懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 441


1#
發表於 17-10-19 15:00 |只看該作者
幾日前引產,而家脹奶,係禁滴,已經食左d收奶食物,又去葯材舖買左收奶茶,4日都仲係禁,個胸有d硬塊,好痛,唔敢泵,其實泵唔泵得奶?會唔會一泵又收唔到奶?有無JM可以教下我已經身心俱疲


子爵府

積分: 13489


2#
發表於 17-10-19 15:20 |只看該作者
回覆 Zoe0228 的帖子

唔好泵,摸到有硬塊嘅位試吓比少少陰柔力打圈按吓再向nipple位推出嚟,但唔好唧到清晒先停,否則身體有可能誤以為BB唔夠奶飲於是再造多D
你可以用手唧到覺得唔脹痛就停,之後就冷敷

亦有好多SIS話雪凍個椰菜再一片片咁敷喺個胸度都有坐收奶


大宅

積分: 2350


3#
發表於 17-10-19 15:26 |只看該作者
冷敷...沖涼唔好沖好熱既水...
唔好食增奶食物...


複式洋房

積分: 234


4#
發表於 17-10-19 16:54 |只看該作者

回覆樓主

唔好泵唔好按 戴番胸圍(訓教都戴住) 用耶菜敷住 食乳鴿
加油!好明白依種痛苦!


大宅

積分: 3391

2024年龍年勳章


5#
發表於 17-10-19 17:58 |只看該作者

回覆樓主:

吾使搞佢,漲幾日就無事,前幾日漲奶係痛,但過左就無事架拉


大宅

積分: 1145


6#
發表於 17-10-19 21:09 |只看該作者

回覆樓主

戴bra , 全日戴住,唔好掂佢。忍下就會退。呢幾日係辛苦


男爵府

積分: 6415


7#
發表於 17-10-20 09:58 |只看該作者
Zoe0228 發表於 17-10-19 15:00
幾日前引產,而家脹奶,係禁滴,已經食左d收奶食物,又去葯材舖買左收奶茶,4日都仲係禁,個胸有d硬塊,好 ...

唔好泵等收奶,痛可用冰袋敷疼嘅位置,千祈唔好熱敷,仲漲


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


8#
發表於 17-10-20 10:25 |只看該作者
吃D韭菜都可以退奶。


大宅

積分: 1516


9#
發表於 17-10-20 13:06 |只看該作者

回覆樓主

我那時忍左幾天。 JM 辛苦你了,心同身都痛。渡過呢個難關 好好休養。 小天使會再來找媽媽的

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo