跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 52

MommyPanel勳章


1#
發表於 09-2-25 22:58 |只看該作者
你地有冇懷孕水腫?
人生的定義是在不斷成長中收穫成功


禁止訪問

積分: 9241

睛靈勳章


2#
發表於 09-2-25 23:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 873


3#
發表於 09-3-14 10:53 |只看該作者
今日回家時,發覺隻腳硬曬,尤其右腳的小腿,返到家後,好似隻腳肥左,唔知叫唔叫做水腫呢?
但係,腳眼就冇腫喎!


大宅

積分: 1649

好媽媽勳章


4#
發表於 09-3-14 11:06 |只看該作者
上胎有,生完仲腫 ! 今胎無,因為有經驗,只要少食甜野, 生完唔好飲白開水,要飯代茶,生完都無腫~!


大宅

積分: 2368


5#
發表於 09-3-14 17:40 |只看該作者
37週喇~~都冇腫過,應該都唔會腫喇掛!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo