自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 43249


1#
發表於 17-11-25 21:55 |只看該作者
貨運時,有時會遇到貨物體積大但重量輕的情況出現,由於這種貨體積成本太高,所以快遞會以體積重來計算KG:
長(cm)X寬(cm)X高(cm)/6000=KG重量 X0.8折扣 = 就是我們收客人的重量了

....不太明?


大宅

積分: 1193


2#
發表於 17-11-25 22:05 |只看該作者
minmin 發表於 17-11-25 21:55
....不太明?

件貨上磅為實際重量,體積重量就係(長x闊x高)除6000,邊個重D就係計費重量


禁止訪問

積分: 12736


3#
發表於 17-11-25 22:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43249


4#
發表於 17-11-25 22:23 |只看該作者
Reminder 發表於 17-11-25 22:12
有大食大。

邊樣收得貴就計邊樣


原來如此...即不只計重量..

又要再度邊間抵D.....

點對點就一定計重量..?!



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo