親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   4


大宅

積分: 2740


1#
發表於 17-11-12 21:28 |只看該作者
12月中唸住韓國自由行,4大2細,唸住book東大門酒店,因為第一次到韓國自由行,想問下各位jm由仁川-東大門既方法,參考一下,謝謝大家。


禁止訪問

積分: 3295


2#
發表於 17-11-12 21:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2740


3#
發表於 17-11-12 21:42 |只看該作者
Skima 發表於 17-11-12 21:32
機場巴士 6001 去到東大門, 因為兜埋去金浦機場, 天長地久, 接近兩粒鐘

搭機鐵 + 的士 / 地鐵 會比較快, ...

機鐵+的士咁係邊個站轉好d,其實都搵上網check過由仁川到東大門搭的士都好貴,帶住小朋友又唔想咁辛苦,所以想搵d平靚正既方法


水晶宮

積分: 64304


4#
發表於 17-11-12 21:44 |只看該作者
CrystalChee11 發表於 17-11-12 21:42
機鐵+的士咁係邊個站轉好d,其實都搵上網check過由仁川到東大門搭的士都好貴,帶住小朋友又唔想咁辛苦,所 ...

不如book車接送啦,淘寶或者ctrip都有,一家幾口平過搭機場巴士


大宅

積分: 2740


5#
發表於 17-11-12 21:47 |只看該作者
whyyou 發表於 17-11-12 21:44
不如book車接送啦,淘寶或者ctrip都有,一家幾口平過搭機場巴士

thx


侯爵府

積分: 20685


6#
發表於 17-11-12 23:04 |只看該作者
回覆 CrystalChee11 的帖子

你有大有細不如去淘寶BOOK 機場接送啦, 我剛BOOK 左機場到明洞, 我訂七人車, 單程170人仔, 但因為朝早5點到, 所以加多100蚊附加費 ~~
但你有小朋友就要問清楚使唔使要CAR SEAT ~


禁止訪問

積分: 3295


7#
發表於 17-11-12 23:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10029

魅力王子 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


8#
發表於 17-11-13 12:16 |只看該作者
winner128 發表於 17-11-12 23:04
回覆 CrystalChee11 的帖子

你有大有細不如去淘寶BOOK 機場接送啦, 我剛BOOK 左機場到明洞, 我訂七人車, ...

可pm淘寶,找了都沒這么平


侯爵府

積分: 20685


9#
發表於 17-11-13 12:21 |只看該作者
chiliginger 發表於 17-11-13 12:16
可pm淘寶,找了都沒這么平

你check 邊間呀,你去搵韓游網啦!
myimage.jpg

點評

wcpcelia    發表於 17-11-13 14:14


侯爵府

積分: 21273

好媽媽勳章


10#
發表於 17-11-14 08:37 |只看該作者

回覆樓主:

樓主你幾點落機,東大門邊度酒店,大家再研究下你可以用邊種最便捷嘅交通工具


大宅

積分: 2740


11#
發表於 17-11-14 09:19 |只看該作者
jutau 發表於 17-11-14 08:37
樓主你幾點落機,東大門邊度酒店,大家再研究下你可以用邊種最便捷嘅交通工具
...

謝謝各位我係早上10點機,東大門(Skypark KingsXXX酒店)我其實係第一次plan去韓國自由行所以都係唸住係BK睇大家既介紹做定功課


水晶宮

積分: 62292

畀面勳章


12#
發表於 17-11-14 10:55 |只看該作者
CrystalChee11 發表於 17-11-14 09:19
謝謝各位我係早上10點機,東大門(Skypark KingsXXX酒店)我其實係第一次plan去韓國自由行所以都 ...

我同你同一酒店,可坐6702, 設計廣場落車行過對面。不過我應該會選擇坐機鉄+地鉄,尤其回程,因我十點早機,怕塞車難預時間。


大宅

積分: 2206


13#
發表於 17-11-14 15:10 |只看該作者
復活節時我同阿女去,因夜機,都係淘寶搵車包車入東大門,好快好方便,因帶住小朋友又要拎行李,真係會煩D,所以包車好值得考慮呀。
回程我坐巴士去機場,勁後悔,因塞車加有好多中途站,所以要預多D時間。


水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 17-11-14 15:32 |只看該作者
本帖最後由 yuyu.c 於 17-11-14 15:45 編輯
CrystalChee11 發表於 17-11-14 09:19
謝謝各位我係早上10點機,東大門(Skypark KingsXXX酒店)我其實係第一次plan去韓國自由行所以都 ...

我都係住尼間, BOOK車一定係最方便.
再唔係就機場巴士一程到

另外酒店係有Shuttle bus 去首爾站, 但要夾啱時間, 機鐵轉SHUTTLE BUS.

https://www.skyparkhotel.com:4438/html/offers/board_bus.asp


大宅

積分: 2740


15#
發表於 17-11-16 14:24 |只看該作者
yuyu.c 發表於 17-11-14 15:32
我都係住尼間, BOOK車一定係最方便.
再唔係就機場巴士一程到

謝謝大家的意見:mother::mother:


公爵府

積分: 26129


16#
發表於 17-11-17 00:58 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 17-11-14 10:55
我同你同一酒店,可坐6702, 設計廣場落車行過對面。不過我應該會選擇坐機鉄+地鉄,尤其回程,因我十點早 ...

6702 也是 $15000 won 嗎?謝謝


水晶宮

積分: 62292

畀面勳章


17#
發表於 17-11-17 08:51 |只看該作者
20462046 發表於 17-11-17 00:58
6702 也是 $15000 won 嗎?謝謝

好似係萬六呀
另外提提你,如果去機場返嗰程搭巴士,一定要再預早d,早兩日爬過文,有人塞了2小時車,爭d趕唔切check in!


侯爵府

積分: 21273

好媽媽勳章


18#
發表於 17-11-17 09:09 |只看該作者
20462046 發表於 17-11-17 00:58
6702 也是 $15000 won 嗎?謝謝

KAL機場巴,16000won

題外話,你會去見51k見蘇蘇嗎?


公爵府

積分: 26129


19#
發表於 17-11-20 01:19 |只看該作者
jutau 發表於 17-11-17 09:09
KAL機場巴,16000won

題外話,你會去見51k見蘇蘇嗎?

係未即佢經理人 office 呀?
想架,不過未試過


大宅

積分: 1386


20#
發表於 17-11-24 02:50 |只看該作者
winner128 發表於 17-11-12 23:04
回覆 CrystalChee11 的帖子

你有大有細不如去淘寶BOOK 機場接送啦, 我剛BOOK 左機場到明洞, 我訂七人車, ...

可以send條link?
[url=http://www.TickerFactory.com/]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo