想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1516


1#
發表於 17-11-28 11:37 |只看該作者
我16/11入院藥流,到今日都keep住有血,不過好少。昨天去覆診,驗血,驗到HCG有4百幾,醫生話正常,等佢慢慢跌到零。醫生叫我兩星期後再覆診,話呢段時間如果一時無血,一時有少少血都係正常。

請問:
1. 請問通常流幾耐先流清?
2.如果要睇中醫,應該幾時睇?


大宅

積分: 2589


2#
發表於 17-11-28 16:11 |只看該作者

回覆樓主:

兩星期應該排晒,可能還有啲血未清,其實你可以依家照睇中e,講你既情況,佢會開中藥清埋佢!


大宅

積分: 4158


3#
發表於 17-11-28 20:02 |只看該作者
tomatolmc 發表於 17-11-28 11:37
我16/11入院藥流,到今日都keep住有血,不過好少。昨天去覆診,驗血,驗到HCG有4百幾,醫生話正常,等佢慢 ...

我17號做藥流,25號開始食中藥
希望大家都可以快快清!


大宅

積分: 1516


4#
發表於 17-11-28 20:03 |只看該作者
Cts99 發表於 17-11-28 20:02
我17號做藥流,25號開始食中藥
希望大家都可以快快清!

你係飲生化湯?


大宅

積分: 4158


5#
發表於 17-11-28 20:10 |只看該作者
tomatolmc 發表於 17-11-28 20:03
你係飲生化湯?

唔係呀,因為我血壓低,中醫都係開左輕d既藥幫我排,生化湯應該唔係個個適合
我24號開始無啡流,25號後飲左中藥就開始有d碎流,星期5會再去照照,希望順利


大宅

積分: 1516


6#
發表於 17-11-28 20:13 |只看該作者
Cts99 發表於 17-11-28 20:10
唔係呀,因為我血壓低,中醫都係開左輕d既藥幫我排,生化湯應該唔係個個適合
我24號開始無啡流,25號後飲 ...

你係睇邊個中醫?


大宅

積分: 4158


7#
發表於 17-11-28 20:56 |只看該作者
tomatolmc 發表於 17-11-28 20:13
你係睇邊個中醫?

係粉嶺架
如果星期5我照左ok,你再有需要,我可以介紹你


男爵府

積分: 9959


8#
發表於 17-11-28 21:43 |只看該作者
tomatolmc 發表於 17-11-28 11:37
我16/11入院藥流,到今日都keep住有血,不過好少。昨天去覆診,驗血,驗到HCG有4百幾,醫生話正常,等佢慢 ...

想問下你有無再照?


大宅

積分: 1516


9#
發表於 17-11-28 21:55 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-11-28 21:43
想問下你有無再照?

有呀,琴日照咗,大致上清得差不多,但醫生話仲會間中有血,好似m尾升咁,而且HCG仲未跌到零,所以兩個星期後要再照同驗血


大宅

積分: 1516


10#
發表於 17-11-28 21:55 |只看該作者
Cts99 發表於 17-11-28 20:56
係粉嶺架
如果星期5我照左ok,你再有需要,我可以介紹你

唔該你先,不過粉嶺有d遠


男爵府

積分: 9959


11#
發表於 17-11-29 00:07 |只看該作者
tomatolmc 發表於 17-11-28 21:55
有呀,琴日照咗,大致上清得差不多,但醫生話仲會間中有血,好似m尾升咁,而且HCG仲未跌到零,所以兩個星 ...

其實應該隔幾多日先去照? 我已經m尾咁喇


大宅

積分: 1516


12#
發表於 17-11-29 00:53 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-11-29 00:07
其實應該隔幾多日先去照? 我已經m尾咁喇

我藥流後個幾星期去照,醫生叫我兩星期後再去照,另外要驗HCG

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo