立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2700
珍珠宮
積分: 41839
別墅
積分: 584
原帖由 wywlee 於 09-2-26 13:51 發表 想問下去到產後房o既時候, bb係唔係會放係媽咪床邊架?
積分: 3768
原帖由 咖央 於 09-2-26 13:47 發表 5:30pm-8:30pm
複式洋房
積分: 441
原帖由 wasabi 於 09-2-26 14:34 發表 生完大約比你休息約6個鐘到,姑娘會推BB放在媽媽床側邊,我上次生完都休息咗8-10個鍾先推BB去我床邊.
原帖由 咖央 於 09-2-26 15:03 發表 我想補充,如果生左bb,兒科醫生會即時check bb, bb無乜問題,會去到產後房(8E或 8F,或9樓如果係公務員),到你起到身去到廁所就比返你0係床邊照顧. 產後房姑娘好嚴,唔會俾其他人0係非探訪時間入去, 探訪都只限每次2人入 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy