想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 280


1#
發表於 17-11-2 10:14 |只看該作者
本帖最後由 白色小野豬 於 17-11-2 10:15 編輯

我5知點解每個月用紅D都係咁淺色,每一次係5會過50,之後幾個月我排完就完全無色㗎啦,

今個月有D古怪,Day16都係淺,到今日Day24都係淺色,我平均29-32Day嚟M,算準嘅。

之前有見話有人用大衛5係個個都咁適合用,我又5係咁明

PS.已經用咗幾個月
好費解


myimage.jpg

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo