想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 399


1#
發表於 17-11-4 10:14 |只看該作者
依家我同老公每日都食綜合維他命,度基礎體溫,12點鐘之前訓,每星期跑3次步,仲要11月中去聽talk,去參觀中心見姑娘,11月尾才見醫生。真係好忙碌,希望做齊所有凖備功夫,一次就bingo 啦!!


民房

積分: 20


2#
發表於 17-11-4 11:30 |只看該作者
CarouselWaltz 發表於 17-11-4 10:14
依家我同老公每日都食綜合維他命,度基礎體溫,12點鐘之前訓,每星期跑3次步,仲要11月中去聽talk,去參觀 ...

請問你排左幾耐先有得去聽講座,見醫生


複式洋房

積分: 399


3#
發表於 17-11-4 13:29 |只看該作者
hellojayden 發表於 17-11-4 11:30
請問你排左幾耐先有得去聽講座,見醫生

唔係排左好耐,我諗住睇私家,希望快D 有。我之前打過去問政府,要2019年先有得睇,我奶奶好心急,成日明示暗示我,好大壓力,諗起都想喊,我一定要做返d 野,如果我交代唔到,會比人逼到癲左

講座係自己安排的,有個李教授講talk ,詳情可以去上面置頂個「不育新治療方法」post 度睇


民房

積分: 20


4#
發表於 17-11-4 19:09 |只看該作者
CarouselWaltz 發表於 17-11-4 13:29
唔係排左好耐,我諗住睇私家,希望快D 有。我之前打過去問政府,要2019年先有得睇,我奶奶好心急,成日明 ...

放鬆D 啦,多謝你既資訊,我報左名啦,不如到時一齊去丫,PM 傾


子爵府

積分: 11721


5#
發表於 17-11-6 00:06 |只看該作者
CarouselWaltz 發表於 17-11-4 13:29
唔係排左好耐,我諗住睇私家,希望快D 有。我之前打過去問政府,要2019年先有得睇,我奶奶好心急,成日明 ...

生bb係兩個人ge事,你99咁樣唔係好啱wor,佢知唔知你咁大壓力?but anyway,祝早孕


複式洋房

積分: 399


6#
發表於 17-11-6 12:30 |只看該作者
hellojayden 發表於 17-11-4 19:09
放鬆D 啦,多謝你既資訊,我報左名啦,不如到時一齊去丫,PM 傾
...

好呀


複式洋房

積分: 399


7#
發表於 17-11-6 12:33 |只看該作者
pigpiglamlam 發表於 17-11-6 00:06
生bb係兩個人ge事,你99咁樣唔係好啱wor,佢知唔知你咁大壓力?but anyway,祝早孕
...

真係好難搞


子爵府

積分: 11721


8#
發表於 17-11-6 12:37 |只看該作者
CarouselWaltz 發表於 17-11-6 12:33
真係好難搞

你係咪同佢住?


複式洋房

積分: 399


9#
發表於 17-11-6 14:01 |只看該作者
pigpiglamlam 發表於 17-11-6 12:37
你係咪同佢住?

唔係呀,但間唔使見下


子爵府

積分: 11721


10#
發表於 17-11-6 14:03 |只看該作者
CarouselWaltz 發表於 17-11-6 14:01
唔係呀,但間唔使見下

咁都好d,係你仲煩


大宅

積分: 1258


11#
發表於 17-11-6 16:08 |只看該作者
CarouselWaltz 發表於 17-11-4 13:29
唔係排左好耐,我諗住睇私家,希望快D 有。我之前打過去問政府,要2019年先有得睇,我奶奶好心急,成日明 ...
JM 有冇搵多1-2個IVF 醫生咨詢下, 李教授吾太出名做IVF, 加上佢保胎能力麻麻!
投資有風險, 都係搵多個對比下好


複式洋房

積分: 399


12#
發表於 17-11-7 21:45 |只看該作者

回覆樓主

其實我都係諗住知多D 先去聽talk, 我依加一得閒就揾定d 資料,做足準備,話曬身體係自己既,知多D 先對得住自己


對於話要睇邊個醫生,我同老公冇咩preference ,香港有好多好醫生丫,個個醫生都唔一樣,好難比,好多大醫生都係cool cool 地

我有fd 睇李教授得左,個fd 既fd 揾佢做左個手術之後自然懷孕,所以我覺得佢ok 丫,反正去聽下talk 啫,唔明又有得問

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo