想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   2


洋房

積分: 63


1#
發表於 17-9-20 20:27 |只看該作者
如題


複式洋房

積分: 396


2#
發表於 17-9-21 02:45 |只看該作者
Ohmygodchh 發表於 17-9-20 20:27
如題

好問題..我都五知點解
但有bb既生活系充實快樂既


禁止訪問

積分: 1453


3#
發表於 17-9-21 09:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6415


4#
發表於 17-9-21 11:04 |只看該作者
Ohmygodchh 發表於 17-9-20 20:27
如題

因為自認為夠成熟做個合格父母,會努力教好一個小朋友,起碼係一個有益社會嘅正常人
咪生囉



禁止訪問

積分: 649


5#
發表於 17-9-21 14:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10708


6#
發表於 17-9-21 19:08 |只看該作者

回覆樓主

可以同老公有自己嘅骨肉
我覺得好幸福
雖然責任好大
但我相信會帶好多歡樂俾自己


男爵府

積分: 5391


7#
發表於 17-9-21 21:33 |只看該作者
首先,我覺得有一部分係天性來,生存、生育下一代好自然既事。
第二,覺得有小朋友好開心。。
第三,我覺得有小朋友令人生好圓滿。圓滿既意思係,我已有一個可全心全意不求回報既媽咪,我滿足了「被愛」的部分,我都好想可以有機會全心全意咁去愛人,子女就係唯一你自然而然地會全心全意去愛既人,有小朋友,就滿足埋「愛人」既部分。愛與被愛,人生圓滿。


複式洋房

積分: 461


8#
發表於 17-9-21 23:36 |只看該作者
AAV 發表於 17-9-21 21:33
首先,我覺得有一部分係天性來,生存、生育下一代好自然既事。
第二,覺得有小朋友好開心。。
第三,我覺得 ...

好認同你嘅講法(emoji)


別墅

積分: 804


9#
發表於 17-9-22 11:47 |只看該作者
咁樓主可以唔好生. 其實問開post問黎為乜


大宅

積分: 2453


10#
發表於 17-9-22 15:34 |只看該作者
其實樓主係想唔想生架呢? 想生應該會知道原因, 唔想生開PO為咩呢??


洋房

積分: 63


11#
發表於 17-9-23 17:55 |只看該作者
amanfit 發表於 17-9-22 11:47
咁樓主可以唔好生. 其實問開post問黎為乜

有感而發,想了解唔同人生小朋友嘅原因。小朋友好可愛,好天真。但當你一生佢出來,責任就係一世。呢個係好長好長遠嘅問題。所以想知道大家嘅諗法。


用戶要求終止服務

積分: 1054


12#
發表於 17-9-24 17:35 |只看該作者
本帖最後由 幸福小寶 於 17-9-25 18:38 編輯

Del
  


別墅

積分: 956


13#
發表於 17-9-24 22:06 |只看該作者
Ohmygodchh 發表於 17-9-23 17:55
有感而發,想了解唔同人生小朋友嘅原因。小朋友好可愛,好天真。但當你一生佢出來,責任就係一世。呢個係 ...

你媽媽生你也有責任呀,有下一代好正常


大宅

積分: 1324


14#
發表於 17-9-25 23:31 |只看該作者
Ohmygodchh 發表於 17-9-20 20:27
如題

1. 唔生到時想生都生唔到
2. 覺得才是一個美滿家庭
3. 想同c6最小有一個結晶品


大宅

積分: 4886


15#
發表於 17-9-26 15:52 |只看該作者
Ohmygodchh 發表於 17-9-20 20:27
如題

1)有小朋友,人生會有很多不同經歷
2)你話責任大,視乎自己點睇,只要盡自己能力照顧及愛護就夠,有時自己想一下,如果你是小孩子,你想爸媽怎樣對你
3)當你年老,瞓醫院的時候,你想唔想有家人黎睇你,如果唔好彩身邊人走先,只剩下你一人,唔好希望兄弟姊妹會黎,人地都有家庭要take care


別墅

積分: 668


16#
發表於 17-9-26 16:21 |只看該作者
Ohmygodchh 發表於 17-9-23 17:55
有感而發,想了解唔同人生小朋友嘅原因。小朋友好可愛,好天真。但當你一生佢出來,責任就係一世。呢個係 ...

同自己喜歡的人有自己的兒女係件好開心幸福的事,養育小朋友雖然辛苦責任大,但都是幸福的重擔,反而令人生更變得充實完滿,這個幸福的感覺我個人覺得唔係話2個人生活自由自在,成日去旅行可以代替的。

另外,希望為自己增加親人,試想像下,你另一半走先,你冇仔女就冇親人了,朋友兄弟姊妹理唔到你幾多,雖然你可以話生左個衰ge都可以唔理你,但至少有個希望…眼見上一代人仔女多,另一半走左都大把兒孫照顧陪伴,多幸福。


別墅

積分: 694


17#
發表於 17-9-26 17:00 |只看該作者

回覆樓主

因為喜歡小朋友喜歡個c6所以想同佢生反個


複式洋房

積分: 352


18#
發表於 17-9-26 17:46 |只看該作者
我同身邊唔生既朋友傾過點解佢唔生, 結論係佢唔想有責任, 佢愛佢自己, 自己放第一位, 有了小朋友唔可想去旅行就去旅行, 最後得出係佢覺得自己係自私, 怕付出.


大宅

積分: 1641


19#
發表於 17-11-16 10:50 |只看該作者

回覆樓主:

好問題


大宅

積分: 1351


20#
發表於 17-11-16 14:51 |只看該作者
AAV 發表於 17-9-21 21:33
首先,我覺得有一部分係天性來,生存、生育下一代好自然既事。
第二,覺得有小朋友好開心。。
第三,我覺得 ...
講得非常好!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo