懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1797


1#
發表於 17-9-1 10:39 |只看該作者
15號開刀生完,傷口21號拆線,24號再洗傷口,之後就每日冼一次傷口,傷口大部分已埋口,只有一個大約3,4cm左右未埋口有濃!好困擾。。。唔知會幾時先清晒埋口!


別墅

積分: 747


2#
發表於 17-9-1 14:25 |只看該作者
聽落有些不尋常,你在邊度開刀,有無去做產後檢查,睇睇個傷口。表面傷口應該幾日好翻,是不是生肉芽所以埋不到,建議去check下。


大宅

積分: 4054

育兒性格勳章


3#
發表於 17-9-1 15:33 |只看該作者

回覆樓主

點解需要洗傷口?
我兩胎開刀,都唔洗洗傷口, 折左線貼防水膠布,一兩個星期後再貼除巴貼


大宅

積分: 1797


4#
發表於 17-9-1 15:57 |只看該作者
Bitch0101 發表於 17-9-1 15:33
點解需要洗傷口?
我兩胎開刀,都唔洗洗傷口, 折左線貼防水膠布,一兩個星期後再貼除巴貼
...

因為我一拆線就有濃


水晶宮

積分: 65585


5#
發表於 17-9-1 17:18 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Nbs 於 17-9-1 17:18 編輯

洗傷口洗到無膿收乾晒,窿大既就再聯針,窿細既就等佢自己埋口。要時間,唔會洗一日就好。有膿的話傷口唔會好。

6#
發表於 17-9-1 18:00 |只看該作者
傷口發炎需要更多時間處理,明白媽媽每日洗傷口嘅苦惱。見到傷口都慢慢好緊,媽媽唔好灰心。跟醫生指示繼續清洗傷口,盡量唔好被佢濕水,同埋食含豐富蛋白質,維他命C嘅食物,例如: 雞蛋, 魚, 豆類等, 有助傷口更快癒合! 加油呀媽媽~
我有一個願望,就是想見到每個BB食得好、瞓得好、笑得好、Poo得好,
有個海綿級肚仔,每天盡情體驗新事物、吸收新樂趣!


大宅

積分: 1797


7#
發表於 17-9-1 18:56 |只看該作者
Nbs 發表於 17-9-1 17:18
洗傷口洗到無膿收乾晒,窿大既就再聯針,窿細既就等佢自己埋口。要時間,唔會洗一日就好。有膿的話傷口唔會 ...

係,宜家就係要咁,等冇晒濃再埋口!


別墅

積分: 747


8#
發表於 17-9-1 20:37 |只看該作者
請問你邊間醫院生?是公立嗎?


大宅

積分: 1797


9#
發表於 17-9-1 20:53 |只看該作者
muimuimao 發表於 17-9-1 20:37
請問你邊間醫院生?是公立嗎?

政府丫。。


別墅

積分: 747


10#
發表於 17-9-5 10:27 |只看該作者
去私家醫生睇睇,我覺得政府做產後檢查好HEA


大宅

積分: 1797


11#
發表於 17-9-5 13:26 |只看該作者
muimuimao 發表於 17-9-5 10:27
去私家醫生睇睇,我覺得政府做產後檢查好HEA

有約到私家,但要18號先有得睇,宜家唯有繼續洗傷口先!


洋房

積分: 59


12#
發表於 17-9-11 12:07 |只看該作者
我都係咁嘅情況,我仲有啲肉凸左出黎...而家食緊抗生素...真係擔心...


大宅

積分: 1797


13#
發表於 17-9-11 14:40 |只看該作者
Ashlyluke 發表於 17-9-11 12:07
我都係咁嘅情況,我仲有啲肉凸左出黎...而家食緊抗生素...真係擔心...

咁你有冇搵醫生睇下?


洋房

積分: 59


14#
發表於 17-10-17 16:30 |只看該作者
框框 發表於 17-9-11 14:40
咁你有冇搵醫生睇下?

最後食左抗生素一個星期,最後個日埋番口了(emoji)一額汗


大宅

積分: 1797


15#
發表於 17-10-17 23:05 |只看該作者
Ashlyluke 發表於 17-10-17 16:30
最後食左抗生素一個星期,最後個日埋番口了(emoji)一額汗

我到宜家都仲未好,好慘。。。


別墅

積分: 542


16#
發表於 17-10-18 22:27 |只看該作者
框框 發表於 17-9-1 20:53
政府丫。。

請問係邊間政府醫院呀?
因為來紧我都係政府醫院開刀生


大宅

積分: 1797


17#
發表於 17-10-19 01:21 |只看該作者
ma288123 發表於 17-10-18 22:27
請問係邊間政府醫院呀?
因為來紧我都係政府醫院開刀生

威爾斯。。。


別墅

積分: 542


18#
發表於 17-10-19 14:51 |只看該作者
框框 發表於 17-10-19 01:21
威爾斯。。。

我來紧係屯門醫院,真係有驚


洋房

積分: 59


19#
發表於 17-10-20 11:49 |只看該作者
框框 發表於 17-10-17 23:05
我到宜家都仲未好,好慘。。。

陰公!你睇左醫生點講?仲痛唔痛?


洋房

積分: 59


20#
發表於 17-10-20 11:53 |只看該作者
ma288123 發表於 17-10-18 22:27
請問係邊間政府醫院呀?
因為來紧我都係政府醫院開刀生

有時唔關醫生手勢事,可能係傷口排斥啲線做成,或者係郁到傷口爆左發炎,所以要小心休息多啲,千萬唔好掂到水

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo