想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   2


複式洋房

積分: 489


1#
發表於 17-4-21 10:55 |只看該作者
可以食d咩supplement 幫下c6 丁丁多番volume 同motility?
myimage.jpg


複式洋房

積分: 404


2#
發表於 17-4-21 11:11 |只看該作者
marieforyou 發表於 17-4-21 10:55
可以食d咩supplement 幫下c6 丁丁多番volume 同motility?
可以試食maca powder


大宅

積分: 3400


3#
發表於 17-9-18 23:45 |只看該作者
marieforyou 發表於 17-4-21 10:55
可以食d咩supplement 幫下c6 丁丁多番volume 同motility?

第一次見人精子形態可以過30


容量太細, 應該係平時食野無補充蛋白質。食啲蛋, 牛肉, 牛肉, 海鮮


大宅

積分: 3400


4#
發表於 17-9-18 23:46 |只看該作者
marieforyou 發表於 17-4-21 10:55
可以食d咩supplement 幫下c6 丁丁多番volume 同motility?

精子活動力就每星期行房2次


大宅

積分: 1284


5#
發表於 17-9-19 00:20 |只看該作者

回覆樓主

精子形態30好誇張呀,容量好易攪,食蛋,生蠔
活躍度,做下運動就ok了


複式洋房

積分: 489


6#
發表於 17-9-19 18:55 |只看該作者
Whoiling 發表於 17-9-19 00:20
精子形態30好誇張呀,容量好易攪,食蛋,生蠔
活躍度,做下運動就ok了

過30即係好定唔好呀?


複式洋房

積分: 489


7#
發表於 17-9-19 18:58 |只看該作者
franchoi 發表於 17-9-18 23:45
第一次見人精子形態可以過30

其實形態是咩?過30係好定唔好呀?


大宅

積分: 3400


8#
發表於 17-9-19 20:12 |只看該作者
marieforyou 發表於 17-9-19 18:58
其實形態是咩?過30係好定唔好呀?

4%已經合格, 強烈懷疑呢份報告有問題,邊有人可以30%架, 聖人來。。


複式洋房

積分: 489


9#
發表於 17-9-19 21:07 |只看該作者
franchoi 發表於 17-9-19 20:12
4%已經合格, 強烈懷疑呢份報告有問題,邊有人可以30%架, 聖人來。。

係卓健驗嫁,家庭醫生話無咩問題, 但婦產科話再驗detail d 睇motility


大宅

積分: 3400


10#
發表於 17-9-19 21:54 |只看該作者
marieforyou 發表於 17-9-19 21:07
係卓健驗嫁,家庭醫生話無咩問題, 但婦產科話再驗detail d 睇motility

我意思係呢個數據太不可思議。

每星期行房兩次就可以改善活動力啦。

食返啲有蛋白質的食物,就可以提升容量。


複式洋房

積分: 273


11#
發表於 17-9-19 21:57 |只看該作者

回覆樓主

合格已經偷笑,仲要30!好勁!

點評

la_source    發表於 17-10-16 16:33


大宅

積分: 1026


12#
發表於 17-9-19 22:46 |只看該作者
mememekk 發表於 17-9-19 21:57
合格已經偷笑,仲要30!好勁!

咪係囉,我老公都係得4%,剛好合格。睇完樓主份報告。搞到我覺得我老公就算合格都好差。。


複式洋房

積分: 489


13#
發表於 17-9-19 22:52 |只看該作者
lovelyfreda 發表於 17-9-19 22:46
咪係囉,我老公都係得4%,剛好合格。睇完樓主份報告。搞到我覺得我老公就算合格都好差。。
...

你地攪到我都好懷疑份report 出錯XD


男爵府

積分: 6618


14#
發表於 17-9-20 13:48 |只看該作者
本帖最後由 Viviluby 於 17-9-20 13:57 編輯

Morphology 形態方面 我覺得係咪用唔同standard?

我老公之前有一份卓健個數值係48 (ref. normal range over 30%)

但之後三份偉澤嘅數值分別係5 or 4 (ref. normal range over 4%)


複式洋房

積分: 489


15#
發表於 17-9-20 19:35 |只看該作者
Viviluby 發表於 17-9-20 13:48
Morphology 形態方面 我覺得係咪用唔同standard?

我老公之前有一份卓健個數值係48 (ref. normal range ove ...

份report 個reference 係 4%

我諗唔會出錯?


男爵府

積分: 6618


16#
發表於 17-9-20 20:37 |只看該作者
marieforyou 發表於 17-9-20 19:35
份report 個reference 係 4%

我諗唔會出錯?
Sorry我冇詳細睇,當我咩都冇講過


洋房

積分: 88


17#
發表於 17-9-21 12:33 |只看該作者
只可以講呢份唔係用世衛標準既報告係唔準

食茄紅素,zinc, CoQ10有幫助


複式洋房

積分: 489


18#
發表於 17-9-21 13:33 |只看該作者
joe34 發表於 17-9-21 12:33
只可以講呢份唔係用世衛標準既報告係唔準

食茄紅素,zinc, CoQ10有幫助

本帖最後由 marieforyou 於 17-9-21 13:35 編輯

本帖最後由 marieforyou 於 17-9-21 13:34 編輯

不過個度寫左係用who standard 呀, 我而家好confused 個個都好似話個report 唔準, 原來諗住卓健咁大間野應該都可信,我諗我都係叫老公去第二間驗多次睇下點

我而家日日比佢用zinc 希望有用啦


別墅

積分: 741


19#
發表於 17-10-13 15:43 |只看該作者
marieforyou 發表於 17-9-21 13:33
本帖最後由 marieforyou 於 17-9-21 13:35 編輯

本帖最後由 marieforyou 於 17-9-21 13:34 編輯

我先生份報告準則同你先生個份應該差唔多,
但我地唔係卓健驗...



大宅

積分: 2384


20#
發表於 17-10-13 21:17 |只看該作者
樣本可能有問題喎
收集時間係11點,但檢測時間係2點半?!
精子接觸空氣後會喺一小時內逐漸死亡,
所以一般化驗所同醫院都要求"提取"樣本後
必需要喺一小時內交回等佢地即時檢驗樣本⋯
想問係你地本身隔左成3個半鐘先交回樣本?
定間化驗所問題?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo