想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   2


民房

積分: 13


1#
發表於 17-11-11 13:57 |只看該作者
前年搵到老公,今年37歲,同老公努力左1年都未有bb,最近諗住去台灣做療程順便去放鬆下心情
初步諗住係去台灣新竹個間大型診所做ivf,
因為都有親戚住個頭
係香港檢過amh有0.8,老公check過都冇人問題

其實我都好容易緊張,
所以都希望蒐集好哂資料先去做,有個心理準備咁
上佢地官網睇過價錢都大概可以接受,
唔知大家有冇類似既經驗可以分享?


大宅

積分: 3400


2#
發表於 17-11-11 16:37 |只看該作者
may021543 發表於 17-11-11 13:57
前年搵到老公,今年37歲,同老公努力左1年都未有bb,最近諗住去台灣做療程順便去放鬆下心情
初步諗住係去台灣 ...

amh 0.8, 你先買dhea 和 q10來吃。

之後, 去台北找愛群翁醫生吧


大宅

積分: 3796


3#
發表於 17-11-11 18:28 |只看該作者
做ivf之前做下運動,一日兩隻雞蛋,戒生冷食物和飲品。

要有信心喔!唔放棄一定得!

我香港做,


大宅

積分: 3345


4#
發表於 17-11-12 10:13 |只看該作者
吾使擔心,我係大陸都見吾少4字頭既生2胎,醫生話最重要係卵子,我聽見有人係留起卵子五年後先放都成功,年龄大不是主因.


男爵府

積分: 8241


5#
發表於 17-11-12 11:41 |只看該作者
may021543 發表於 17-11-11 13:57
前年搵到老公,今年37歲,同老公努力左1年都未有bb,最近諗住去台灣做療程順便去放鬆下心情
初步諗住係去台灣 ...

除左amh其他有冇驗?輸卵管有冇塞?

如果一齊正常都吾洗擔心既 我都係39先中。
怕擔誤時間就邊試自然邊做ivf啦

祝你早日心想事成


大宅

積分: 3119


6#
發表於 17-11-12 16:02 |只看該作者
franchoi 發表於 17-11-11 16:37
amh 0.8, 你先買dhea 和 q10來吃。

之後, 去台北找愛群翁醫生吧

0.8,為何你介紹翁?
我半年前驗0.96,會找瑋...


大宅

積分: 3400


7#
發表於 17-11-12 18:18 |只看該作者
bell18 發表於 17-11-12 16:02
0.8,為何你介紹翁?
我半年前驗0.96,會找瑋...

如果你amh係 2以上, 咁你搵王都應該無錯既


複式洋房

積分: 224


8#
發表於 17-11-12 18:30 |只看該作者
franchoi 發表於 17-11-12 18:18
如果你amh係 2以上, 咁你搵王都應該無錯既

翁專做amh 低嘛?


大宅

積分: 3400


9#
發表於 17-11-12 19:08 |只看該作者
Maris0804 發表於 17-11-12 18:30
翁專做amh 低嘛?

係唔係專做我唔知, 但我知佢有辦法。

好多人傳說翁會開好多針藥, 貴好多, 咁好人好姐又洗乜咁多針藥啊?


複式洋房

積分: 224


10#
發表於 17-11-12 19:13 |只看該作者
franchoi 發表於 17-11-12 19:08
係唔係專做我唔知, 但我知佢有辦法。

好多人傳說翁會開好多針藥, 貴好多, 咁好人好姐又洗乜咁多針藥 ...

哦,原來如此


別墅

積分: 665


11#
發表於 17-11-12 19:25 |只看該作者
樓主有冇用過 pre seed, 我唔係騙你我太太同你年齡差不多, 試了2年都冇, 之前仲流過2次產, 正當用 pre seed 第一個月, 之後想找埋E 生 想做 ivf, 點知 bingo 左, 依加差不多4個月了,


民房

積分: 13


12#
發表於 17-11-12 21:12 |只看該作者
多謝哂上面咁多位既意見,我會好好加油!!
初步月底會去台灣,到時再同大家分享番經驗同成果!!


複式洋房

積分: 230


13#
發表於 17-11-13 11:07 |只看該作者
我堂家姐40歲生第2胎,
第1胎同第2胎隔左17年...
個B出世仲好精靈好醒目...

如果身體無咩問題,...絕對有可能生的...

加油.


男爵府

積分: 6411


14#
發表於 17-11-15 22:55 |只看該作者

回覆樓主

37歲還可以呢,我也是37..AMH 得0.6


禁止訪問

積分: 1414


15#
發表於 17-11-15 23:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1351


16#
發表於 17-11-16 14:43 |只看該作者
回覆 ellewong25 的帖子

pre-seed我用左幾個月都唔得.

但係你pre-seed同IVF同一個CYCLE用?


大宅

積分: 3436


17#
發表於 17-11-16 16:41 |只看該作者
回覆 qq0330 的帖子

你先凍卵, 一年後先做ivf? 送x鳥做嗎?


大宅

積分: 2453


18#
發表於 17-11-16 17:27 |只看該作者
franchoi 發表於 17-11-12 18:18
如果你amh係 2以上, 咁你搵王都應該無錯既
唔係喎, 我第一胎搵瑋IVF, AMH 0.7, 一次佢跟得足又不停轉藥, 幾好喎
而家第2胎準備放


大宅

積分: 3364


19#
發表於 17-11-16 18:39 |只看該作者
may021543 發表於 17-11-11 13:57
前年搵到老公,今年37歲,同老公努力左1年都未有bb,最近諗住去台灣做療程順便去放鬆下心情
初步諗住係去台灣 ...

生第一胎時31,第四個cycle 已bingo,呀仔一歲已經打算再追多個,一直都唔得,我覺得係因為我個個月都陰道炎,一發就好難行埋。開頭因為唔急,又覺得自己已經生過一個,冇諗有乜問題,直到38,覺得冇乜時間,所以的起心肝去睇生殖科,check完發現amh得0.25,不特止,先生形態fail,灰到爆!因為已經有一個,所以我地只試iui,做左三次都唔得。之後已經39,咁啱去左幾次旅行,可能個人relax左,加上已經有放棄的心態,覺得都冇可能會bingo到架喇,點知就係咁中左,自然嘅!啱啱細b九月出世了!所以,數字幾低都好,我覺得都有機會,最緊要放鬆心情,係好難架,但盡量啦!


禁止訪問

積分: 217


20#
發表於 17-11-16 19:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo