想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 761


1#
發表於 17-10-26 00:21 |只看該作者
有冇jm黎緊或而家安排緊做pgd ivf? 一齊分享下,我黎緊會去做,好擔心驗完出黎得個吉!


大宅

積分: 2536


2#
發表於 17-10-26 06:48 |只看該作者
回覆 Ellababe 的帖子

我12月中都會安排做ivf都係喺瑪麗做 今個月尾m到會食 避孕藥先 食21日


大宅

積分: 1779


3#
發表於 17-10-26 08:42 |只看該作者
Ellababe 發表於 17-10-26 00:21
有冇jm黎緊或而家安排緊做pgd ivf? 一齊分享下,我黎緊會去做,好擔心驗完出黎得個吉!
...

我岩岩做左....第四次


大宅

積分: 3400


4#
發表於 17-10-26 09:29 |只看該作者
Pkytbb 發表於 17-10-26 08:42
我岩岩做左....第四次

你失敗左幾次就應該要搵原因了


別墅

積分: 761


5#
發表於 17-10-26 12:09 |只看該作者
Pkytbb 發表於 17-10-26 08:42
我岩岩做左....第四次


下!四次?咁醫生有冇話點解?


大宅

積分: 1779


6#
發表於 17-10-26 14:55 |只看該作者
Ellababe 發表於 17-10-26 12:09
下!四次?咁醫生有冇話點解?

頭兩次d day 5 胎 failed pgd or pgs..
跟住我抽兩次卵先一次過驗...


別墅

積分: 761


7#
發表於 17-10-26 16:59 |只看該作者
Pkytbb 發表於 17-10-26 14:55
頭兩次d day 5 胎 failed pgd or pgs..
跟住我抽兩次卵先一次過驗...

咁你會幾時放胎?希望你1 take pass, 順順利利


大宅

積分: 1374


8#
發表於 17-10-26 18:29 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 lnwinnie 於 17-10-26 18:29 編輯

我都係qm pgd ivf
如果有岩既胚胎,
應該十一月中放胎!


別墅

積分: 761


9#
發表於 17-10-26 18:30 |只看該作者
lnwinnie 發表於 17-10-26 18:29
我都係qm pgd ivf
如果有岩既胚胎,
應該十一月中放胎!

你多唔多胎pass pgd呀?等你做完分享,祝一切順利


大宅

積分: 1374


10#
發表於 17-10-28 22:02 |只看該作者
Ellababe 發表於 17-10-26 18:30
你多唔多胎pass pgd呀?等你做完分享,祝一切順利

未知呀,等電話!
有消息再分享!


侯爵府

積分: 21584


11#
發表於 17-10-29 01:07 |只看該作者
Pkytbb 發表於 17-10-26 14:55
頭兩次d day 5 胎 failed pgd or pgs..
跟住我抽兩次卵先一次過驗...

如果抽兩次再儲一次過pgd, 請問咁幾錢?


大宅

積分: 1779


12#
發表於 17-10-30 21:09 |只看該作者
白羊花花 發表於 17-10-29 01:07
如果抽兩次再儲一次過pgd, 請問咁幾錢?

都係照計ga ja~


大宅

積分: 1374


13#
發表於 17-11-2 22:02 |只看該作者
收到電話下星期返去聽報告!


別墅

積分: 761


14#
發表於 17-11-2 22:17 |只看該作者
lnwinnie 發表於 17-11-2 22:02
收到電話下星期返去聽報告!

要返去聽架?我以為淨係電話通知叫添


大宅

積分: 1374


15#
發表於 17-11-2 23:03 |只看該作者
Ellababe 發表於 17-11-2 22:17
要返去聽架?我以為淨係電話通知叫添

上次又係叫我返去,只係聽day5有幾多粒,
但其實姑娘已電話通知(emoji)
不過希望今次係好消息!


別墅

積分: 761


16#
發表於 17-11-2 23:05 |只看該作者
lnwinnie 發表於 17-11-2 23:03
上次又係叫我返去,只係聽day5有幾多粒,
但其實姑娘已電話通知(emoji)
不過希望今次係好消息!

今次係咪會知有幾多粒係正常胚胎可以植入呀?我都好想快啲到我


大宅

積分: 1374


17#
發表於 17-11-3 14:11 |只看該作者
Ellababe 發表於 17-11-2 23:05
今次係咪會知有幾多粒係正常胚胎可以植入呀?我都好想快啲到我

係呀!希望有啦。。。

你幾時呀??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo