懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2585


1#
發表於 09-2-25 10:57 |只看該作者
有無媽媽曾經用過萬寧牌bb用品??
我見佢都出左好多野, 有濕紙巾呀, 淋浴露呀, 紗巾呀等等.....

想知道o 唔ok?? thanks


大宅

積分: 3794

好媽媽勳章


2#
發表於 09-2-25 11:09 |只看該作者
I use 特幼 cotton stick from Mannings. So far so good la!


大宅

積分: 2585


3#
發表於 09-2-25 15:53 |只看該作者
似乎真係無乜人會買~~~


大宅

積分: 1096


4#
發表於 09-2-25 15:57 |只看該作者
哈呢句真, 我冇留意佢D BB用品呀,但見到佢有D產品係Made in 猜拿 (eg.新出果D化妝綿,質地係幾好,同埋又夠大塊) 但一見到猜拿造我個心又唔想買了:;pppp:


原帖由 faye_ee 於 25-2-2009 03:53 PM 發表
似乎真係無乜人會買~~~


大宅

積分: 1832


5#
發表於 09-2-25 16:06 |只看該作者
我用過舊庒(藍色包裝)濕紙巾好好用都夠濕,但係轉左黃色包裝我就覺得麻麻地.


大宅

積分: 2585


6#
發表於 09-2-26 11:48 |只看該作者
唔該哂你地既意見, 我諗都係買 Johnson's baby 好d~


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


7#
發表於 09-2-26 15:23 |只看該作者
係ar個時我都買呢只濕紙根 抹阿女patpat 又soft又唔多bubble, 而家阿女大左 先冇玥用者 反而我口中意johnson個d 嫌佢好多泡 
原帖由 支支 於 09-2-25 16:06 發表
我用過舊庒(藍色包裝)濕紙巾好好用都夠濕,但係轉左黃色包裝我就覺得麻麻地.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo