男人講呢啲說話, 無本事咪結婚生仔啦, 老婆同你一齊捱嗰陣你唔感恩?


瑪瑙宮

積分: 139681


13#
發表於 17-9-30 14:58 |只看該作者
4千連工包料送埋黎爭在未遞入佢个口咋喎, 咁叫倒貼, 佢都忽上心口.

你千祈要番工搵錢, 咪旨意佢.

點評

bebe12hk    發表於 17-9-30 23:00


大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


14#
發表於 17-9-30 14:58 |只看該作者
紫希 發表於 17-9-30 14:07
因為我依家大緊肚,某D原因,c6 堅決要我辭職安胎!所以已經無工作一段時間!

由於身體狀況,一bingo 已經 ...

睇完妳的post,感受是替妳父母和妳可憐呀

妳同妳老公都有小朋友啦,如果你地個小朋友,將來大大聲同佢講:「你養我,服侍我係應份架!!我一個仙家用都唔會俾架!!!」唔知道你老公咩感受呢


大宅

積分: 2144


15#
發表於 17-9-30 15:01 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-9-30 14:37
本帖最後由 tammy2008 於 17-9-30 14:38 編輯

邊個返工賺錢唔辛苦呀? 你返緊工時又日日呻辛苦咩唔通。 ...

佢次次呻話為左我好辛苦去工作,我無關心佢,無體諒佢,亦無為佢慳$. 但其實,佢只是負責租金,水電煤,兼娘家嗰4k! 有時其他使費都是由我自己出!我感受吾到佢有幾為頭家,總之涉及金錢,少少事,勁計較!

講就天下無敵,做卻有心無力!


侯爵府

積分: 21304


16#
發表於 17-9-30 15:07 |只看該作者
點解個老公叫你辭職就辭職咁順攤
俾我真係睬他都傻,叫我辭職俾返幾皮我做家用先算啦


翡翠宮

積分: 79228


17#
發表於 17-9-30 15:13 |只看該作者

回覆樓主:

呢D男人真係肉鬼酸


大宅

積分: 2144


18#
發表於 17-9-30 15:23 |只看該作者
flori 發表於 17-9-30 15:07
點解個老公叫你辭職就辭職咁順攤
俾我真係睬他都傻,叫我辭職俾返幾皮我做家用先算啦 ...

當初講好辭職後,俾返相等我份人工的使費我!我信佢兼佢實牙實齒拍心口應承,我先辭!

但依家,都只是短短幾個月就不停呻,叫我cut 左cut 右為佢慳!

佢甚至乎叫我吾使蹝$ 去超聲波產檢!但呢d$ 我吾會慳,為左bb ,我寧願慳其他,都吾會cut 呢樣!
佢仲罵我,難道全香港的大肚婆都個個月超聲波!?

好想走,但依家情況好難走、無自已收入,又未生b! 好無奈!

勁想生完帶b 走,自己養!吾想落佢名!



大宅

積分: 2144


19#
發表於 17-9-30 15:23 |只看該作者
mini1204 發表於 17-9-30 15:13
呢D男人真係肉鬼酸

佢仲覺得自己好偉大!


大宅

積分: 2144


20#
發表於 17-9-30 15:27 |只看該作者
victoriaicc 發表於 17-9-30 14:58
睇完妳的post,感受是替妳父母和妳可憐呀

妳同妳老公都有小朋友啦,如果你地個小朋友,將來大大聲同佢講: ...

係,無諗過變得咁快!咁計較$,尤其對住我娘家!

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo