立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 278
禁止訪問
積分: 223
男爵府
積分: 9959
cherryying1230 發表於 17-10-30 11:55 想生BB有咩方法可以快D中?
大宅
積分: 2499
cavy0511 發表於 17-11-1 21:13 用排卵試紙, 量體溫計dodo時間
邱優 發表於 17-11-2 09:58 放鬆心情,太緊張只會仲衰,我之前太過緊張備孕左幾個月都無中獎,緊張到連m都亂埋。最後諗住放棄過多排先 ...
麻辣雞煲 發表於 17-11-1 20:07 調理身體 要暖宮 冬天進補下
cherryying1230 發表於 17-11-6 00:34 已經有做都唔得
侯爵府
積分: 23362
cherryying1230 發表於 17-11-6 00:34 係啦。但硬係唔知點放鬆
cavy0511 發表於 17-11-6 01:35 本帖最後由 cavy0511 於 17-11-6 01:36 編輯 你試左幾耐? 如果你自然無避孕一年都唔中, 就check下好d
洋房
積分: 87
cherryying1230 發表於 17-11-6 10:08 我4月開始到而家。check左無問題
cavy0511 發表於 17-11-6 20:10 全部check哂咁快? 唔係指婚前檢查個d喎 不過4月到依家半年左右啫
心心 發表於 17-11-6 02:07 食花膠可以容易嗎?有人咁教我
積分: 342
chocolate肺 發表於 17-11-6 20:55 我本身運動底 有蹲下 (我真係覺得易中)有食花膠 一星期半隻燉,有飲薑水,早上幾乎每早早熱水敷肚。就咁 ...
積分: 3400
franchoi 發表於 17-11-6 21:52 要做運動
cherryying1230 發表於 17-11-6 21:56 我一個星期做一日gym咁大把
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy