跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 495


1#
發表於 09-2-8 12:27 |只看該作者
今日梁国齡醫生終於準許我出院啦!9星期都冇返屋企,從QE到仁安,今日真正可以回家好開心呀!


子爵府

積分: 10558

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 09-2-8 13:17 |只看該作者
祝福您


大宅

積分: 3447


3#
發表於 09-2-8 22:00 |只看該作者
點解需要0甘長的住院時間?


複式洋房

積分: 493


4#
發表於 09-2-10 06:32 |只看該作者
原帖由 goldiema 於 09-2-8 12:27 發表
今日梁国齡醫生終於準許我出院啦!9星期都冇返屋企,從QE到仁安,今日真正可以回家好開心呀!


congratulations !! total spend 左 how much at 仁安 ar ???


複式洋房

積分: 495


5#
發表於 09-2-10 09:33 |只看該作者
Thank you!我重未計總數,計咗話你知!!
原帖由 doughnut 於 09-2-10 06:32 發表


congratulations !! total spend 左 how much at 仁安 ar ???


複式洋房

積分: 493


6#
發表於 09-2-10 13:13 |只看該作者
原帖由 goldiema 於 09-2-10 09:33 發表
Thank you!我重未計總數,計咗話你知!!


i think your 總數會嚇死我


大宅

積分: 4108


7#
發表於 09-2-10 16:58 |只看該作者
恭喜晒﹐到我生咗想找你時﹐先知原來你已生咗﹐重出咗院添。Anyway, best wishes.


複式洋房

積分: 495


8#
發表於 09-2-10 17:52 |只看該作者
我只知老公look爆哂Dcard囉!出院日老公同姑娘苦笑講終於止咗血啦!姑娘都問医生唔知我地頂唔頂倒張單,於是梁醫生又再一次幫我減免咗好多費用,而佢自己的手術費都一減再減,又冇收巡房費,入ICU又只收我半天錢,因那裡費用真是天價!所以佢對我家的恩惠,我只可以無言感激!
原帖由 doughnut 於 09-2-10 13:13 發表


i think your 總數會嚇死我


複式洋房

積分: 495


9#
發表於 09-2-10 17:55 |只看該作者
係呀!我終於回家了!大家都些番個靚月呀!
原帖由 cat_house 於 09-2-10 16:58 發表
恭喜晒﹐到我生咗想找你時﹐先知原來你已生咗﹐重出咗院添。Anyway, best wishes.


複式洋房

積分: 493


10#
發表於 09-2-14 23:28 |只看該作者
原帖由 goldiema 於 09-2-10 17:52 發表
我只知老公look爆哂Dcard囉!出院日老公同姑娘苦笑講終於止咗血啦!姑娘都問医生唔知我地頂唔頂倒張單,於是梁醫生又再一次幫我減免咗好多費用,而佢自己的手術費都一減再減,又冇收巡房費,入ICU又只收我半天錢,因那裡費用 ...


wow, 梁醫生真係 super super nice wor


複式洋房

積分: 495


11#
發表於 09-2-16 08:13 |只看該作者
Yes, he is a very kind person,he was taking very good care of me & my baby not for the money.
原帖由 doughnut 於 09-2-14 23:28 發表


wow, 梁醫生真係 super super nice wor


複式洋房

積分: 493


12#
發表於 09-2-16 15:02 |只看該作者
原帖由 goldiema 於 09-2-16 08:13 發表
Yes, he is a very kind person,he was taking very good care of me & my baby not for the money.


好心有好報, for sure

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo