嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1566


1#
發表於 08-5-2 12:08 |只看該作者
前天帶孖b去威爾斯做聽力測試!現在3個半月,大女合格但細仔兩邊耳仔都吾PASS!
有無bb試過開頭吾PASS 但後尾再做又OK?
佢 sleeping 時大力關們會驚睲...家裏的狗叫時又會有振的行為..但吾明點解吾pass 好worry ah~


男爵府

積分: 6535


2#
發表於 08-5-2 14:57 |只看該作者
我大囡都試過唔PASS,
結果派去威爾斯專科睇, 要食藥令到BB訓覺
先可以做測試的,
最後都PASS, 所以唔駛太擔心.

我今胎唔知道點解一出世係威爾斯醫院已經做了聽力測試~~
晴晴囡囡出世於2005年4月7日出生的  :-)
晴晴的網頁


大宅

積分: 1566


3#
發表於 08-5-2 16:18 |只看該作者
原文章由 mankok 於 08-5-2 14:57 發表
我大囡都試過唔PASS,
結果派去威爾斯專科睇, 要食藥令到BB訓覺
先可以做測試的,
最後都PASS, 所以唔駛太擔心.

我今胎唔知道點解一出世係威爾斯醫院已經做了聽力測試~~ ...



2007年起所有糸政府醫院出世既BB都會做聽力測試!


大宅

積分: 4952


4#
發表於 08-5-2 17:28 |只看該作者
剛出生做的只係聽力普查,若唔pass的話會專去轉科再test, 我bb隻左耳做普查時唔pass,要排到5/26再做檢查


大宅

積分: 1566


5#
發表於 08-5-2 17:49 |只看該作者
原文章由 lwsdada 於 08-5-2 17:28 發表
剛出生做的只係聽力普查,若唔pass的話會專去轉科再test, 我bb隻左耳做普查時唔pass,要排到5/26再做檢查



我對B做聽力普查時兩個都系右邊耳吾pass 但去專科做ABR時呀女PASS哂 呀仔兩邊都吾pass!我真糸好吾明...開頭糸1邊吾得姐點解而家兩邊耳都吾pass 真糸!好擔心


別墅

積分: 754


6#
發表於 09-2-22 22:09 |只看該作者
你好﹗

我有一張"ear complete"聽力檢查計劃"($1700)coupon,以HKD400轉讓。

是於康寶寶兒童專科中心造全面的聽力檢查計劃"($1700)coupon,是抽獎中的,他們的網址是www.babybrilliant.com.hk,但我的寶寶仍沒有出世未能用,如有興趣,請電郵給我。[email protected]

因為信上註明要於2009年3月31日前致電預約時間,如有興趣請聯絡我。

thanks


伯爵府

積分: 16931


7#
發表於 09-2-24 10:37 |只看該作者
我想問問 abr 係咪即係要個 bb 瞓覺, 之後帶 headphone 聽啲聲, 睇佢腦電波反應呀. 如果係的話, 我囡都做過. 第一次做佢其中一隻耳要 60分貝先有反應, 醫生話做多次, 第二次就合格正常.


大宅

積分: 3794

好媽媽勳章


8#
發表於 09-2-24 12:20 |只看該作者
我個b第一次做2隻耳failed,nurse解釋可能bb重細or有耳屎,2weeks後再做2隻耳pass返.


複式洋房

積分: 198


9#
發表於 09-3-3 00:46 |只看該作者
我個女都係右耳唔pass,由最初的母嬰健康院的聽力普查到轉介至專科,即係食藥貼啲線仔起頭到,都係唔pass,之後到佢再大啲,再往專科檢查,當日手抱BB,右手邊有個大櫃內有多款毛公仔,當有少許聲音發出時,某款公仔會著燈,咁睇下佢會唔會聽到望過去,相信用此方法,測試聽力反應,當然亦有電腦數據,不過最後都係電腦數據唔pass,毛公仔嘅test,就有少部分聽唔到,最後聽力專家話我個女右耳高分貝係聽唔到,其他都聽到,專家話到佢再大啲,憧得表達的時候,會再做test喎﹗
教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離。箴言22:6


別墅

積分: 987


10#
發表於 09-3-3 02:27 |只看該作者
我仔0係浸會出世後, 都有送一個聽力測試之後返醫院做, 姑娘建議bb 6個月之後再去做, 因為6個月之前做有可能未準確...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo