想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 278


1#
發表於 17-10-30 11:55 |只看該作者
想生BB有咩方法可以快D中?


禁止訪問

積分: 223


2#
發表於 17-11-1 20:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9959


3#
發表於 17-11-1 21:13 |只看該作者
cherryying1230 發表於 17-10-30 11:55
想生BB有咩方法可以快D中?

用排卵試紙, 量體溫計dodo時間


大宅

積分: 2499


4#
發表於 17-11-2 09:58 |只看該作者

回覆樓主

放鬆心情,太緊張只會仲衰,我之前太過緊張備孕左幾個月都無中獎,緊張到連m都亂埋。最後諗住放棄過多排先黎過既時候就發現中左獎!
二個都要多d飲湯水,食多d蕃茄系列既野,唔好食同飲凍野,早d訓都會有幫助架!


複式洋房

積分: 278


5#
發表於 17-11-6 00:34 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-11-1 21:13
用排卵試紙, 量體溫計dodo時間

已經有做都唔得


複式洋房

積分: 278


6#
發表於 17-11-6 00:34 |只看該作者
邱優 發表於 17-11-2 09:58
放鬆心情,太緊張只會仲衰,我之前太過緊張備孕左幾個月都無中獎,緊張到連m都亂埋。最後諗住放棄過多排先 ...

係啦。但硬係唔知點放鬆


複式洋房

積分: 278


7#
發表於 17-11-6 00:34 |只看該作者
麻辣雞煲 發表於 17-11-1 20:07
調理身體 要暖宮 冬天進補下

有咩方法


男爵府

積分: 9959


8#
發表於 17-11-6 01:35 |只看該作者
cherryying1230 發表於 17-11-6 00:34
已經有做都唔得

本帖最後由 cavy0511 於 17-11-6 01:36 編輯

你試左幾耐? 如果你自然無避孕一年都唔中, 就check下好d
不過其實放輕鬆好重要
我第一個試左大半年都唔得, 後來輕輕鬆鬆放棄紅d唔諗反而中左


侯爵府

積分: 23362


9#
發表於 17-11-6 02:07 |只看該作者

回覆樓主

食花膠可以容易嗎?有人咁教我


大宅

積分: 2499


10#
發表於 17-11-6 10:03 |只看該作者
cherryying1230 發表於 17-11-6 00:34
係啦。但硬係唔知點放鬆

或者試下諗住放棄去番轉旅行先再努力過,我個陣就係咁中左了好彩個陣未買機票同酒店,岩岩就係睇緊價錢。。


複式洋房

積分: 278


11#
發表於 17-11-6 10:08 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-11-6 01:35
本帖最後由 cavy0511 於 17-11-6 01:36 編輯

你試左幾耐? 如果你自然無避孕一年都唔中, 就check下好d

我4月開始到而家。check左無問題


洋房

積分: 87


12#
發表於 17-11-6 19:49 |只看該作者
cherryying1230 發表於 17-10-30 11:55
想生BB有咩方法可以快D中?

一起請教


男爵府

積分: 9959


13#
發表於 17-11-6 20:10 |只看該作者
cherryying1230 發表於 17-11-6 10:08
我4月開始到而家。check左無問題

全部check哂咁快? 唔係指婚前檢查個d喎
不過4月到依家半年左右啫


複式洋房

積分: 278


14#
發表於 17-11-6 20:24 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-11-6 20:10
全部check哂咁快? 唔係指婚前檢查個d喎
不過4月到依家半年左右啫

am...我check懷孕前檢查。佢話我地生育能力正常。剩係叫我放鬆d....我都唔知。再試啦唯有


複式洋房

積分: 278


15#
發表於 17-11-6 20:26 |只看該作者
心心 發表於 17-11-6 02:07
食花膠可以容易嗎?有人咁教我

我有煲紅蔘湯飲


複式洋房

積分: 342


16#
發表於 17-11-6 20:55 |只看該作者

回覆樓主

我本身運動底 有蹲下 (我真係覺得易中)有食花膠 一星期半隻燉,有飲薑水,早上幾乎每早早熱水敷肚。就咁有左。我都以為冇,做得唔密 一個月一兩次 ,keep住一年就有


複式洋房

積分: 278


17#
發表於 17-11-6 21:24 |只看該作者
chocolate肺 發表於 17-11-6 20:55
我本身運動底 有蹲下 (我真係覺得易中)有食花膠 一星期半隻燉,有飲薑水,早上幾乎每早早熱水敷肚。就咁 ...

咁我試下。係咪唔飲得凍野?


大宅

積分: 3400


18#
發表於 17-11-6 21:52 |只看該作者
cherryying1230 發表於 17-10-30 11:55
想生BB有咩方法可以快D中?

要做運動


複式洋房

積分: 278


19#
發表於 17-11-6 21:56 |只看該作者
franchoi 發表於 17-11-6 21:52
要做運動

我一個星期做一日gym咁大把


大宅

積分: 3400


20#
發表於 17-11-6 22:12 |只看該作者
cherryying1230 發表於 17-11-6 21:56
我一個星期做一日gym咁大把

兩公婆一齊做, 一星期3次

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo