0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 739


1#
發表於 17-10-13 08:15 |只看該作者
本帖最後由 boobootiny 於 17-10-14 15:48 編輯

我每日俾2-3 餐人奶 其他飲奶粉
人奶儲夠一餐就俾一餐 無特定邊餐
因為大便困難 打算轉奶粉咁我人奶係咪可以繼續餵奶粉果4餐就慢慢逐餐轉?bb同時適應人奶 舊奶同新奶粉 會有問題嗎?


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


2#
發表於 17-10-13 10:15 |只看該作者
你人奶系可以keep住餵架


男爵府

積分: 5408


3#
發表於 17-10-13 17:11 |只看該作者
boobootiny 發表於 17-10-13 08:15
我每日俾2-3 餐人奶 其他飲奶粉
人奶儲夠一餐就俾一餐 無特定邊餐 多蚊一日頭
因為大便困難 打算轉奶粉 咁 ...

你慢慢轉,睇佢消化成點,人奶就繼續喂,人奶比奶粉容易消化


別墅

積分: 739


4#
發表於 17-10-14 15:48 |只看該作者
chengkayan 發表於 17-10-13 17:11
你慢慢轉,睇佢消化成點,人奶就繼續喂,人奶比奶粉容易消化

Thx. 今日俾左一餐新奶粉佢 其他就照舊人奶同舊奶粉。希望佢適應到 夾到新奶粉啦


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo