想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1597


1#
發表於 17-10-27 16:06 |只看該作者
本帖最後由 yuen1110 於 17-10-27 16:07 編輯

今日以m期計係6wk,但去到診所照未見到閃閃,醫生話我胎囊size得5wk大。講講我個背景先,本身有多囊,30-35日一個cycle,每個cycle都係day19-21排卵,今次係day18排o既卵。
醫生話有機會係因為我多囊經期唔準排卵唔準,所以遲左受孕,實際係未有6wk,叫我2星期後再去照。
姑娘都好好,安慰我叫我唔使擔心,但真係好想要d正能量


男爵府

積分: 5609


2#
發表於 17-10-27 16:09 |只看該作者
唔使擔心, 6wk正常未見到的, 放心


侯爵府

積分: 21950


3#
發表於 17-10-27 16:09 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-27 16:06
今日以m期計係6wk,但去到診所照未見到閃閃,醫生話我胎囊size得5wk大。講講我個背景先,本身有多囊,30-35日一 ...

咁你有營養囊未?


大宅

積分: 1597


4#
發表於 17-10-27 16:19 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-27 16:09
咁你有營養囊未?
我聽到佢話size得5wk之後已經空白左,咩都聽唔入耳,所以唔知醫生有冇講營養囊


大宅

積分: 1597


5#
發表於 17-10-27 16:20 |只看該作者
cwmanna 發表於 17-10-27 16:09
唔使擔心, 6wk正常未見到的, 放心
thx我盡量都想放鬆d,網上好多sis都話6wk未有閃閃都好正常,但個腦就控制唔到咁諗野


侯爵府

積分: 21950


6#
發表於 17-10-27 16:22 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-27 16:19
我聽到佢話size得5wk之後已經空白左,咩都聽唔入耳,所以唔知醫生有冇講營養囊 ...

佢有無相俾返你!?


大宅

積分: 1597


7#
發表於 17-10-27 16:34 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-27 16:22
佢有無相俾返你!?
有啊,點睇?


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


8#
發表於 17-10-27 16:39 |只看該作者


侯爵府

積分: 21950


9#
發表於 17-10-27 16:40 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-27 16:34
有啊,點睇?

個胎囊入面有無野啊? 同埋你個胎囊有幾大?


男爵府

積分: 5391


10#
發表於 17-10-27 17:23 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-27 16:06
今日以m期計係6wk,但去到診所照未見到閃閃,醫生話我胎囊size得5wk大。講講我個背景先,本身有多囊,30-35日一 ...
你咁擔心不如去抽血睇下。。。唔洗等2星期,等2日就知


男爵府

積分: 9959


11#
發表於 17-10-28 00:29 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-27 16:06
今日以m期計係6wk,但去到診所照未見到閃閃,醫生話我胎囊size得5wk大。講講我個背景先,本身有多囊,30-35日一 ...

本帖最後由 cavy0511 於 17-10-28 00:30 編輯

其實好正常呀, 我7w4去都要陰超先見到係6w6, 無咩人真係day 14排卵架, 你太早去照閃喇

我上胎排卵足5w5先岩岩有閃, 你咁早照只可以預睇到胎囊排除宮外


伯爵府

積分: 19467

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


12#
發表於 17-10-28 04:39 |只看該作者

回覆樓主

我好似成10 week先見到閃閃,唔洗咁緊張,放鬆啲,要等等
我~好~幸~福~呀~


男爵府

積分: 7507

BK Milk勳章


13#
發表於 17-10-28 07:10 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 sungsung2011 於 17-10-28 07:10 編輯

我第一胎時6W 未照到, 8w 再去醫生度先照到閃閃
醫生話6W呢個時間比較尷尬,照到就最好,但未照到亦正常

通常8w就一定照到


洋房

積分: 98


14#
發表於 17-10-28 09:54 |只看該作者

回覆樓主:

我本身嚟m好準,28-30日,6wk去照,醫生話乜都未見到唔正常,個囊得5wk size,同埋我有啡有紅,佢叫我準備好心情會冇,約我7wk再去照。7wk一照就見到bb同閃閃,即刻喊到豬頭咁(emoji)(emoji)佢話可能遲排卵,所以細1wk。
樓主唔好太擔心,2wk後希望有好消息!


大宅

積分: 1597


15#
發表於 17-10-28 10:17 |只看該作者
多謝大家
咁我個心都定D,其實大家講o既一般7-8WK照到閃閃,係以M期計定排卵後計?


複式洋房

積分: 441


16#
發表於 17-10-28 10:35 |只看該作者

回覆樓主

放心!等多週再去照!祝福你同bb!


大宅

積分: 1597


17#
發表於 17-10-28 14:32 |只看該作者
Zoe0228 發表於 17-10-28 10:35
放心!等多週再去照!祝福你同bb!

多謝


男爵府

積分: 9959


18#
發表於 17-10-28 17:06 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-28 10:17
多謝大家
咁我個心都定D,其實大家講o既一般7-8WK照到閃閃,係以M期計定排卵後計? ...

m期啦, 你知道自己幾時排嗎?


大宅

積分: 1597


19#
發表於 17-10-28 17:34 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-10-28 17:06
m期啦, 你知道自己幾時排嗎?
知,我有用紅D CHECK住係10月3日排


男爵府

積分: 9959


20#
發表於 17-10-28 23:06 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-28 17:34
知,我有用紅D CHECK住係10月3日排

個日計2w呀
胎齡要6w先會有閃, 而且早期閃閃要陰超先會見到

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo