自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 6151


1#
發表於 17-11-6 23:44 |只看該作者
覺得近年落成既新樓好唔好住 , 實唔實用 ?

我考慮緊買新樓定舊樓 ( 同價錢舊樓既呎數會多 d )


男爵府

積分: 7874


2#
發表於 17-11-6 23:54 |只看該作者

回覆樓主:

直接去睇你嘅target唔係仲好咩


珍珠宮

積分: 45606

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 17-11-6 23:57 |只看該作者
amychan784 發表於 17-11-6 23:44
覺得近年落成既新樓好唔好住 , 實唔實用 ?

我考慮緊買新樓定舊樓 ( 同價錢舊樓既呎數會多 d )

買樓唔止睇新舊 ,仲要睇埋交通方唔方便
我的生命由我主宰.


瑪瑙宮

積分: 139322

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 17-11-7 00:03 |只看該作者

回覆樓主

新啦,靚左先


子爵府

積分: 14613


5#
發表於 17-11-7 00:06 |只看該作者

回覆樓主:

睇租值,如果租價好,我會揀新樓。


大宅

積分: 4692


6#
發表於 17-11-7 00:07 |只看該作者
waiyuktsoi 發表於 17-11-6 23:57
買樓唔止睇新舊 ,仲要睇埋交通方唔方便
十分認同,同埋我覺得現今香港10年以下嘅樓已經算係好新淨,畢竟物業質素的確係進步咗好多


男爵府

積分: 5416


7#
發表於 17-11-7 00:27 |只看該作者
amychan784 發表於 17-11-6 23:44
覺得近年落成既新樓好唔好住 , 實唔實用 ?

我考慮緊買新樓定舊樓 ( 同價錢舊樓既呎數會多 d )

租新,買舊,
新樓嗰D工作平台真係厄尺都不得了,而且管理理費$4呎起(emoji)


用戶要求終止服務

積分: 26065


8#
發表於 17-11-7 00:29 |只看該作者
lanjarbi 發表於 17-11-7 00:27
租新,買舊,
新樓嗰D工作平台真係厄尺都不得了,而且管理理費$4呎起(emoji)
...

管理費呢d真係冇仇報,而家下下4蚊5蚊呎...
hey yo hey yo hey hey yo hey yo hey


瑪瑙宮

積分: 149878

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 17-11-7 07:40 |只看該作者
有無睇過??新樓D房細到呢!!


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


10#
發表於 17-11-7 08:07 |只看該作者
amychan784 發表於 17-11-6 23:44
覺得近年落成既新樓好唔好住 , 實唔實用 ?

我考慮緊買新樓定舊樓 ( 同價錢舊樓既呎數會多 d )

朋友剛剛入住旺角波鞋街最新嗰座樓。。。
佢話OK啊入住唔錯啊。。。佢自己本身買咗海之戀,但一個人就做咗旺角波鞋街嗰個單位一房一廳。。。$16,500。。地點極方便而且向中旅社嗰邊唔算嘈
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


男爵府

積分: 6744


11#
發表於 17-11-7 08:09 |只看該作者
Wingwingm 發表於 17-11-7 00:29
管理費呢d真係冇仇報,而家下下4蚊5蚊呎...

而且管理費只加不減


侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 17-11-7 08:25 |只看該作者

回覆樓主:

買新買舊都好。。。買新記得預埋新樓管理費唔平。。。好多人都睇少呢part


公爵府

積分: 27766


13#
發表於 17-11-7 08:30 |只看該作者
lanjarbi 發表於 17-11-7 00:27
租新,買舊,
新樓嗰D工作平台真係厄尺都不得了,而且管理理費$4呎起(emoji)
...

係囉,管理費方面,相同size新舊樓真係相差成倍有多,唔係講笑!令我想換樓都要諗清楚。我而家三房兩廁九龍區地鐵樓管理費都係千幾,睇過新樓要三千零,立即減低換樓意欲

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo