想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 560


1#
發表於 17-11-28 18:05 |只看該作者
今日day11未排卵。但氣管敏感好辛苦,但唔知食西藥的話。今個cycle會唔會有影響?


大宅

積分: 1284


2#
發表於 17-11-28 23:05 |只看該作者
manman088 發表於 17-11-28 18:05
今日day11未排卵。但氣管敏感好辛苦,但唔知食西藥的話。今個cycle會唔會有影響?
...

我都想知,我剛發燒要食退燒藥


大宅

積分: 2074


3#
發表於 17-11-28 23:08 |只看該作者

回覆樓主

我今個星期大感冒必定要食藥,問過醫生佢可以開懷孕都可以食既感冒藥,但效力無咁強。


別墅

積分: 560


4#
發表於 17-11-29 18:37 |只看該作者
summervibe 發表於 17-11-28 23:05
我都想知,我剛發燒要食退燒藥

搞到真係好怕病保重身體呀


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo