烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4344

好媽媽勳章


1#
發表於 09-2-18 16:08 |只看該作者
我book咗3月食洲際dinner自助餐,
有無人最近食過, 有無好介紹食乜,
同低唔低食?


我哋個小豬b叫庭浩豬, 小豬係我哋嘅至愛!
我哋永遠都咁愛同會保護我哋嘅小豬bb!
小B豬 : 媽咪, 爹哋錫哂你! 我哋係豬豬family!


子爵府

積分: 10778


2#
發表於 09-2-28 12:49 |只看該作者
我2月去過, 唔使自己比錢都覺得唔抵食囉
生蠔同海膽都冇, 魚生又唔係多款, 不過叫新鮮囉
熟食又麻麻地
係得個鵝肝好味, 但食得幾多舊丫
咁既價錢, 我去食2次TODAI好過

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo