自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21054


1#
發表於 17-11-6 13:36 |只看該作者
本帖最後由 Joant 於 17-11-6 14:56 編輯

有冇人係咁?仲愈黎愈幸福?
因為有個朋友成日同我呻
佢好中意個男 但成日嗌交
雖然嗌完大家都會好sweet
佢之前個啲都比較小嗌交
所以佢好唔慣但又視呢個係結婚對象
嗌交其實好多時係個男嘅好擔心個女仔而去管佢
但個女有時又唔中意比人咁管
佢話個男仔係有改 但都仲係成日嗌交
但其實個女仔係段關係上完全食住個男
佢宜家好迷茫 咁落去結到婚嘛?
由於我同c6一齊咁耐 好少嗌交 所以唔知會唔會有人嗌交後都可以一直幸福落去
佢自己都承認係佢成日發脾氣先會有交嗌
我呢個女仔朋友都好唔抵幫嘅又
始終一直比遷就慣 真係好似公主咁
個男平時都真係好細心體貼溫柔對佢
我有時覺得 最大問題係個女唔改

加多少少資料
宜家係個女想叫分手 even自己仲愛個男
個男嘅係咁挽留


珊瑚宮

積分: 109173

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 17-11-6 13:46 |只看該作者
Joant 發表於 17-11-6 13:36
有冇人係咁?仲愈黎愈幸福?
因為有個朋友成日同我呻
佢好中意個男 但成日嗌交
唔好喇,除非唔要小朋友.


男爵府

積分: 7263


3#
發表於 17-11-6 13:48 |只看該作者
Joant 發表於 17-11-6 13:36
有冇人係咁?仲愈黎愈幸福?
因為有個朋友成日同我呻
佢好中意個男 但成日嗌交

我有朋友係咁 最後結婚唔夠一年就離婚


珍珠宮

積分: 37269

畀面勳章


4#
發表於 17-11-6 13:55 |只看該作者
我.
到有左小朋友後, 唔得閒嗌

點評

wcpcelia    發表於 17-11-6 15:01


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 17-11-6 14:05 |只看該作者
本帖最後由 tester5 於 17-11-6 14:07 編輯
Joant 發表於 17-11-6 13:36
有冇人係咁?仲愈黎愈幸福?
因為有個朋友成日同我呻
佢好中意個男 但成日嗌交

我有個公主朋友,嚴格黎講佢唔係同男朋友嗌交,係佢鬧個男朋友。
作為朋友我地有話過佢唔好咁燥,但係呢段關係中,明顯佢改唔到,因為佢係食住個男仔。個男仔都對佢呵護照顧。我地都暗暗希望個男仔唔好同佢分手,因為世上應該冇其他男人頂得到我朋友的牌氣。

最後,我呢位朋友係結得成婚的,仲好幸福添。
丈夫婚後仍然任勞任怨、對我朋友好愛護有加。
我朋友現在係少奶奶唔需要做,家務都從來唔做的,有小朋友,佢就只負責看管小孩子功課。


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


6#
發表於 17-11-6 14:06 |只看該作者
starrymama 發表於 17-11-6 13:55
我.
到有左小朋友後, 唔得閒嗌



珍珠宮

積分: 48828


7#
發表於 17-11-6 14:12 |只看該作者
tester5 發表於 17-11-6 14:05
我有個公主朋友,嚴格黎講佢唔係同男朋友嗌交,係佢鬧個男朋友。
作為朋友我地有話過佢唔好咁燥,但係呢段 ...

我只諗到,你朋友前世應該救左老公一家
講下笑
咁樣幾幸福丫
證明真係有公主命

點評

tom_s18    發表於 17-11-6 15:57
tester5    發表於 17-11-6 15:04


大宅

積分: 2010


8#
發表於 17-11-6 14:17 |只看該作者

回覆樓主

我反而覺得個男仔唔岩你朋友 有種人乜都管 有種人最僧人管 管人個d 今日唔管 聽日都管 好鬼煩 我最怕人管我 (過份個隻)


別墅

積分: 651


9#
發表於 17-11-6 14:20 |只看該作者
yatmanchris 發表於 17-11-6 13:48
我有朋友係咁 最後結婚唔夠一年就離婚
我都有FD差不多經歷,仲要已經生埋仔。


侯爵府

積分: 21054


10#
發表於 17-11-6 14:28 |只看該作者
Samoyed.nana 發表於 17-11-6 14:17
我反而覺得個男仔唔岩你朋友 有種人乜都管 有種人最僧人管 管人個d 今日唔管 聽日都管 好鬼煩 我最怕人管我 ...

但佢管嘅都好合理咁
想佢著吊帶時小心啲
想佢唔好再去蒲
想佢著短裙時要小心唔好走光最好加條防走光褲


象牙宮

積分: 235830


11#
發表於 17-11-6 14:32 |只看該作者

回覆樓主:

我諗我係,但唔係嘈得密,十幾年到而家都仲係一齊!其實嘈交到係溝通一種既,加上可能當然我同老公年紀又後生D,但係訓一覺又無咩野,三幾日就算數!近幾年都無再點嘈交囉,可能大家都就慣晒對方喇


侯爵府

積分: 21054


12#
發表於 17-11-6 14:32 |只看該作者
tester5 發表於 17-11-6 14:05
我有個公主朋友,嚴格黎講佢唔係同男朋友嗌交,係佢鬧個男朋友。
作為朋友我地有話過佢唔好咁燥,但係呢段 ...

呢種我都係
我結婚個陣個個都叫我唔好再咁惡對我老公 得佢忍到我 朋友父母師長同遠親每個都私下勸我 還好我仲係癱己 只係老公冇用我做唔到少奶


已刪除用户

積分: 24878


13#
發表於 17-11-6 14:32 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2010


14#
發表於 17-11-6 14:33 |只看該作者
Joant 發表於 17-11-6 14:28
但佢管嘅都好合理咁
想佢著吊帶時小心啲
想佢唔好再去蒲

婆媽!講真 個女仔唔知咩驚俾人睇就自己打左底啦 至於浦唔浦 如果個男仔講左 都依然去 姐係個女仔愛極佢有限........


男爵府

積分: 7079

牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


15#
發表於 17-11-6 14:38 |只看該作者
本帖最後由 你估我唔到 於 17-11-6 14:39 編輯
Joant 發表於 17-11-6 14:28
但佢管嘅都好合理咁
想佢著吊帶時小心啲
想佢唔好再去蒲

我覺得有D煩, 好似做左個女仔呀媽/爸咁...講真人地父母都未必會咁樣管個女...講咩打底/著吊帶小心D呢D...你估個女仔唔知咩...自己梗係會prepare好架啦...除非個女仔心裡面真係想走光比人睇 (如果有呢個性格既咁個男都應該好好諗清楚係咪想同呢type女仔一齊)..
我覺得呢D做男朋友既, 最多只係講一次, 唔駛成日講成日提, 真係會好煩..

p.s. 我都好怕被人過分地管....但同你fd唔同, 遇到D成日管自己既男友, 我會想分手多過當佢結婚對象
p.s.2 我從冇蒲過, 只係代入去諗。


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 17-11-6 15:04 |只看該作者
Joant 發表於 17-11-6 14:32
呢種我都係
我結婚個陣個個都叫我唔好再咁惡對我老公 得佢忍到我 朋友父母師長同遠親每個都私 ...

男女,真係人夾人,冇咩幸福方程式。

我學唔到我朋友既做法,我朋友都學唔到我既做法,但我地大家都會有自己開心的婚姻方式。


大宅

積分: 1954


17#
發表於 17-11-6 15:07 |只看該作者

回覆樓主

我識人係咁,但結婚後唔夠3年離婚


珍珠宮

積分: 36809


18#
發表於 17-11-6 15:15 |只看該作者
Joant 發表於 17-11-6 13:36
有冇人係咁?仲愈黎愈幸福?
因為有個朋友成日同我呻
佢好中意個男 但成日嗌交

睇吓嗌咩交啦,點嗌法,睇吓會否動手啦⋯⋯
如果一般的歡喜冤家,其實都可以結婚,之後年紀成熟啲,有小朋友,就少嗌㗎喇


男爵府

積分: 7407


19#
發表於 17-11-6 15:31 |只看該作者

回覆樓主

聽你咁講係囡食住個男,問題係如果你女朋友肯收下脾氣,覺得容易解決!相反如係個男食住個女嘅,咁就早走早著!


珍珠宮

積分: 32716


20#
發表於 17-11-6 15:41 |只看該作者
嗌足17年!拍拖又嗌,結左婚又嗌,嗌下嗌下就17年喇!個女都15歲!加埋入來一齊嗌不過大家都好錫大家!簡直係一個又嘈又幸福的家

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo