嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9285

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


1#
發表於 04-9-27 19:04 |只看該作者

癲癇

囡囡因抽筋而入院,醫生說她可能是癲癇要求她食藥?!最少要食兩年,我應該怎麼辦?!!!!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: 但她們也只是她比較似這病例,我又不知是否真的,我不想囡囡咁細個便要長期食藥啊!有誰可幫我/教我?!


洋房

積分: 65


2#
發表於 04-9-27 23:29 |只看該作者

Re: 癲癇

hello AgnesMom,
可唔可以講下你囡囡抽筋時既情形係點呀?例如有冇發燒、抽左幾耐 ........
醫院應該會做d checking去睇下你囡囡係唔係癲癇架?
(唔好介意呀!想問下你係唔係住將軍澳架?因為我覺得你囡囡好熟面口,好以見過。)


洋房

積分: 707


3#
發表於 04-9-27 23:39 |只看該作者

Re: 癲癇

My son also have this before. Last time, he was getting hight fever. We actually measure him every hour hours and the rate is approximate 101 degree. So, I already take him to bath to cool down. However, within 10 miniutes time, his is very very sick and finally, he 抽根. I never expect this happen and so frighten. This last for about 2-3 miniutes. Then, he stop. At that time, he told us he is freezing and because of lack of experience, we bring him a lot of cloth to cover. This is really a big mistake. The reason is when we arrive hospital, he is 106 degree. I can't believe because I never heard this rate. All nurse is so serious and bring him for immediate treatment. Finally, he is cool down. But, doctor still told us if before 6 years old, he had 抽根twice, then he has to take medicine for 2 yaers. So, I doubt why your doctor made this decision when he just tried once. I suggest you check with more doctor because there still side effect of the medicine.


伯爵府

積分: 17895

好媽媽勳章


4#
發表於 04-9-28 09:16 |只看該作者

Re: 癲癇

AgnesMom

我仔仔去年同樣高燒抽筋而入院 , 住院四日 , 沒有再抽筋 , 只有入院一次, 醫生驗血後冇問題 , 應是發熱性抽筋 . 不是癲癇 . 之後到現在有試過發燒但冇抽筋. 你囡囡抽筋多少次啊?醫生告訴我要作詳細檢查及觀察才會考慮食藥的 .


男爵府

積分: 9285

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


5#
發表於 04-9-29 19:27 |只看該作者

Re: 癲癇

囡囡本身冇發燒,她只是睡覺時突然嘔吐像白沬,跟她換完衣服後卻突然左手抽筋叫她又沒回應,她先後抽筋了三次,第一次五分鐘,第二次十分鐘,第三次也有十五分鐘還要打針才停,醫生幫她做了腦電圖二次也有抽筋跡象,所以.............

我們不是住將軍澳的


別墅

積分: 575


6#
發表於 04-9-30 14:05 |只看該作者

Re: 癲癇

你個女有幾大呀?因為我有朋友都係咁樣, 病發的時候8歲, 食藥食到廿幾歲, 後來在e生建議之下停藥, 點知半年之後又發作, 所以我覺得如果e生話要食藥, 最好就食, 因為呢種病可大可少的


男爵府

積分: 9285

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


7#
發表於 04-9-30 14:32 |只看該作者

Re: 癲癇

我囡囡現在才四歲而已,那豈不是................... :cry: :cry: :cry:


男爵府

積分: 8101


8#
發表於 04-9-30 15:43 |只看該作者

Re: 癲癇

AgnesMom
首先唔好在壞方面諗,可能食一段時間後便可停藥呢! 但我個人認為若confirm是癲癇就一定要依時吃,而且你囡囡情形都幾嚴重,因我曾聽過醫生話若果抽筋多過15分鐘都幾大件事,要馬上去醫院,所以我覺得就算要食都冇辨法啦! 我都好明白自己孩子須耍每天吃藥是何等心酸,因我兒子每天都耍吃!!!!


男爵府

積分: 9285

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


9#
發表於 04-9-30 15:51 |只看該作者

Re: 癲癇

其實我可以做甚麼才能斷定她是否真的有癲癇症?!因我真的很迷茫,我想問醫生是否確定她有此病時,醫生只是告訴我她的病況很似癲癇故把她歸入於此病內,但如果她不是因此病而抽筋那我豈不是無端端要囡囡食藥還有副作用?!


男爵府

積分: 8101


10#
發表於 04-9-30 16:11 |只看該作者

Re: 癲癇

Dear AgnesMom
我明白你的心情, 因我兒跟你女兒情形很相似, 醫生也告訴我他的病態也很似癲癇,我們也做了一大堆的report, 例eeg, 腦掃描,磁力共振, 醫生也看了3個, 醫生也說就算吃藥也未必唔抽, 這樣又可以點樣!當我見到兒子抽筋時個心簡直痛到不得了,所以我真係唔敢博, 副作用一定有, 但我相信我和兒子齊心一定可以克服面對, 所以你和女兒都一定得, 不耍灰心, 大人灰心,小朋友就更可憐, 堅強d!


男爵府

積分: 9285

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


11#
發表於 04-9-30 17:19 |只看該作者

Re: 癲癇

我囡囡還未知道自己有此病,她只知道自己唔舒服要食藥而佢又好合作從冇拒絕,只是我,我先生和我的家人想了解更多給是否真的只有此方案而已 :cry:


男爵府

積分: 6547


12#
發表於 04-10-8 21:08 |只看該作者

Re: 癲癇

現左Agnes 好點嗎?
得閒call 我la~


大宅

積分: 1174


13#
發表於 04-10-9 07:12 |只看該作者

Re: 癲癇

AgnesMom,

其實癲癇症未必可以百分百找到原因, 同樣醫生替bb做左一大堆test都可以係無結果, 但係佢臨床確診為有都會歸入於此病內(叫做原發性羊癇), 我好明白你囡囡得四歲就服用抗癎葯的確叫人心痛, 但胡亂停葯翻發的話, 後果會好嚴重, 其實食任何一隻葯都有其副作用, 就算一粒傷風葯都有, 你要克服呢個心理關口.


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


14#
發表於 04-10-10 10:15 |只看該作者

Re: 癲癇

不如睇多個醫生問下意見


大宅

積分: 2270


15#
發表於 04-10-10 20:56 |只看該作者

Re: 癲癇

AgnesMom,

我囡囡2歲3個月時又係在冇發燒情況下抽筋,個排佢有d唔舒服, 有嘔. 但係響抽筋之前一曰已經好番哂.
事發當曰佢係全身抽,雙手向上搖,兩眼反白,嘴歪一邊既.但唔知抽左幾耐,我諗大約5mins, 都係昏迷不醒. 當時得我同佢, 所以我call 999.
到第二曰又抽一次, 大約7mins, 不過醫生當一次Epidsode. 當時醫生驚佢腦膜炎,要佢抽骨髓 (其實佢都冇發燒, 不過醫生話有可能既話,真係冇辦法)
結果都係正常. 照過腦電圖,腦掃瞄,磁力共振,驗血,尿,屎都冇事. 住左一個星期出院. 根住我地申請哂全部reports再睇私家醫生, 其中一個醫生suggest食癲癇藥, 不過我真係想佢長期食藥. 又有醫生話抽筋既原因好多
1/ 發燒
2/ 當身体弱時腦電波低, 突然遇到高電波時 (如電視),一時調節唔到便會抽筋.
3/ 血糖低
4/ virus 上腦
5/ 遺傳
6/ 撞親後
7/ 不明因素

你囡囡之前有冇任向象徵/跌親? 我囡囡依家都4歲了, 托賴so far 都冇再抽筋. 醫生話5歲前再無抽筋,再抽既機冇咁大.
AgnesMom, 你要振作, 我好明白你感受, 我自己都要成半年先克服呢個陰影, 時時都騖佢會抽筋.

我都贊成睇多個醫生先.

Hope this help!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo