烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3886


1#
發表於 09-2-26 01:12 |只看該作者
點解我用光波爐整出來既食物...
咁難食??
百佳買既炸魚柳手指用250度低架15min..
一d都唔脆冇煎咁好食
煎餃子試過用油同唔用油都超硬..
雞亦都唔好食..
相比用明火落油煎的味道差很遠
還有既係有一陣光波味(部機發熱時有陣味)
整炸魚柳手指最明顯吸晒d味
唔知你地有冇呢?
唯一係整芝士焗青口very good


公爵府

積分: 27156

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


2#
發表於 09-2-26 11:23 |只看該作者
我試過波炸蟹鉗,吾好食.因為吾出油既野係好難波,吾知係未要掃D油,因為無再試.但其他好似雞翼,秋刀魚,薯餅等都好好味WOR~光波味係未因為個爐新先會咁呢?

原帖由 chigiwing 於 09-2-26 01:12 發表
點解我用光波爐整出來既食物...
咁難食??
百佳買既炸魚柳手指用250度低架15min..
一d都唔脆冇煎咁好食
煎餃子試過用油同唔用油都超硬..
雞亦都唔好食..
相比用明火落油煎的味道差很遠
還有既係有一陣光波味(部機發熱 ...


珍珠宮

積分: 31039

畀面勳章


3#
發表於 09-2-26 13:16 |只看該作者
http://forum.baby-kingdom.com/re ... o=lastpost#lastpost
入黎呢度一齊傾, 有好多同道中人用緊光波爐, 有成品分享


子爵府

積分: 11861

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 09-2-28 14:56 |只看該作者
請問你部係咩牌子?

原帖由 chigiwing 於 09-2-26 01:12 發表
點解我用光波爐整出來既食物...
咁難食??
百佳買既炸魚柳手指用250度低架15min..
一d都唔脆冇煎咁好食
煎餃子試過用油同唔用油都超硬..
雞亦都唔好食..
相比用明火落油煎的味道差很遠
還有既係有一陣光波味(部機發熱 ...


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo