嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2273


1#
發表於 09-2-27 14:59 |只看該作者
有無辦法呢, 呢排阿囡成日都瞓唔num, 好似俾人嚇醒咁, 我有時試過揾隻手大力少少放係佢心口度就好d , 不過夜晚都唔可以成晚咁架, 點算呢


男爵府

積分: 8786

環保接龍勳章 畀面勳章


2#
發表於 09-2-27 16:05 |只看該作者
Give her some "保嬰丹”。


禁止發言

積分: 1722


3#
發表於 09-2-27 16:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2273


4#
發表於 09-2-27 17:26 |只看該作者
係呀...不過阿囡未夠一個月, 可以點呢


大宅

積分: 1046


5#
發表於 09-2-27 20:39 |只看該作者
用米袋啦,,好有效架,,,幫佢增加安全感


大宅

積分: 2300


6#
發表於 09-2-28 18:32 |只看該作者
我囝囝宜家4個月,成日都會咁..食保xx都係無用,好似你所講,用手放係距心口or捉住距隻手訓就會好d..所以我多數都係捉住距手仔訓..等距訓深佐就鬆開手..距一扎醒我都會醒咖..到時又再捉過咯..無辦法..


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 09-2-28 18:57 |只看該作者
可以在肚上放條摺左既毛巾, 幼幼地放上去

又或者用包被... 包佢實 d, 會好好多


子爵府

積分: 12082


8#
發表於 09-2-28 23:38 |只看該作者
我阿囝3yrs呢排半夜都係咁
係咪都可以用呢個方法?
原帖由 szeszes 於 09-2-28 18:57 發表
可以在肚上放條摺左既毛巾, 幼幼地放上去

又或者用包被... 包佢實 d, 會好好多


已刪除用户

積分: 2339


9#
發表於 09-3-1 00:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


10#
發表於 09-3-1 01:31 |只看該作者
圓柱cushion及奶咀can calm mine down.


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 09-3-2 16:47 |只看該作者
3yrs 就唔係用這個方法啦!! 係細 bb 先 work

會唔會近期太熱, 半夜熱醒…. 又可能會唔會轉天氣有些鼻塞…. 又可能係發惡夢

原帖由 Jomei 於 09-2-28 23:38 發表
我阿囝3yrs呢排半夜都係咁
係咪都可以用呢個方法?


別墅

積分: 987


12#
發表於 09-3-3 02:50 |只看該作者
我仔仔宜家2個月, 之前都係好似你囡囡咁, 最後好多朋友建議我用包巾包實d, 等佢比較有安全感, 呢個方法真係好有效, 宜家唔單止夜晚瞓得耐, 晏晝都瞓多左, 之前晏晝成日喊, 又唔知佢喊乜, 夜晚又瞓唔num, 次次都被自己的手腳郁一郁就嚇醒...你試試啦!

原帖由 joycetsy 於 09-2-27 14:59 發表
有無辦法呢, 呢排阿囡成日都瞓唔num, 好似俾人嚇醒咁, 我有時試過揾隻手大力少少放係佢心口度就好d , 不過夜晚都唔可以成晚咁架, 點算呢

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo