烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9937


1#
發表於 09-2-26 15:05 |只看該作者
我見好多mami都正豆漿飲?


子爵府

積分: 11317


2#
發表於 09-2-26 21:08 |只看該作者
原帖由 happy33 於 09-2-26 15:05 發表
飲豆漿有咩好!
我見好多mami都正豆漿飲?


豆漿含豐富蛋白質和鈣,其成份與牛奶差不多,但較少saturated fat 和胆固醇,對牛奶過敏的人都會轉飲豆漿。

不過近年有研究說黃豆含estrogen (女性hormone),長期飲食大量對身體唔好,而且美國FDA都有警告人小心。雖然仍在爭議,不過我有2個仔,所以都唔敢食咁多。


男爵府

積分: 9937


3#
發表於 09-2-27 20:02 |只看該作者
thank you!


男爵府

積分: 8608


4#
發表於 09-2-27 21:50 |只看該作者
原帖由 happy33 於 09-2-27 20:02 發表
thank you!

黃豆有大豆異黃胴
對女人好既
更年期婦女就係缺少荷爾蒙
就會食大豆異黃胴精華補充

但日頭唔好食黃豆類
皮膚或斑會黑


大宅

積分: 3562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 09-2-27 22:43 |只看該作者

不喜勿插

原帖由 cookingmama88 於 09-2-26 21:08 發表


豆漿含豐富蛋白質和鈣,其成份與牛奶差不多,但較少saturated fat 和胆固醇,對牛奶過敏的人都會轉飲豆漿。

不過近年有研究說黃豆含estrogen (女性hormone),長期飲食大量對身體唔好,而且美國FDA都有警告人小心。雖然仍在 ...
路過多咀,但有一點點要更正,豆漿的鈣只是奶的六份一,要飲6杯豆漿先=一杯奶鈣,留意留意…


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 09-2-27 23:50 |只看該作者
原帖由 agneskong 於 09-2-27 10:43 PM 發表
路過多咀,但有一點點要更正,豆漿的鈣只是奶的六份一,要飲6杯豆漿先=一杯奶鈣,留意留意…


唔駛加個四個字嘅,又唔係惡意攻擊人

係呀,豆漿唔算高鈣,食埋d豆渣先夠多,同埋黃豆漿係寒涼,老人家或小朋友唔好飲太多。

想高鈣可以食芝麻、綠豆+海帶。
盡我一己之力,發放正能量!


大宅

積分: 3562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 09-2-28 00:02 |只看該作者
原帖由 召藥師 於 09-2-27 23:50 發表


唔駛加個四個字嘅,又唔係惡意攻擊人

係呀,豆漿唔算高鈣,食埋d豆渣先夠多,同埋黃豆漿係寒涼,老人家或小朋友唔好飲太多。

想高鈣可以食芝麻、綠豆+海帶。 ...
多謝藥師指點…


大宅

積分: 4268


8#
發表於 09-2-28 02:15 |只看該作者
耍禁多鈣來做什麼?
請看:

人的骨不是全部也是鈣、還有好多礦物質,特別是天然鎂質(不是添加在奶粉的)、如身體的鎂不足就難以代謝鈣質、因此而沉積過多結石、腎石、膀胱結石和尿道結石。

所以不要只著鈣而忽略其他呀

[ 本帖最後由 janjet 於 09-2-28 11:43 編輯 ]


子爵府

積分: 12183

2018復活節勳章 大廚勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 09-2-28 03:17 |只看該作者

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo