想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 336


1#
發表於 17-10-9 23:49 |只看該作者
結婚1年半,備孕 1年,上個月食排卵藥,中左,開心左7日。但化學左。。。。
唉。。。。。身邊朋友一個一個咁有左。。幾時到我呀!!!!


大宅

積分: 2047


2#
發表於 17-10-10 00:32 |只看該作者
樹熊愛人 發表於 17-10-9 23:49
結婚1年半,備孕 1年,上個月食排卵藥,中左,開心左7日。但化學左。。。。
唉。。。。。身邊朋友一個一個咁 ...

我備孕4年了!加油呀(emoji)(emoji)


大宅

積分: 1581


3#
發表於 17-10-10 00:37 |只看該作者
我自從上年11月五週時流產左後,直到現在都未有孕。已經用排卵紙 check 排卵開工啦,都冇。身邊同事、朋友、阿妹都相繼懷孕。


禁止訪問

積分: 228


4#
發表於 17-10-30 22:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8241


5#
發表於 17-10-31 00:15 |只看該作者
cherry113 發表於 17-10-10 00:32
我備孕4年了!加油呀(emoji)(emoji)

4年都未中 兩公婆有冇做詳細檢查?


大宅

積分: 2047


6#
發表於 17-10-31 00:41 |只看該作者
yoyocandy 發表於 17-10-31 00:15
4年都未中 兩公婆有冇做詳細檢查?

已做所有檢查,我地兩個都冇問題


別墅

積分: 883


7#
發表於 17-10-31 11:57 |只看該作者
樹熊愛人 發表於 17-10-9 23:49
結婚1年半,備孕 1年,上個月食排卵藥,中左,開心左7日。但化學左。。。。
唉。。。。。身邊朋友一個一個咁 ...

本帖最後由 Kit1004 於 17-10-31 11:57 編輯

真係好難,上年流產到現在年半,見住3個人懷孕到生B,但自己又冇辦法中,原來老公有大問題,又要等ivf。嗰種無助、失望、傷心的感覺好辛苦。jm加油呀!好快到你架


複式洋房

積分: 336


8#
發表於 17-10-31 12:05 |只看該作者
Kit1004 發表於 17-10-31 11:57
本帖最後由 Kit1004 於 17-10-31 11:57 編輯

真係好難,上年流產到現在年半,見住3個人懷孕到生B,但自 ...

本帖最後由 樹熊愛人 於 17-10-31 12:06 編輯

我想講。。。我今個月 中番。。
希望 痴實我。。。
已驗血 確定。。。

大家都要加油,唔好放棄呀!!
120527z71ee78221710m95.jpeg_thumb.JPEG
120527epqemqjyqeesylm3.jpeg_thumb.JPEG


男爵府

積分: 8241


9#
發表於 17-10-31 13:40 |只看該作者
cherry113 發表於 17-10-31 00:41
已做所有檢查,我地兩個都冇問題

咁放鬆下 試幾個月吾好諗生b野 好多人都係咁就中 我都係.....


大宅

積分: 1217


10#
發表於 17-10-31 22:17 |只看該作者
樓主不如去做下身體檢查啦,有人自己試左幾年都唔得先去檢查,到頭來發現輸卵管有問題,搞番掂冇耐就Bingo咗~


複式洋房

積分: 336


11#
發表於 17-10-31 23:01 |只看該作者
Meimei42922 發表於 17-10-31 22:17
樓主不如去做下身體檢查啦,有人自己試左幾年都唔得先去檢查,到頭來發現輸卵管有問題,搞番掂冇耐就Bingo ...

我今個月 中番啦。。
希望黐實我


別墅

積分: 516


12#
發表於 17-11-1 15:02 |只看該作者
樹熊愛人 發表於 17-10-31 12:05
本帖最後由 樹熊愛人 於 17-10-31 12:06 編輯

我想講。。。我今個月 中番。。

恭喜曬!希望BB痴實你!我都好希望快d中番


複式洋房

積分: 308


13#
發表於 17-11-1 16:05 |只看該作者
樹熊愛人 發表於 17-10-9 23:49
結婚1年半,備孕 1年,上個月食排卵藥,中左,開心左7日。但化學左。。。。
唉。。。。。身邊朋友一個一個咁 ...

你點備孕?同你case 差唔多。中e?


複式洋房

積分: 336


14#
發表於 17-11-1 20:59 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-11-1 16:05
你點備孕?同你case 差唔多。中e?

無呀。。
今次係自然受孕的。


別墅

積分: 917


15#
發表於 17-11-1 21:04 |只看該作者
樹熊愛人 發表於 17-10-31 12:05
本帖最後由 樹熊愛人 於 17-10-31 12:06 編輯

我想講。。。我今個月 中番。。

沾沾你好孕先
想問問你上個月化學左,今個月就中?


別墅

積分: 917


16#
發表於 17-11-1 21:07 |只看該作者
樹熊愛人 發表於 17-11-1 20:59
無呀。。
今次係自然受孕的。

我剛剛都係化學左,仲好擔心唔知咩事
有你咁正面既例子,太好啦


男爵府

積分: 8975

育兒性格勳章 畀面勳章


17#
發表於 17-11-1 21:16 |只看該作者
樹熊愛人 發表於 17-11-1 20:59
無呀。。
今次係自然受孕的。

恭喜


複式洋房

積分: 336


18#
發表於 17-11-1 21:49 |只看該作者
yy516 發表於 17-11-1 21:07
我剛剛都係化學左,仲好擔心唔知咩事
有你咁正面既例子,太好啦
...

小天使好快會回到你身邊的。。加油!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo