立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 489
積分: 404
marieforyou 發表於 17-4-21 10:55 可以食d咩supplement 幫下c6 丁丁多番volume 同motility?
大宅
積分: 3400
積分: 1284
Whoiling 發表於 17-9-19 00:20 精子形態30好誇張呀,容量好易攪,食蛋,生蠔 活躍度,做下運動就ok了
franchoi 發表於 17-9-18 23:45 第一次見人精子形態可以過30
marieforyou 發表於 17-9-19 18:58 其實形態是咩?過30係好定唔好呀?
franchoi 發表於 17-9-19 20:12 4%已經合格, 強烈懷疑呢份報告有問題,邊有人可以30%架, 聖人來。。
marieforyou 發表於 17-9-19 21:07 係卓健驗嫁,家庭醫生話無咩問題, 但婦產科話再驗detail d 睇motility
積分: 273
積分: 1026
mememekk 發表於 17-9-19 21:57 合格已經偷笑,仲要30!好勁!
lovelyfreda 發表於 17-9-19 22:46 咪係囉,我老公都係得4%,剛好合格。睇完樓主份報告。搞到我覺得我老公就算合格都好差。。 ...
男爵府
積分: 6618
Viviluby 發表於 17-9-20 13:48 Morphology 形態方面 我覺得係咪用唔同standard? 我老公之前有一份卓健個數值係48 (ref. normal range ove ...
marieforyou 發表於 17-9-20 19:35 份report 個reference 係 4% 我諗唔會出錯?
洋房
積分: 88
joe34 發表於 17-9-21 12:33 只可以講呢份唔係用世衛標準既報告係唔準 食茄紅素,zinc, CoQ10有幫助
別墅
積分: 741
marieforyou 發表於 17-9-21 13:33 本帖最後由 marieforyou 於 17-9-21 13:35 編輯 本帖最後由 marieforyou 於 17-9-21 13:34 編輯
積分: 2384
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy