在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10624


1#
發表於 09-3-27 20:16 |只看該作者
我 亞囝都2歲半, husband大陸番工,悶足2年半呀!


如有同路人,可以大家傾下!


男爵府

積分: 5194


2#
發表於 09-3-27 20:22 |只看該作者
我都係咁! 我女20個月大, 老公一至五都唔响HK, 一直都係我一個人湊, 冇親戚幫手!

原帖由 sweetdog 於 09-3-27 20:16 發表
我 亞囝都2歲半, husband大陸番工,悶足2年半呀!


如有同路人,可以大家傾下!


子爵府

積分: 10624


3#
發表於 09-3-27 20:31 |只看該作者
原帖由 ahbebe88 於 09-3-27 20:22 發表
我都係咁! 我女20個月大, 老公一至五都唔响HK, 一直都係我一個人湊, 冇親戚幫手!


我都係呀! 不但辛苦仲好苦悶! 自從亞囝番左nursery, 可以去買下野, 才可以放鬆下自已!


男爵府

積分: 5194


4#
發表於 09-3-27 20:52 |只看該作者
嘻嘻! 我都等緊呢一日, 再等多幾個月, 阿女會返全日N, 可以做吓自己嘢, 剪個靚頭, 執吓屋, 學吓嘢!
依家一個人湊, 洗碗, 拖地, 冲涼, 乜都要等個女瞓咗先做, 搞到夜一夜, 真係諗嘢都冇時間呀!
原帖由 sweetdog 於 09-3-27 20:31 發表


我都係呀! 不但辛苦仲好苦悶! 自從亞囝番左nursery, 可以去買下野, 才可以放鬆下自已!


子爵府

積分: 10624


5#
發表於 09-3-27 21:15 |只看該作者
原帖由 ahbebe88 於 09-3-27 20:52 發表
嘻嘻! 我都等緊呢一日, 再等多幾個月, 阿女會返全日N, 可以做吓自己嘢, 剪個靚頭, 執吓屋, 學吓嘢!
依家一個人湊, 洗碗, 拖地, 冲涼, 乜都要等個女瞓咗先做, 搞到夜一夜, 真係諗嘢都冇時間呀!
...



2歲就比佢讀全日呀?
咁你咪真係好得閑!


男爵府

積分: 5194


6#
發表於 09-3-27 22:04 |只看該作者
我女好un皮, 又唔食嘢, 所以返全日跟吓人哋, 學吓嘢。
初初都唔捨得, 因出世至今, 除有兩日去大酒店, 冇帶佢之外, 通常都一齊, 但我老公話返am, 得幾個鐘, 接嚟接去, 麻煩, 半日N又少, 所以選返全日, 等我有D時間做自己嘢。

都好忙, 結婚個女出世後, 間屋都冇執過, 間屋好似個森林咁。

阿媽個邊, 做女果時間房, 霸咗差不多10年冇住, D嘢一路擺响度, 執番出嚟比佢啦!!

响家姐度, 又霸咗間房, 又係擺滿哂嘢, 都係時候搞吓啦!

有時間又要幫老爸整理吓佢D嘢!

做人老婆咁耐, 都冇餐好嘅, 都係時候學吓點煮嘢&做家務!

自己又好鍾意睇電視, 錄咗N咁多嘢, 有排睇!

上列案件, 預計要一年先清得晒!

原帖由 sweetdog 於 09-3-27 21:15 發表



2歲就比佢讀全日呀?
咁你咪真係好得閑!


子爵府

積分: 10624


7#
發表於 09-3-27 22:21 |只看該作者
原帖由 ahbebe88 於 09-3-27 22:04 發表
我女好un皮, 又唔食嘢, 所以返全日跟吓人哋, 學吓嘢。
初初都唔捨得, 因出世至今, 除有兩日去大酒店, 冇帶佢之外, 通常都一齊, 但我老公話返am, 得幾個鐘, 接嚟接去, 麻煩, 半日N又少, 所以選返全日, 等我有D時間做 ...


咁又係呀, 番半日3個鐘, 真係只夠時間買菜和做小量家務!
我都想亞囝讀全日K1, 但係佢間學校K1全日都相當貴, 連埋飯錢要4400左右! 貴過半日成2900, 真係夠我買衫買野囉!


男爵府

積分: 5194


8#
發表於 09-3-27 22:42 |只看該作者
冇呀! 我女都係讀D普通街坊學校, 聽講N班成日病, 唔返都冇咁"金", 總之番吓學, 跟吓人學吓嘢, 就ok, 冇好大要求/期望。

佢返咗學, 我仲要"維修"吓我自己, 湊佢湊到腰背手都傷哂, 都係時候去搞番好佢! 湊住佢去, 唔方便, 所以依家都係好頂唔順先去睇! 佢搞搞震好麻煩!

八卦, 咁佢返咗學, 你搞乜?
原帖由 sweetdog 於 09-3-27 22:21 發表


咁又係呀, 番半日3個鐘, 真係只夠時間買菜和做小量家務!
我都想亞囝讀全日K1, 但係佢間學校K1全日都相當貴, 連埋飯錢要4400左右! 貴過半日成2900, 真係夠我買衫買野囉! ...


子爵府

積分: 10624


9#
發表於 09-3-28 09:51 |只看該作者
原帖由 ahbebe88 於 09-3-27 22:42 發表
冇呀! 我女都係讀D普通街坊學校, 聽講N班成日病, 唔返都冇咁"金", 總之番吓學, 跟吓人學吓嘢, 就ok, 冇好大要求/期望。

佢返咗學, 我仲要"維修"吓我自己, 湊佢湊到腰背手都傷哂, 都係時候去搞番好佢! 湊住佢去, 唔 ...


佢番左學都係買下菜, 清潔下屋企, 有時行下街, 我覺得買下衫有助平衡下d心理, 吾係真係想死!
我想搵d舞學下, 不竟3年都無嘜運動!

我囝番n時都成日病, 有次個半月睇左7次醫生!

不過大大下好d,同埋轉天氣, 由熱轉冷, 由冷轉熱都好易病!

咁又係吾番都無咁金!

其實我都寧願生個囡, 無咁大壓力! 生個囝第日真係要搵食架馬!

[ 本帖最後由 sweetdog 於 09-3-28 09:53 編輯 ]


男爵府

積分: 5194


10#
發表於 09-3-28 12:56 |只看該作者
噚日同你講, 個女番咗學要做嘅案件, 我老公即刻笑我, 話睇我有幾多樣嘢真係完成到, 佢話到時又會話做呢樣做果樣, 冇時間做嘢!

其實佢哋返咗學, 得返我哋一個, 可能都幾悶, D朋友個個返哂工, 我哋呢D全職媽真係要自己揾D嘢搞!

唉! 生仔生女都係一樣, 由細擔心到大!


子爵府

積分: 10624


11#
發表於 09-3-28 20:56 |只看該作者
原帖由 ahbebe88 於 09-3-28 12:56 發表
噚日同你講, 個女番咗學要做嘅案件, 我老公即刻笑我, 話睇我有幾多樣嘢真係完成到, 佢話到時又會話做呢樣做果樣, 冇時間做嘢!

其實佢哋返咗學, 得返我哋一個, 可能都幾悶, D朋友個個返哂工, 我哋呢D全職媽 ...


你全日真係好洗, 如果無野攪, 又真係好悶!

之前佢未番學, 我都set左要做嘜野家務, 最後都delay 又delay 不過最後都有做!

而家佢番3個鐘, 我買下野一個鐘, 回家做家務一個鐘, 再坐一陣就接放學! 真係吾夠用!

[ 本帖最後由 sweetdog 於 09-3-28 20:58 編輯 ]


男爵府

積分: 5194


12#
發表於 09-3-29 01:07 |只看該作者
返半日, 一出一入都真係冇哂時間, 希望將來我真係善用D時間啦! 我好怕執嘢, 所以我怕我又揾藉口拖慢唔做!

講開我都想過學社交舞, 見人跳得好靚, 但我係一個不愛運動嘅人, 我怕我冇恆心去學!

係喎, 你老公大陸返工, 幾耐先返嚟?
除咗我老公D同事, 我自己朋友嘅家庭好少係咁, 所以D朋友會覺得 ~ 嘩! 成日一個人生活咁唔係好慘! ~
其實相反, 如果他朝一日佢返嚟香港工作, 成日見住, 唔知慣唔慣, 因為我哋由識到結咗婚, 我哋都冇一齊住, 直至生咗個女, 我哋先買屋一齊住。

原帖由 sweetdog 於 09-3-28 20:56 發表


你全日真係好洗, 如果無野攪, 又真係好悶!

之前佢未番學, 我都set左要做嘜野家務, 最後都delay 又delay 不過最後都有做!

而家佢番3個鐘, 我買下野一個鐘, 回家做家務一個鐘, 再坐一陣就接放學! 真係吾夠用! ...


子爵府

積分: 10624


13#
發表於 09-3-29 20:47 |只看該作者
原帖由 ahbebe88 於 09-3-29 01:07 發表
返半日, 一出一入都真係冇哂時間, 希望將來我真係善用D時間啦! 我好怕執嘢, 所以我怕我又揾藉口拖慢唔做!

講開我都想過學社交舞, 見人跳得好靚, 但我係一個不愛運動嘅人, 我怕我冇恆心去學!

係喎, 你老公 ...



佢有時星期六晚回來, 星期一早上走
有時星期五回來, 星期六回公司, 星期日才放假, 星期一早上走, 能夠每星期回來已經好好了!

大約幾個月前, 是砍星期回來一次, 一次都係逗留不夠48小時
咁你老公呢?

我都同你一樣,覺得第日佢回來, 都吾習慣一起生活!


男爵府

積分: 5194


14#
發表於 09-3-30 16:38 |只看該作者
我老公通常星期五晚返, 星期一早走。
但呢一、兩個月, 一至四都盡量多返來一兩日, 因阿女曳, 佢覺得我一個人湊太辛苦。
老公返嚟應該係幾好, 但佢返嚟我又覺得唔煮飯佢食好似好衰咁, 所以就會煮飯, 一煮飯, 又要煮又要洗, 搞一大輪, 真攞命!
佢成日話你當我平日冇返嚟, 出街食, 淨係煮返星期五果餐, 但就係犯賤, 唔煮唔安樂!
真係佩服日日煮飯嘅媽媽, 都唔知煮乜好, 最攞命係要洗碗!
平時我淨係煮比個女食, 因我唔食佢D嘢, 我自己一個人就好少煮, 通常叫外賣。咁你哋呢?

原帖由 sweetdog 於 09-3-29 20:47 發表



佢有時星期六晚回來, 星期一早上走
有時星期五回來, 星期六回公司, 星期日才放假, 星期一早上走, 能夠每星期回來已經好好了!

大約幾個月前, 是砍星期回來一次, 一次都係逗留不夠48小時
咁你老公呢?

我都同你一 ...


禁止訪問

積分: 3582

好媽媽勳章


15#
發表於 09-3-30 19:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10624


16#
發表於 09-3-30 22:44 |只看該作者
原帖由 ahbebe88 於 09-3-30 16:38 發表
我老公通常星期五晚返, 星期一早走。
但呢一、兩個月, 一至四都盡量多返來一兩日, 因阿女曳, 佢覺得我一個人湊太辛苦。
老公返嚟應該係幾好, 但佢返嚟我又覺得唔煮飯佢食好似好衰咁, 所以就會煮飯, 一煮飯, 又要煮又 ...


咁好呀, 可以返來多1日呀!
我都有煮飯架, 因為我吾鐘意食外賣, 久吾久吾知食嘜就會落街食, 不過同亞囝出街食太煩啦! 食吾得安樂, 所以我多數自已煮, 一個星期應該都有一次午餐出街食, 晚餐吾會出街啦!


子爵府

積分: 10624


17#
發表於 09-3-30 22:46 |只看該作者
hi!你都係呀, 入來傾下!
你地住邊區架?


原帖由 沖廁 於 09-3-30 19:01 發表

me 2 好悶架


禁止訪問

積分: 3582

好媽媽勳章


18#
發表於 09-3-30 22:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10624


19#
發表於 09-3-30 22:57 |只看該作者
shatin!

原帖由 沖廁 於 09-3-30 22:47 發表
荃灣
你呢


禁止訪問

積分: 3582

好媽媽勳章


20#
發表於 09-3-30 23:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo