烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4588

畀面勳章


1#
發表於 09-2-23 01:13 |只看該作者
有無人知用五層鑊之秘技?我連煎蛋都黏得很犀利,請賜教!謝謝!


大宅

積分: 1475


2#
發表於 09-2-23 02:57 |只看該作者
我曾經去thermos上過堂,
miss教一定要鑊同油都夠熱,
連煎豆腐都冇問題.


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 09-2-23 13:14 |只看該作者
隻鑊一定要燒到好熱才落油,咁煎乜都吾黏架。



原帖由 dlp38 於 09-2-23 04:13 發表
有無人知用五層鑊之秘技?我連煎蛋都黏得很犀利,請賜教!謝謝!


超級版主

積分: 210893

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 KMALL特別版勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


4#
發表於 09-2-23 13:22 |只看該作者
個鑊一定要乾,乾鑊煮熱油,才可以放食物煎/炒!
原帖由 dlp38 於 09-2-23 01:13 發表
有無人知用五層鑊之秘技?我連煎蛋都黏得很犀利,請賜教!謝謝!

唵嘛呢叭咪吽      
ॐ मणि पद्मे हूँ
ༀ་མ་ཎི་པད་མེ་ཧཱུྃ


大宅

積分: 4588

畀面勳章


5#
發表於 09-2-23 20:21 |只看該作者
我個隻都係thermos,物有堂上咩?我都要打個電問一下先!

多謝各位幫忙,我明天再試下先,要熱鑊才落油!謝謝!


子爵府

積分: 10912


6#
發表於 09-2-23 22:16 |只看該作者
我買果陣個sales都係咁話, so far都ok喎, 不過記住燒紅隻鑊後落油, 見到d油出現波紋就好放材料, 唔好等到d油出煙(過熱)呀.


原帖由 cwlee 於 09-2-23 13:14 發表
隻鑊一定要燒到好熱才落油,咁煎乜都吾黏架。


大宅

積分: 2652


7#
發表於 09-2-24 21:24 |只看該作者
如果熱wok落油可能啲oil未完全熱透都会黏,最近幫朋友買吋个sales話best n easy way to handle係凍wok落油等兩样一齊evenly heated up, 我試过much better!
原帖由 dlp38 於 09-2-23 01:13 發表
有無人知用五層鑊之秘技?我連煎蛋都黏得很犀利,請賜教!謝謝!


水晶宮

積分: 50566


8#
發表於 09-2-24 23:41 |只看該作者
熱鑊又好..凍鑊又好....總知d油一定要熱 ! 要出油紋 ~


大宅

積分: 4588

畀面勳章


9#
發表於 09-2-25 00:12 |只看該作者
多謝各位賜教!


大宅

積分: 2273


10#
發表於 09-2-25 07:28 |只看該作者
thx for info


大宅

積分: 4460


11#
發表於 09-2-26 14:00 |只看該作者
My experience is 凍鑊落油﹐等d油一定要熱 ! 要出油紋先開始煎。
熙熙&樂樂媽咪


大宅

積分: 4588

畀面勳章


12#
發表於 09-2-26 21:41 |只看該作者
我今天試過,真係要好熱先得,係熱到起哂波紋,很滾先得,不過係不黐食物,但有食物之印例如今天炒意大利粉,個底有d意大利紋,不過己經好好了,謝謝各位,


侯爵府

積分: 20044

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 09-2-28 08:02 |只看該作者
你可以試下起晒油紋後熄火, 稍停10多20秒才放食物.


原帖由 dlp38 於 09-2-26 21:41 發表
我今天試過,真係要好熱先得,係熱到起哂波紋,很滾先得,不過係不黐食物,但有食物之印例如今天炒意大利粉,個底有d意大利紋,不過己經好好了,謝謝各位, ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo