想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2721


1#
發表於 17-11-3 07:55 |只看該作者
11年做過開刀手術,切除左幾粒朱古力瘤~
到上年12月結婚,停左荷爾蒙藥。
我4月開始備孕,到10月check 到翻發,兩邊卵巢都有一粒5至6cm 既朱古力~
有醫生建議我做微創,但會影響卵巢功能,
都有醫生叫我直接ivf....

如果係你,你會點揀?


大宅

積分: 3715


2#
發表於 17-11-3 08:43 |只看該作者
Dalkishan 發表於 17-11-3 07:55
11年做過開刀手術,切除左幾粒朱古力瘤~
到上年12月結婚,停左荷爾蒙藥。
我4月開始備孕,到10月check 到 ...

建議做ivf


複式洋房

積分: 379


3#
發表於 17-11-3 08:53 |只看該作者
我同你一樣, 12月結婚, 4月開始備孕, 我6月CHECK到右邊卵巢有3粒朱古力, 1粒2點幾CM, 2粒1點幾CM... 醫生唔建議我做微創, 佢話會影響卵巢功能, 食左2個月排卵藥+追蹤卵泡都唔中, 每次食完排卵藥黎M勁痛, 痛到我唔敢再食....

我宜家諗住睇半年中醫+針灸, 希望朱古力會細D或者無左, 半年後都唔成功就諗住試IVF, 唔知係咪好方法, 我都想知點先係最好~?


大宅

積分: 2074


4#
發表於 17-11-3 09:10 |只看該作者

回覆樓主

年紀會唔會係考慮因素之一?如果33+ 就試ivf啦,試得哩可能35,剛開始高0


大宅

積分: 1486


5#
發表於 17-11-3 11:37 |只看該作者
我同一情況選擇了ivf


大宅

積分: 2721


6#
發表於 17-11-3 13:10 |只看該作者
yhho 發表於 17-11-3 08:43
建議做ivf

但有粒瘤阻住,成功率會吾會低啲?


大宅

積分: 2721


7#
發表於 17-11-3 13:12 |只看該作者
secretbase1302 發表於 17-11-3 08:53
我同你一樣, 12月結婚, 4月開始備孕, 我6月CHECK到右邊卵巢有3粒朱古力, 1粒2點幾CM, 2粒1點幾CM... 醫生唔 ...

你都係好細粒,我都吾建議你做,大左先考慮做啦,不過我醫生話有內異,著床既機會係好微~


大宅

積分: 2721


8#
發表於 17-11-3 13:12 |只看該作者
kevama 發表於 17-11-3 09:10
年紀會唔會係考慮因素之一?如果33+ 就試ivf啦,試得哩可能35,剛開始高0

我31呀⋯⋯


大宅

積分: 2721


9#
發表於 17-11-3 13:12 |只看該作者
sukihys 發表於 17-11-3 11:37
我同一情況選擇了ivf

成功未呀?


大宅

積分: 1486


10#
發表於 17-11-3 13:18 |只看該作者
本帖最後由 sukihys 於 17-11-3 13:21 編輯
Dalkishan 發表於 17-11-3 13:12
成功未呀?

未啊~去台灣做左2次
第一次,4月時搵老劉,抽3粒,2粒可放,成功了,但2個多月沒有心跳,小產了,但總算成功做左2個月媽媽。


第二次,10月轉左醫生,王家瑋,抽4粒,而家1粒培養中,如呢粒ok,而我身體又可以,今個月會放雪胎。

總結:我地卵巢有朱古力瘤,會影響卵子數量同質素,但ivf都系我唯一希望,所以如何令到卵多點,我都頭痛中,要研究,努力


大宅

積分: 2074


11#
發表於 17-11-3 13:21 |只看該作者
Dalkishan 發表於 17-11-3 13:12
我31呀⋯⋯

咁我可能會先選處理左...

有健康身體先可以照顧baby


大宅

積分: 2721


12#
發表於 17-11-3 18:59 |只看該作者
sukihys 發表於 17-11-3 13:18
未啊~去台灣做左2次
第一次,4月時搵老劉,抽3粒,2粒可放,成功了,但2個多月沒有心跳,小產了,但總算 ...

但卵巢有朱古力吾會阻礙到佢抽卵?你本身fsh amh 幾多?


大宅

積分: 2721


13#
發表於 17-11-3 19:00 |只看該作者
kevama 發表於 17-11-3 13:21
咁我可能會先選處理左...

有健康身體先可以照顧baby

唉~但做手術又有風險


大宅

積分: 3715


14#
發表於 17-11-4 17:47 |只看該作者
Dalkishan 發表於 17-11-3 13:10
但有粒瘤阻住,成功率會吾會低啲?

最重要有卵排,你有沒有驗AMH and fsh


大宅

積分: 3715


15#
發表於 17-11-4 17:48 |只看該作者
Dalkishan 發表於 17-11-3 18:59
但卵巢有朱古力吾會阻礙到佢抽卵?你本身fsh amh 幾多?

吾會,我知台灣做會抽前用抽吸方法抽走朱古力瘤內的血後才抽卵


大宅

積分: 2721


16#
發表於 17-11-4 19:31 |只看該作者
yhho 發表於 17-11-4 17:47
最重要有卵排,你有沒有驗AMH and fsh

我有驗過呀~佢偏向早衰


大宅

積分: 2721


17#
發表於 17-11-4 19:31 |只看該作者
yhho 發表於 17-11-4 17:48
吾會,我知台灣做會抽前用抽吸方法抽走朱古力瘤內的血後才抽卵

但我個粒咁大都可以?


子爵府

積分: 11144


18#
發表於 17-11-4 21:27 |只看該作者

回覆樓主:

朱古力瘤係咪等於內膜異位?我右邊都有粒5cm左邊1粒1cm, 有朱古力瘤係咪好難懷孕? 諗住生第2胎


大宅

積分: 1456


19#
發表於 17-11-5 08:26 |只看該作者
Dalkishan 發表於 17-11-3 07:55
11年做過開刀手術,切除左幾粒朱古力瘤~
到上年12月結婚,停左荷爾蒙藥。
我4月開始備孕,到10月check 到 ...

我支持微創先。我做左兩次手術,一次政府一次私家,第一次6cm 第二次接近的10cm。第一次手術做得唔理想好快返發(不足9個月),第二次私家搵左微創好好的醫生dr tay,之後已沒有返發。我做過ivf而且曾經成功過但最後亦問過胚胎專家,問有朱瘤有咩影響,佢答我朱瘤在卵巢上,於抽卵時,有時會阻左抽卵,就算抽到形狀會橢圓型的即質素不佳,因為朱瘤壓著卵巢,有時亦會有朱瘤組織痴著。我雖然兩次手術,但第二次做得好,沒有大傷卵巢,都抽到卵子。如果唔處理先,可能你要冒一個風險,就係如有左,粒瘤有機會跟著大,會令你更擔心,另外,正常子宮,做ivf都未必一次成功,如果再加埋其他顧慮,ivf條路會更大壓力。當然好多jm都有朱瘤,ivf都一次成功。聽多啲醫生意見係最好,我地無專業知識,只係靠自己去撞版得出的結果話到比你聽,而且個個性質唔同,好難有最合適的答案。

搵個好醫生幫你,就會有答案。


大宅

積分: 3715


20#
發表於 17-11-5 08:38 |只看該作者
Dalkishan 發表於 17-11-4 19:31
但我個粒咁大都可以?

問題醫生肯吾肯抽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo