立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4158
侯爵府
積分: 21950
積分: 1440
freshrose 發表於 17-10-4 10:07 黃體不足至少要睇2 樣野 , 一係睇你有無明顯的高溫同低溫區 (最好有0.3-0.5 的分別), 二係高溫可唔可以維持 ...
Cts99 發表於 17-10-4 10:34 我基礎體溫好低36.0x-36.1x 我見其他jm通常排後都會keep住上升,而我第3日仲要跌左 ...
積分: 1721
積分: 2613
積分: 1309
Cts99 發表於 17-10-4 08:41 我1號零晨排卵, 體溫今日已經跌左0.1 係咪有機會黃體不足?
chelaulau 發表於 17-10-14 14:00 另外中醫話基礎體溫人人唔同 你有高低溫分別就唔洗太擔心
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy