想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1597


1#
發表於 17-11-11 10:54 |只看該作者
本帖最後由 yuen1110 於 17-11-11 10:59 編輯

我本身養左貓就黎5年,而家一隻4歲幾一隻2歲幾,早排老公o係街執到隻貓bb所以又養埋,我一直都冇擔心弓形蟲o既問題,因為打算準備懷孕起我就冇再清過貓廁所(已年半)但我早兩日上網睇話同貓咪有親密接觸,例如咀咀,貓去完廁所未清潔乾淨就跳上床等等,都有機會感染弓形蟲!要知好難阻貓跳上床同咀你吧....
想知有養貓o既大家有冇去驗過弓形蟲?


大宅

積分: 3197


2#
發表於 17-11-11 11:49 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-11-11 10:54
我本身養左貓就黎5年,而家一隻4歲幾一隻2歲幾,早排老公o係街執到隻貓bb所以又養埋,我一直都冇擔心弓形蟲o既 ...

本帖最後由 QHoneyQ 於 17-11-11 12:09 編輯

無去驗過 其實係要隻貓要有蟲 之後柯完屎 再等唔知幾耐等D卵孵化成蟲食完之後再同你咀咀/你食左佢D屎 先會感染到 不過如果你驚隻新貓有 你可以先杜蟲 之後去驗埋

https://www.facebook.com/loveyoubig/videos/2016985871867854/


大宅

積分: 1597


3#
發表於 17-11-11 12:57 |只看該作者
QHoneyQ 發表於 17-11-11 11:49
本帖最後由 QHoneyQ 於 17-11-11 12:09 編輯

無去驗過 其實係要隻貓要有蟲 之後柯完屎 再等唔知幾耐等D ...
主要係擔心新貓有,因為喺草叢執到,執到後個零月就有左


別墅

積分: 745


4#
發表於 17-11-11 14:50 |只看該作者

回覆樓主

講真,唔好棄養貓貓...
話晒執左貓貓一個月左右就驗到有左,
可能係貓貓帶黎好運啊...
所以唔好放棄貓貓...
有無方法可以幫貓貓驗下有無中?
順其自然啦,係你就係你,放鬆心情
先係宜家應該要做既野。

btw...你check到閃閃未啊?


複式洋房

積分: 311


5#
發表於 17-11-11 19:59 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-11-11 12:57
主要係擔心新貓有,因為喺草叢執到,執到後個零月就有左

其實係貓貓食生肉,然後你食到佢新鮮既便便先可有可能會感染到!
我養左三隻貓!身邊好多朋友都會照養!
因為醫生會話比你知有可能感染!
但個個可能性係貓食生肉感染左,然後你又食到佢既新鮮便便!咁你都無換沙了,無問題嫁!
千其唔好唔養!


複式洋房

積分: 311


6#
發表於 17-11-11 20:05 |只看該作者
natnat77 發表於 17-11-11 19:59
其實係貓貓食生肉,然後你食到佢新鮮既便便先可有可能會感染到!
我養左三隻貓!身邊好多朋友都會照養!
...

https://pet.talk.tw/Article.aspx?Article_ID=91

食生菜沙律仲易感染過養貓!


別墅

積分: 554


7#
發表於 17-11-11 21:46 |只看該作者

回覆樓主

如果你擔心,盡快去婦科或獸醫問下,唔好亂諗影響心情。
我都係養貓的,先前都有查過資料,感染的機會好細的。


大宅

積分: 1597


8#
發表於 17-11-11 21:47 |只看該作者
薰妮@2017 發表於 17-11-11 14:50
講真,唔好棄養貓貓...
話晒執左貓貓一個月左右就驗到有左,
可能係貓貓帶黎好運啊...
一定唔會放棄所有貓貓,佢地都係我d仔仔女女^^我照到閃閃啦,而家7wk幾


大宅

積分: 1597


9#
發表於 17-11-11 21:50 |只看該作者
natnat77 發表於 17-11-11 19:59
其實係貓貓食生肉,然後你食到佢新鮮既便便先可有可能會感染到!
我養左三隻貓!身邊好多朋友都會照養!
...
我都年半有多冇掂過砂盤,本身都冇諗呢個問題,係上網睇到話咀咀都會就嚇親,因為我隻貓仔成日咀我😚放心,一定唔會唔要貓s


大宅

積分: 1597


10#
發表於 17-11-11 21:53 |只看該作者
Dayc 發表於 17-11-11 21:46
如果你擔心,盡快去婦科或獸醫問下,唔好亂諗影響心情。
我都係養貓的,先前都有查過資料,感染的機會好細 ...
thanks^^我個婦科聽到我有3貓都呆左呆😂叫我唔好搞佢地嘅大小二便,不過上網睇到話咀咀都有機會先嚇親。而家大家咁講都放心d


複式洋房

積分: 311


11#
發表於 17-11-11 22:05 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-11-11 21:53
thanks^^我個婦科聽到我有3貓都呆左呆😂叫我唔好搞佢地嘅大小二便,不過上網睇到話咀咀都有機會先嚇 ...

有時醫生都無養貓
佢地會好理性同你講養貓會有機會感染
岩!係會有機會
但問題無乜人隻貓會食生肉
加虛懷孕通常都唔會換沙
唔會掂佢地便便
何況食落肚
除非你d貓成日踩到周地便便


禁止訪問

積分: 2865


12#
發表於 17-11-11 22:27 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1597


13#
發表於 17-11-11 22:48 |只看該作者
sze82 發表於 17-11-11 22:27
我有三隻貓,懷孕期間都會清潔貓砂盆,我會帶即棄膠手套。我當三隻貓係我嘅仔女, BB出左世之後,時間分配 ...
我會好好安撫佢地,我隻貓仔好似知我害喜唔舒服,日日痴到我實,真心感動。


男爵府

積分: 9959


14#
發表於 17-11-12 10:44 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-11-11 10:54
我本身養左貓就黎5年,而家一隻4歲幾一隻2歲幾,早排老公o係街執到隻貓bb所以又養埋,我一直都冇擔心弓形蟲o既 ...

當初知道弓形蟲呢樣野都好緊張, 不過再到真係想生bb既時候, 反而了解左知道好難中所以無拎隻貓去驗, 你唯一有風險既俾你新黎個隻貓, 但基本上佢杜過蟲其實就無事


大宅

積分: 1597


15#
發表於 17-11-12 11:12 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-11-12 10:44
當初知道弓形蟲呢樣野都好緊張, 不過再到真係想生bb既時候, 反而了解左知道好難中所以無拎隻貓去驗, 你唯 ...
因為執返黎嗰陣太細(啱啱出牙仔)所以獸醫話打左針先幫佢杜蟲,我地都係近排先幫佢杜蟲ja,因為新貓b太輕。


男爵府

積分: 9959


16#
發表於 17-11-12 12:54 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-11-12 11:12
因為執返黎嗰陣太細(啱啱出牙仔)所以獸醫話打左針先幫佢杜蟲,我地都係近排先幫佢杜蟲ja,因為新貓b太輕。
...

你唔掂佢d屎ok既, 正常人d貓屎都唔會隔咁耐都唔清


別墅

積分: 554


17#
發表於 17-11-12 13:27 |只看該作者

回覆樓主

講開生肉,其實為了主子腸胃好d,近排有俾生肉糧佢食(barf food)。
大便一定日日清,主要係老公處理,除非佢出差。
錫貓我通常用面/鼻碰主子鼻鼻,係唔知佢係我地瞓的時候會唔會偷錫我
有諗過好唔好帶口罩瞓,但好似對健康唔好⋯⋯


大宅

積分: 1597


18#
發表於 17-11-12 14:55 |只看該作者
Dayc 發表於 17-11-12 13:27
講開生肉,其實為了主子腸胃好d,近排有俾生肉糧佢食(barf food)。
大便一定日日清,主要係老公處理,除非 ...
我都有成日用面卒貓貓o既面


大宅

積分: 3119


19#
發表於 17-11-14 21:45 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-11-11 10:54
我本身養左貓就黎5年,而家一隻4歲幾一隻2歲幾,早排老公o係街執到隻貓bb所以又養埋,我一直都冇擔心弓形蟲o既 ...

平時regular 的杜蟲可以杜到弓型蟲?


大宅

積分: 1597


20#
發表於 17-11-15 16:48 |只看該作者
bell18 發表於 17-11-14 21:45
平時regular 的杜蟲可以杜到弓型蟲?
呢層我都唔清楚~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo